Ik heb de Alto als afbeelding gekozen om aan te geven dat het soort auto niet veel uitmaakt (een kleine auto heeft voldoende koppel).quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:09 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Ik heb de Alto als afbeelding gekozen om aan te geven dat het soort auto niet veel uitmaakt (een kleine auto heeft voldoende koppel).
elke auto heeft meer dan de 4 pk die ze vroeger nodig hadden dit gaat je met 2 brommer nog lukkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:09 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Ik heb de Alto als afbeelding gekozen om aan te geven dat het soort auto niet veel uitmaakt (een kleine auto heeft voldoende koppel).
Ik had een keer gelezen dat waterdruppels na een paar dagen ofzo je hoofd binnensijpelen, net als dat water rotsen binnen sijpelen na vele jaren (zoiets zeg maar).quote:Op maandag 9 mei 2005 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij Mythbusters op Discovery Channel hebben ze de Chinese waterdruppel-marteling getest. In beperkte mate, natuurlijk. Het 'slachtoffer' kon op elk moment zeggen dat ermee gestopt moest worden.
Er werd maar een paar uur getest, maar het effect was al redelijk merkbaar.
Budgetvriendelijk martelenquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:09 schreef Maar-T het volgende:
je schedel is een stuk minder hard dan steen. die druppel gaat gewoon dwars door je hersenen op een gegeven momentquote:Op maandag 9 mei 2005 21:36 schreef boempa het volgende:
[..]
Ik had een keer gelezen dat waterdruppels na een paar dagen ofzo je hoofd binnensijpelen, net als dat water rotsen binnen sijpelen na vele jaren (zoiets zeg maar).
Dat is dus het moment dat je opgelucht raakt omdat je weet dat je niet lang meer hebt te gaan met de marteling.
Ik vind jeuk ook erger dan pijn, vandaar dat ik met meer afschuw denk over deze martelmethode dan bijvoorbeeld over electro torture, hoewel die head vice toch wel extreem is.
Edit:
Wat ik dus had gelezen is dat de waterdruppel-martelmethode vooral door de indianen werd gebruikt, misschien hebben de chinezen het overgenomen?
Water slijt uiteindelijk de hardste rotsen weg, dus je schedel zal uiteindelijk ook wel volledig oplossen erdoor. Maar na een paar dagen al, lijkt me uitzonderlijk sterk.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:36 schreef boempa het volgende:
Ik had een keer gelezen dat waterdruppels na een paar dagen ofzo je hoofd binnensijpelen, net als dat water rotsen binnen sijpelen na vele jaren (zoiets zeg maar).
De gekste dingen zijn gebruikt, dus jeuk opwekken mischien ook wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
TVP, jeuk lijkt mij vreselijk om mee gemarteld te worden, is dat ook gebruikt als methode toevallig?
Gatver! Heb je die zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:02 schreef Dagonet het volgende:
Men neme een drukcabine waar duikers bij kunnen komen van het te snel stijgen.
Slachtoffer erin en de druk opvoeren tot een gewenste diepte, 40 meter is genoeg. En dan naar 20 meter in een seconde. Dat herhalen zolang je wil, je slachtoffer houdt geen gewrichten meer over, net als z'n ogen en oren.
Staat in geuren en kleuren beschreven in "Without Remorse" van Tom Clancy.quote:
anders pak je zoutzuur dan gaat het wat snellerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Water slijt uiteindelijk de hardste rotsen weg, dus je schedel zal uiteindelijk ook wel volledig oplossen erdoor. Maar na een paar dagen al, lijkt me uitzonderlijk sterk.
De marteling zit hem juist in een lichte, maar constante druk op de huid, waardoor je geen moment rust kriijgt.
jamaar het moet juist langzaamquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
anders pak je zoutzuur dan gaat het wat sneller
Valt wel mee, zoutzuur is zwaar overrated.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
anders pak je zoutzuur dan gaat het wat sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |