...of omdat de vriend psychopatische trekjes heeft en je kind opsluit in een hondehok. Zie meisje van Nulde...quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Jawel.
Je wilt die kids niet, hebt ze ms nooit gewild, je wilt opnieuw beginnen, zonder gedoe en gezeur van kids, kids zijn lastig, je vriendin wilt geen kids etc etc.
Er zijn vrouwen die hun kids ombrengen omdat hun minnaar niet definitief voor haar wilt kiezen vanwege de kids
Volgens mij werkt 't niet zo. Je moet een hoop redenen voor verdenking hebben voor je zo'n heel huis mag omkeren denk ik.. ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:18 schreef Suko het volgende:
Zou een standaardprocedure moeten worden, bij een dergelijk familiedrama zouden direct betrokkenen als eerste onderzocht moeten worden, inclusief de woning. Het blijkt helaas maar al te vaak dat de vermoedens bewaarheid worden dat de partner schuldig. Lang wachten zoals in dit geval bewijst de noodzaak hiervan. Gelijk isoleren/verhoren en dan gaan zoeken naar bewijzen.
Ja idd, en dat voor iemand die er zo aardig uit zietquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:14 schreef Lois het volgende:
ow wat verschrikkelijk, wat een ongelooflijke klootzak.
Inderdaad, ik word er ook niet vrolijker van te weten dat er in de wijk naast me een (kinder)moordenaar woont. Ik rij wekelijks langs die buurt voor m'n boodschappen, voortaan met gemengde gevoelensquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:02 schreef CasB het volgende:
Gatverdamme, en het is nog redelijk vlakbij gebeurt ook.
Sommige mensen zijn echt erg.
Opknopen die man
is hetzelfde motief in feite, kids zijn een blok aan je been, of een specifiek kind en dus ontdoe je je ervanquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
...of omdat de vriend psychopatische trekjes heeft en je kind opsluit in een hondehok. Zie meisje van Nulde...![]()
![]()
Een vermissing lijkt me genoeg reden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij werkt 't niet zo. Je moet een hoop redenen voor verdenking hebben voor je zo'n heel huis mag omkeren denk ik.. ?
Maar dat hoeft op dat moment niet meer zo te zijn. En dan valt er nog maar 1 iemand op jequote:Op vrijdag 22 april 2005 20:18 schreef milagro het volgende:
en die vrouw is met je getrouwd omdat ze op je viel...... ooit .
(ze pakken 'm wel op hoor, even voor de goede orde)quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Inderdaad, ik word er ook niet vrolijker van te weten dat er in de wijk naast me een (kinder)moordenaar woont. Ik rij wekelijks langs die buurt voor m'n boodschappen, voortaan met gemengde gevoelens
Maar dan toch niet dmv een spuitje he of de elektrische stoel he? Dan komt hij mij er toch iets te makkelijk af.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:19 schreef JPM01 het volgende:
op die kerel staat 1 passende straf, de doodstraf
![]()
Probleem was dat er officieel nog geen sprake was van een misdrijf, maar een verdwijning. Als er meteen lichamen waren gevonden, was het huis waarschijnlijk meteen ondersteboven gekeerd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:19 schreef Taurus het volgende:
Volgens mij werkt 't niet zo. Je moet een hoop redenen voor verdenking hebben voor je zo'n heel huis mag omkeren denk ik.. ?
Niet als die man 't zelf aan geeft; oke, het is zo dat het vaak bij de man moet worden gezocht. Maar dat is niet het meest logische (imo dan), die man is haar man, hun vader.. Je maakt zo'n man kapot als je 'm verdenkt terwijl 't 'm niet is. Sociale leven naar de klote, plus nog 'n harde klap op de vermissing van je vrouw en kids..quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een vermissing lijkt me genoeg reden.
en als de eigenaar zelf instemtquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een vermissing lijkt me genoeg reden.
Dat schrijf ik dus ook, het zou moeten veranderen, bewijsvoering komt later, eerst oppakken en de boel overhoop halen en pas vrijlaten als er niets te bewijzen valt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hmmm nou nou.. ik noem dit wel incidenten hoor..quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:22 schreef MrX1982 het volgende:
Erg treurig nieuws wederom.![]()
Twee gezinssdrama's binnen een week. Ook al vond deze wat eerder plaats.
Nee gaat de goede kant op met dit land. Onze samenleving zou zichzelf eens tegen het licht moeten houden en kijken waar het is mis gegaan in het verleden want anders wordt het alleen maar erger en erger.![]()
Het huis doorzoeken kan aanknopingspunten opleveren, zeker als de vrouw en die kids in dat huis woonachtig waren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:23 schreef milagro het volgende:
[..]
en als de eigenaar zelf instemt
een huiszoeking moet je toestemming voor hebben, van justitie of de persoon wiens huis je wilt onderzoeken.
als mijn kids vermist zouden zijn hoeven ze echt geen huiszoekingsbevel te halen, ga je gang , keer alles maar om, ik wil hen terug.
Tuurlijk joh. Gooi families van wie er iemand ontvoerd wordt gewoon de bak in!quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:24 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat schrijf ik dus ook, het zou moeten veranderen, bewijsvoering komt later, eerst oppakken en de boel overhoop halen en pas vrijlaten als er niets te bewijzen valt.
Ik geloof dat er gezegd is dat ze, omdat zijn alibi niet helemaal klopte en hij tegenstrijdige verklaringen gaf, toen pas toestemming hebben gekregen om de auto en het huis te onderzoeken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
ik weet dat je geen bevel nodig hebt voor de plaats delict, maar dat was het nog niet , een vermissing is immers geen delict, maar die vader had zelf toestemming kunnen geven, want ms zijn er dingen die een reden aanwijzen van vertrek, een reisdoel, wat dan ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:22 schreef watchers het volgende:
[..]
Probleem was dat er officieel nog geen sprake was van een misdrijf, maar een verdwijning. Als er meteen lichamen waren gevonden, was het huis waarschijnlijk meteen ondersteboven gekeerd.
Klinkt leuk, maar werkt natuurlijk niet. Wordt de Staat weer overspoeld met schadeclaims.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:24 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat schrijf ik dus ook, het zou moeten veranderen, bewijsvoering komt later, eerst oppakken en de boel overhoop halen en pas vrijlaten als er niets te bewijzen valt.
mijn idee, maar blijkbaar had de man een uitstekend verhaalquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het huis doorzoeken kan aanknopingspunten opleveren, zeker als de vrouw en die kids in dat huis woonachtig waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |