abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26533086
Mitu is wel een goede voetballer vind ik. Hij zit tegen het Roemeense elftal aan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 27 april 2005 @ 07:26:06 #52
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_26537084
NEC volgt keeper Peersman van Anderlecht
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_26537114
Ajax heeft nog steeds interesse in Rosenberg van Malmo FF volgens Skysports, volgens zijn zaakwaarnemer is hij Rosenberg er klaar voor.
AFC Ajax
  woensdag 27 april 2005 @ 10:00:59 #54
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26538851
Kezzman naar PSV
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26539879
Naast de interesse van PSV in Alexander Granqvist (Helsingborg) is nu ook Bayern Munchen geinteresseerd.
That's all folks!
pi_26542440
quote:
Op woensdag 27 april 2005 07:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
NEC volgt keeper Peersman van Anderlecht
Hebben ze een psycholoog bij NEC in dienst?
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  woensdag 27 april 2005 @ 15:44:49 #57
83628 BZ
aka Baza
pi_26545987
Vogel naar Lazio
Gallas naar Barcelona
Zoetebier naar Borussia Dortmund
  woensdag 27 april 2005 @ 15:47:21 #58
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_26546036
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:51 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Hebben ze een psycholoog bij NEC in dienst?
Ik hoop het wel..
pi_26546498
quote:
Op zondag 24 april 2005 23:47 schreef PJORourke het volgende:
Je krijgt dan wel een lekker opgefokt trainersgilde. Advocaat, Louis...
Opgefokte trainers die over het hoogtepunt van hun carriere zijn moet idd leuke tv op gaan leveren. Ik verheug me ook al tijden op de persconferenties met Louis.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26546543
Gentenaar nu ook in de belangstelling van Trabzonspor.

Veendam en Den Bosch zijn de overgebleven ploegen om Martin Drent te contracteren.

Eindhoven wil naast Janssen en ten Rouwelaar van PSV ook graag de Roda-spelers Diego Jongen en Ger Senden. Ook Adnan Barakat van NAC wordt gevolgd.

Germaine Levant van DOVO naar Quick Boys

Jean-Pascal Biezen van TOP Oss naar DOVO

Bernard Hofstede naar RKC Waalwijk.

Alin Stoica al weer weg bij Siena, Rapid en Dinamo Boekarest willen hem wel.

Luis Fernandez trainer van Levante.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26546983
En nog een leuke van A Bola: Adriano van Inter naar Chelsea voor 100 miljoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_26550994
Gabriel Milito van Zaragoza naar Man Utd (volgens AS)

William Gallas van Chelsea naar Barcelona (El Mundo Deportivo)

Marcus Stewart van Sunderland naar Hull

Johann Vogel van PSV naar Lazio

Mikael Forssell van Chelsea naar Portsmouth
www.thuisuiteten.nl
pi_26551086
Ik wil hier absoluut geen Martin Drent zien.

Opbokken met die infantiele kloteboer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26551110
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Mijn goeie God zeg, wat een bedrag. Laat het alsjeblieft een grap zijn!
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 27 april 2005 @ 19:41:07 #65
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26551308
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Mijn goeie God zeg, wat een bedrag. Laat het alsjeblieft een grap zijn!
Ja dat hoop ik ook ... damm wat veel.... dat is toch schandalig....
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26551315
Juan Antonio (Comision de Actividades Infantiles, 2de divisie Argentinië): Op advies van assistent trainer Paco Herrera zal deze 17-jarige Argentijnse spits op proef komen. (Sky Sports)
Ryan Taylor (Tranmere Rovers): Liverpool, Everton en Newcastle United zouden belangstelling hebben voor deze verdediger. Nog niets is concreet. (Sky Sports)
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_26551719
Ja, Taylor, postte ik gisteren. Mijn Football Manager-aankoop.
www.thuisuiteten.nl
pi_26551762
quote:
100 milhőes por Adriano ?
Segundo a imprensa italiana desta quarta-feira, o Chelsea prepara-se para quebrar todos os recordes de transferęncias, através de uma proposta de 100 milhőes de euros ao Inter de Milăo para garantir o concurso do avançado brasileiro Adriano.

AP
Numa altura em que também chegam notícias sobre negociaçőes entre o Inter e o jogador para a renovaçăo do actual contrato entre as partes, que termina em Junho de 2008, o Chelsea parece disposto a encetar mais uma tentativa para a aquisiçăo de Adriano.

Refira-se que o jogador, por mais de uma vez, já foi dado como Ťalvoť do interesse do clube do qual José Mourinho é treinador, assim como do Real Madrid.
Daar staat ie, Johnny. Chelsea zou bereid zijn het wereldrecord te breken, ook al om Real te verslaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_26551937
Dominique van Dijk naar RKC Waalwijk.
pi_26552028
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Daar staat ie, Johnny. Chelsea zou bereid zijn het wereldrecord te breken, ook al om Real te verslaan.
Ja ik lees het. Schandalig eigenlijk. Ik heb helemaal niets te schaften met dat hele Chelsea. Wat een poenerige, snobistische vereniging zeg.
pi_26552054
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dominique van Dijk naar RKC Waalwijk.
Niet eens naar Emmen?
www.thuisuiteten.nl
pi_26552080
quote:
direct verkopen voor dat geld !
pi_26552102
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ja ik lees het. Schandalig eigenlijk. Ik heb helemaal niets te schaften met dat hele Chelsea. Wat een poenerige, snobistische vereniging zeg.
Adriano is de spits die Chelsea nodig heeft. Een veelscorende spits is het ontbrekende puzzelstukje. Met Adriano er bij is Chelsea nog beter dan ze al zijn.
pi_26552284
En met die 100 miljoen wil Inter Samuel en Cassano halen
  woensdag 27 april 2005 @ 20:21:30 #75
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26552295
Ach, als Abramovich dat wil betalen moet hij dat lekker doen. Een goeie spits is het wel
pi_26552313
Bovendien verkoopt ie Kezman weer.
www.thuisuiteten.nl
pi_26552438
Samuel alweer weg bij Real dus.
pi_26552506
100 miljoen euro, niet normaal !! Tsja, ik heb niet veel wedstrijden gezien behalve de CL wedstrijden en daar had ie wel een aantal geniale acties (ik kan me nog een fragment herinneren dat hij al draaiend door de verdediging ging) en natuurlijk zijn 3 goals tegen Porto. Maar 100 miljoen euro is echt veel geld.
pi_26552617
Geef mij dan 2mln. poenerige kutrus. Moet je eens kijken wat dat voor mij zou betekenen. 2 Miljoen kleine euro'tjes maar.

Dan zeik ik Chelsea nooit weer af. In ruil.
  woensdag 27 april 2005 @ 22:52:29 #80
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_26556207
Tja, zo werkt dat. Als Chelsea informeert naar een speler, weet die club dat ze gelijk de hoofdprijs kunnen vragen.
pi_26557187
100 miljoen en als Inter dat niet doet zijn ze gek !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 april 2005 @ 01:15:32 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26559837
wat moeten ze bij Chelsea nou met Adriano, ze spelen toch altijd met Gudjohnson
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26561694
Die staat tegenwoordig meer op het middenveld. Is natuurlijk sowieso een ander type spits.
  donderdag 28 april 2005 @ 11:20:45 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26565258
Tsja, ze hebben vorig jaar al 45 miljoen weggeflikkert met Drogba en Kezman, dan kan daar nog wel honderdmiljoen bij.
pi_26565981
quote:
op bbc, in de geruchten, wordt een bedrag van 30 miljoen plus Veron genoemd (gerucht uit de Daily Mail)
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_26567185
Ik hoop erg dat dit niet gaat gebeuren!!

Luis Figo is on the verge of joining Liverpool as talks between the player and club have reached an advanced stage.

The Portuguese international could become the second Real Madrid player to leave Spain for Anfield this year after Fernando Morientes made the move in January.

Figo was the leader of Portugal's 'Golden Generation' and won a FIFA World Youth Championship medal in 1991. He also made his full debut that year against Luxembourg.

He retired from international football after Portugal were defeated by Greece in the EURO2004 final. He had won 110 caps and scored 31 goals during his international career.

Figo left his native Portugal in 1995 and moved to Barcelona for a reported fee of just over 4 million. He spent five wonderful years at the Camp Nou winning two Primera Liga titles and the European Cup Winners Cup.

In an extremely controversial move in 2000, Figo joined arch rivals Real Madrid for a then world record fee of 37 million. The massive fee appeared justified as Madrid and Figo went on to win another two league titles and the Champions League. Figo himself also won the FIFA World Footballer of the Year in 2001.

He has an impressive list of honours to his name including four La Primera titles, Champions League, Intercontinental Cup, two Spanish Cups, three Spanish Super Cups, European Cup Winners Cup and two European Super Cup winners medals. As well as his FIFA World Footballer of the Year title in 2001 he had been named European Footballer of the Year the year before.

He can speak four languages including English and is married with one daughter. A move to Merseyside would raise a few eyebrows in the Premiership and would certainly cause a buzz of excitement amongst the Anfield faithful.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:04:23 #87
83628 BZ
aka Baza
pi_26569572
Aston Villa is geďnteresseerd in Dado Prso
pi_26569791
Figo naar Liverpool zou dom zijn
pi_26570092
Na Pierre van Hooijdonk (Fenerbache / TUR), Tony Vidmar (Cardiff City / ENG), Kurt Elshot en Sander van Gessel (beide FC Groningen) wil NAC ook Ali Elkhattabi (AZ) en Patrick Zwaanswijk (Oita Trinita / JAP) inlijven. Indien de huidige keeper Davy Schollen (Gehuurd van Genk / BEL) niet in Breda zal tekenen, zijn Stefan Postma (Aston Villa / ENG) en Dennis Gentenaar (NEC) de twee belangrijkste opties om 1e keeper in Breda te worden. Gentenaar heeft echter ook al een aanbieding op zak van een Turkse club en heeft al eerder aangegeven graag naar een buitenlandse club te willen gaan. Voor Postma heeft ook zijn oude club FC Utrecht zich gemeld.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_26570506
quote:
Dutch star Edgar Davids looks set to embark on a Greek adventure with Olympiakos.

David’s season at Inter Milan has been marred by a bad relationship with Roberto Mancini as the coach and the former Juve player never saw eye to eye.

Davids has also been left out of the first team plans throughout the whole season and now wants to find a new team where he can play regular football ahead of next year’s world cup in Germany.

Latest transfer speculation points to a Greek transfer for Davids as Olympiakos have shown a lot of interest in the Dutch player. The Inter midfielder would welcome a move to Greece as he would join a competitive side, playing Champions League football and starting in the first eleven.
Wat een kneus, .
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 april 2005 @ 14:47:39 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26570593
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:26 schreef Stefkuh het volgende:
Na Pierre van Hooijdonk (Fenerbache / TUR), Tony Vidmar (Cardiff City / ENG), Kurt Elshot en Sander van Gessel (beide FC Groningen) wil NAC ook Ali Elkhattabi (AZ) en Patrick Zwaanswijk (Oita Trinita / JAP) inlijven. Indien de huidige keeper Davy Schollen (Gehuurd van Genk / BEL) niet in Breda zal tekenen, zijn Stefan Postma (Aston Villa / ENG) en Dennis Gentenaar (NEC) de twee belangrijkste opties om 1e keeper in Breda te worden. Gentenaar heeft echter ook al een aanbieding op zak van een Turkse club en heeft al eerder aangegeven graag naar een buitenlandse club te willen gaan. Voor Postma heeft ook zijn oude club FC Utrecht zich gemeld.
NAC is druk bezig alle plekken die gehuurde spelers innemen te vervangen door nieuwe spelers. Gentenaar komt trouwens vrijwel zeker niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26570609
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat een kneus, .
Griekenland.. ehrr.. het had wel mooi geweest als spelers die in het buitenland op hun eind lopen terugzouden komen in Nederland. Wat moet je nou in griekenland
pi_26570668
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

NAC is druk bezig alle plekken die gehuurde spelers innemen te vervangen door nieuwe spelers. Gentenaar komt trouwens vrijwel zeker niet
Kans is klein idd, maar NAC schijnt op korte termijn nog een laatste (serie) gesprek(ken) te hebben met Gentenaar. En denk niet dat je gaat praten als je al voor 100% zeker ergens anders heen gaat.
Alst huren maar stopt ben ik tevreden en de huidige handtekeningen die op papier staan doen mij ook al meer dan deugd. Nu maar hopen dat Mendes da Silva gewoon blijft, maar vrees dat hij uiteindelijk toch naar AZ gaat verkassen. T'is vrijwel de enige speler dit seizoen die nog IETS kan.
pi_26570784
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Griekenland.. ehrr.. het had wel mooi geweest als spelers die in het buitenland op hun eind lopen terugzouden komen in Nederland. Wat moet je nou in griekenland
Mja, hij zal daar een goed salaris krijgen in tegenstelling tot hier in Nederland..

Ik snap nog steeds niet waarom hij niet gewoon bij Barca is gebleven in plaats van naar Inter te gaan.
pi_26570970
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Kokkalis (voorzitter van . Olympiakos . ) is een van de rijkste Grieken. . Zal dus wel om het riante salaris zijn..
Rivaldo speelt inmiddels ook daar (doet het overigens erg goed) en ook Karembeu heeft er gespeeld.
Tis wel een redelijk goed team, jammer dat het zo'n schijtclub is .
-
pi_26571703
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:55 schreef Toewan het volgende:

[..]

Mja, hij zal daar een goed salaris krijgen in tegenstelling tot hier in Nederland..

Ik snap nog steeds niet waarom hij niet gewoon bij Barca is gebleven in plaats van naar Inter te gaan.
Ja precies.. die heb ik ook nooti gesnapt. Hij had daar toch een basisplats en kwam weer helemaal terug. En ondanks dat het redelijk goed gaat met Oranje zou een Davids in vorm toch zeker niet misstaan op het middenveld. Gaat hij naar Griekenland, dan luidt dat waarschijnlijk ook zijn einde bij Oranje in. vrees ik..
pi_26574088
Xavi van Barcelona naar Chelsea

Daniel Cruz van GBA naar Lierse

Alexei Smertin van Chelsea naar Portsmouth

Marek Jankulovski van Udinese naar Chelsea
www.thuisuiteten.nl
pi_26574563
Del Piero zum Arsenal of Spurs
pi_26575368
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:27 schreef Stefkuh het volgende:
Gaat hij naar Griekenland, dan luidt dat waarschijnlijk ook zijn einde bij Oranje in. vrees ik..
Waarom? Zo'n slechte competitie is het nou ook weer niet hoor. Ze hebben 2 seizoenen boven Nederland gestaan wb plekjes voor de Europese competities.
-
pi_26575462
Precies, maar de competitie is onbekend. Hoeveel heeft Salpiggidis er al binnen en willen buitenlandse clubs hem hebben?
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')