Hebben ze een psycholoog bij NEC in dienst?quote:Op woensdag 27 april 2005 07:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
NEC volgt keeper Peersman van Anderlecht
Ik hoop het wel..quote:Op woensdag 27 april 2005 12:51 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Hebben ze een psycholoog bij NEC in dienst?
Opgefokte trainers die over het hoogtepunt van hun carriere zijn moet idd leuke tv op gaan leveren. Ik verheug me ook al tijden op de persconferenties met Louis.quote:Op zondag 24 april 2005 23:47 schreef PJORourke het volgende:
Je krijgt dan wel een lekker opgefokt trainersgilde. Advocaat, Louis...
Mijn goeie God zeg, wat een bedrag. Laat het alsjeblieft een grap zijn!quote:Op woensdag 27 april 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
En nog een leuke van A Bola: Adriano van Inter naar Chelsea voor 100 miljoen.
Ja dat hoop ik ook ... damm wat veel.... dat is toch schandalig....quote:Op woensdag 27 april 2005 19:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Mijn goeie God zeg, wat een bedrag. Laat het alsjeblieft een grap zijn!![]()
Daar staat ie, Johnny. Chelsea zou bereid zijn het wereldrecord te breken, ook al om Real te verslaan.quote:100 milhões por Adriano ?
Segundo a imprensa italiana desta quarta-feira, o Chelsea prepara-se para quebrar todos os recordes de transferências, através de uma proposta de 100 milhões de euros ao Inter de Milão para garantir o concurso do avançado brasileiro Adriano.
AP
Numa altura em que também chegam notícias sobre negociações entre o Inter e o jogador para a renovação do actual contrato entre as partes, que termina em Junho de 2008, o Chelsea parece disposto a encetar mais uma tentativa para a aquisição de Adriano.
Refira-se que o jogador, por mais de uma vez, já foi dado como «alvo» do interesse do clube do qual José Mourinho é treinador, assim como do Real Madrid.
Ja ik lees het. Schandalig eigenlijk. Ik heb helemaal niets te schaften met dat hele Chelsea. Wat een poenerige, snobistische vereniging zeg.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar staat ie, Johnny. Chelsea zou bereid zijn het wereldrecord te breken, ook al om Real te verslaan.
Niet eens naar Emmen?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dominique van Dijk naar RKC Waalwijk.
direct verkopen voor dat geld !quote:Op woensdag 27 april 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
En nog een leuke van A Bola: Adriano van Inter naar Chelsea voor 100 miljoen.
Adriano is de spits die Chelsea nodig heeft. Een veelscorende spits is het ontbrekende puzzelstukje. Met Adriano er bij is Chelsea nog beter dan ze al zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja ik lees het. Schandalig eigenlijk. Ik heb helemaal niets te schaften met dat hele Chelsea. Wat een poenerige, snobistische vereniging zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |