... of je wordt natuurlijk ineens nog interessanter voor degene die je dan aanspreekt.quote:op zaterdag 23 april 2005 18:15 schreef thaleia het volgende:
tuurlijk pleit het voor me, maar als jij denkt dat een meisje 23 is en ze meldt dat ze 30 is (en een half!) kun je best effe schrikken
quote:op zaterdag 23 april 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
stelling:
vrouwen zakken in marktwaarde naarmate ze ouder worden. mannen niet.
ligt helemaal aan de persoon. er zijn mensen die juist aantrekkelijker worden, naarmate de leeftijd toeneemt (tot op zekere hoogte dan), terwijl anderen op dezelfde leeftijd er uitzien als een verlepte dweil. geldt zowel voor mannen als vrouwen.quote:op zaterdag 23 april 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
stelling:
ze zeggen dat dat zo is he!? ik weet het niet... vrouwen hebben toch iets van een biologische klok die tikt. wat betreft uiterlijk, ik vind dat een verzorgde oudere vrouw er ook supermoooi uit kan zien, dus tja, ik weet het eigelijk niet hoor... je bent toch zo oud als je je voelt?quote:op zaterdag 23 april 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
stelling:
eenschquote:op zaterdag 23 april 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
stelling:
er zijn natuurlijk wel oudere vrouwen die er goed uitzien, maar over het algemeen word ik niet opgewonden van oudere vrouwen.quote:op zaterdag 23 april 2005 18:44 schreef melismay het volgende:
[..]
ze zeggen dat dat zo is he!? ik weet het niet... vrouwen hebben toch iets van een biologische klok die tikt. wat betreft uiterlijk, ik vind dat een verzorgde oudere vrouw er ook supermoooi uit kan zien, dus tja, ik weet het eigelijk niet hoor... je bent toch zo oud als je je voelt?
ik hoop het nietquote:op zaterdag 23 april 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
stelling:
uiterlijke schoonheid is vergankelijk, alleen is dat bij de één wat eerder van toepassing dan de ander. je kunt er weinig tegen doen.quote:op zaterdag 23 april 2005 18:56 schreef missbliss het volgende:
ik hoop het nietmaar het zal wel ja...
ach, voor that's the question wil ik me nog steeds wel opgeven hoor. zeker als ik er zeker van ben dat jij het ook doet.quote:op zaterdag 23 april 2005 17:34 schreef thaleia het volgende:
[..]
verdorie, ik ben echt de enige idioot die zich voor achterlijke programma's leent
tuurlijk, al schijnt het wel een trend te zijn dat oudere vrouwen jongere mannen vinden voor een relatie.quote:op zaterdag 23 april 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
stelling:
als jongere man vind ik dat geen erge ontwikkelingquote:op zaterdag 23 april 2005 21:26 schreef harry_sack het volgende:
[..]
tuurlijk, al schijnt het wel een trend te zijn dat oudere vrouwen jongere mannen vinden voor een relatie.
okay, maar binnen de stelling is een leeftijd van 28 voor jou dan ook al ouder. zou je hetzelfde kunnen zeggen als je 29 bent?quote:op zaterdag 23 april 2005 21:42 schreef weirdmicky het volgende:
[..]
als jongere man vind ik dat geen erge ontwikkeling
ik schijn ook alleen maar jongere mannen aan te trekken...quote:op zaterdag 23 april 2005 21:42 schreef weirdmicky het volgende:
als jongere man vind ik dat geen erge ontwikkeling
je bedoelt een stuk ouder? een vrouw van 40 met een man van 20-30?quote:op zaterdag 23 april 2005 21:44 schreef harry_sack het volgende:
[..]
okay, maar binnen de stelling is een leeftijd van 28 voor jou dan ook al ouder. zou je hetzelfde kunnen zeggen als je 29 bent?
bijvoorbeeld. er zijn natuurlijk tal van voor- en nadelen te verzinnen, zoals ervaring als voordeel, maar fysieke eigenschappen als nadeel. het ligt een beetje aan je eigen instelling denk ik.quote:op zaterdag 23 april 2005 21:46 schreef christine het volgende:
[..]
je bedoelt een stuk ouder? een vrouw van 40 met een man van 20-30?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |