abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 april 2005 @ 20:09:40 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_26439852
Ik krijg het er koud van.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_26439857
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:05 schreef Murray het volgende:

[..]

Het zal wel niet met het blote oog zichtbaar zijn geweest hè? Er staat ook bloedsporen...
Hij zal het natuurlijk wel schoongemaakt hebben e.d.
Dan nog ga je onderzoeken in de auto en in het huis lijkt me.

Er zullen geen bloedklodders op de muur hebben gezeten inderdaad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26439861
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Toeps...kom op, zeg, je weet wel beter, toch.... alsof alleen mooie mannen vreemd gaan.
Om vreemd te gaan hoeven er maar 2 dames op je te vallen, je vrouw en je minnares.
Nee. Er hoeft er maar 1 op je te vallen: Je minnares .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 22 april 2005 @ 20:10:28 #54
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26439872
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

In de auto ook. Raar dat men daar nu pas achter komt. De auto en slaapkamer kijk je toch meteen even in
Hij had 5 dagen om te poetsen. Die sporen zijn pas gevonden na gegronde verdenking. Ws. met middelen zoals Luminol (Ja, ik kijk CSI)
pi_26439880
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan nog ga je onderzoeken in de auto en in het huis lijkt me.

Er zullen geen bloedklodders op de muur hebben gezeten inderdaad.
ieuw
pi_26439897
Zou die man nou echt gedacht hebben dat de politie hier niet achter zou komen Terwijl hij ze notabene heeft vermoord in de slaapkamer. Ben toch benieuwd wat de aanleiding was voor het feit dat hij in het begin absoluut niet verdacht was

Ik was er eigenlijk nog steeds van overtuigd dat die moeder er zelf vandoor gegaan was met die kinderen... aangezien ook ergens gesuggereerd was dat iets dergelijks al eerder voorgekomen was? en die zus die oproep deed dat ze gewoon naar huis kon komen en niet bang hoefde te zijn..

Erg naar verhaal.
  vrijdag 22 april 2005 @ 20:11:59 #57
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26439909
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Toeps...kom op, zeg, je weet wel beter, toch.... alsof alleen mooie mannen vreemd gaan.
Om vreemd te gaan hoeven er maar 2 dames op je te vallen, je vrouw en je minnares.
Maar vreemdgaan verklaart de moord op de kindertjes nog niet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_26439912
GODVERDOMME! Wat is dat de laatste tijd met al die kolerepsychopaten die hun kroost omleggen!?
Ik ben hier echt overstuur van. Wat bezielt zo'n vent!?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_26439920
Note to self: Als ik eens iemand vermoord, kan ik mijn slachtoffer beter wurgen. Bloedsporen zijn zo vervelend.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 april 2005 @ 20:12:53 #60
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26439931
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:11 schreef _Boo_ het volgende:
Zou die man nou echt gedacht hebben dat de politie hier niet achter zou komen Terwijl hij ze notabene heeft vermoord in de slaapkamer. Ben toch benieuwd wat de aanleiding was voor het feit dat hij in het begin absoluut niet verdacht was

Ik was er eigenlijk nog steeds van overtuigd dat die moeder er zelf vandoor gegaan was met die kinderen... aangezien ook ergens gesuggereerd was dat iets dergelijks al eerder voorgekomen was? en die zus die oproep deed dat ze gewoon naar huis kon komen en niet bang hoefde te zijn..

Erg naar verhaal.
Ja zoiets had ik ook.
pi_26439939
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:06 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar mensen hebben (normaliter) ook vrienden enzo, en wanneer moeder ziek thuis is met 2 zieke kinderen dan komen die langs even kijken of ze wat kunnen doen.
Uh nee, want de man zorgde voor hen en zij dat alles onder controle was, en dat oma ook hielp.

Ik heb ook maar 2 vriendinnen en voor de rest vooral kennissen, als ik ziek ben voor een dag of 2 komt er ook echt niemand langs, hoor, behalve mijn moeder dan
Hij heeft hen woensdagavond vermoord, dus donderdag én vrijdag waren ze ziek thuis , daarna is het weekend, en dan is praktisch ieder gezin met kids vooral druk met elkaar.

Ik vind het helemaal niet zo vreemd, als je het weekend niet meerekent, zijn ze 2 dagen niet op school, werk en winkels in de buurt geweest, dus valt wel mee met eenzaam bestaan en weinig interesse vd omgeving.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_26439947
Dood eng idee trouwens, dat die vent nog heel lang na die moord gewoon in z'n huis heeft gezeten, met buren gepraat, met mensen gepraat, misschien met collega's etc... Terwijl hij dan dus tot zoiets in staat is.. brrr..
pi_26439954
quote:
De politie zei alleen dat hij niet verdacht was. Grote kans is dat hij dat wel degelijk was, maar ze hem liever even z'n gang lieten gaan terwijl hij in de veronderstelling was totaal niet verdacht te zijn.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_26439964
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:00 schreef milagro het volgende:
ik blijf bij een andere vrouw en van zijn gezin afwillen.
Ms is hij nooit erg enthousiast geweest over de 2 kindertjes.
Ms viel het allemaal tegen
Zelfs zonder andere vrouw in het spel, zijn er lieden die het 'normaal' vinden om zich op deze manier van hun gezin te ontdoen als ze er genoeg van hebben. Bijvoorbeeld als ze in hun ogen een sta-in-de-weg vormen voor hun toekomstplannen of vrijheid. Psychopaten zien andere mensen niet echt als mensen, maar als gebruiksvoorwerpen, die je kunt weggooien wanneer ze voor jou niet meer nodig zijn of jou in de weg staan.
pi_26439980
quote:

Erg naar verhaal.
Ik denk dat de politie expres zo benadrukt heeft dat de vader niet verdacht werd om de zaak rond te krijgen tegen hem.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Jubileum moderator vrijdag 22 april 2005 @ 20:14:49 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26439982
ow wat verschrikkelijk, wat een ongelooflijke klootzak.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26439984
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:13 schreef milagro het volgende:

[..]

Uh nee, want de man zorgde voor hen en zij dat alles onder controle was, en dat oma ook hielp.

Ik heb ook maar 2 vriendinnen en voor de rest vooral kennissen, als ik ziek ben voor een dag of 2 komt er ook echt niemand langs, hoor, behalve mijn moeder dan
Hij heeft hen woensdagavond vermoord, dus donderdag én vrijdag waren ze ziek thuis , daarna is het weekend, en dan is praktisch ieder gezin met kids vooral druk met elkaar.

Ik vind het helemaal niet zo vreemd, als je het weekend niet meerekent, zijn ze 2 dagen niet op school, werk en winkels in de buurt geweest, dus valt wel mee met eenzaam bestaan en weinig interesse vd omgeving.
Bovendien kun je nu achteraf gissen naar waarom niemand het in vredesnaam door had, als het gezin echt zo normaal over kwam, verwacht niemand dit, zelfs niet als er iets raars of afwijkends in het gedrag van de man te zien is , of in zijn verhalen oid..
pi_26440003
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:12 schreef Toeps het volgende:
Note to self: Als ik eens iemand vermoord, kan ik mijn slachtoffer beter wurgen. Bloedsporen zijn zo vervelend.
ja.. en vergeet de papieren niet mee te nemen...
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2005 @ 20:15:54 #69
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26440006
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:08 schreef -Xerxes- het volgende:

Welke hufter deed het dan wel?

Even preventief vanwege de reacties die dat oproept. Nu even niet.

En de andere was ook nog niet vol.
pi_26440014
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:11 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Maar vreemdgaan verklaart de moord op de kindertjes nog niet.
Jawel.
Je wilt die kids niet, hebt ze ms nooit gewild, je wilt opnieuw beginnen, zonder gedoe en gezeur van kids, kids zijn lastig, je vriendin wilt geen kids etc etc.

Er zijn vrouwen die hun kids ombrengen omdat hun minnaar niet definitief voor haar wilt kiezen vanwege de kids

Het ultieme egoisme, dus
  vrijdag 22 april 2005 @ 20:16:08 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26440015
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

De politie zei alleen dat hij niet verdacht was. Grote kans is dat hij dat wel degelijk was, maar ze hem liever even z'n gang lieten gaan terwijl hij in de veronderstelling was totaal niet verdacht te zijn.
Ja, ik denk dat het gewoon bij het onderzoek hoorde. Wat ons via de media verteld wordt is niet hetzelfde als wat er daadwerkelijk gebeurt, hoor
pi_26440024
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:12 schreef Toeps het volgende:
quote:
Ik ben een blije naieve doos. Ik vind alles grappig.
Dat blijkt maar weer ja
  vrijdag 22 april 2005 @ 20:17:28 #73
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_26440052
wat een hypocriet, gewoon nog doorgaan met je leven nadat je zo'n daad begaan hebt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_26440055
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:13 schreef Taurus het volgende:
Dood eng idee trouwens, dat die vent nog heel lang na die moord gewoon in z'n huis heeft gezeten, met buren gepraat, met mensen gepraat, misschien met collega's etc... Terwijl hij dan dus tot zoiets in staat is.. brrr..
Een echte psychopaat dus...brrrr. "Twee klontjes graag, buurvrouw,"
pi_26440071
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nee. Er hoeft er maar 1 op je te vallen: Je minnares .
Nee, want zonder vrouw ga je niet vreemd, en zonder vrouw had je nooit getrouwd geweest en kids gehad en had je ook niet van hen afgehoeven, en die vrouw is met je getrouwd omdat ze op je viel...... ooit .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')