]quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:59 schreef Aventura het volgende:
Maar ze waren tot op 11 april voor het laatst gezien? Door wie dan?
Hey fuck you Dagonet, waarom haal je mijn post weg???quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:57 schreef Dagonet het volgende:
TT update.
Het is nou niet echt een hunk of zo...quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:00 schreef milagro het volgende:
[..]
ik blijf bij een andere vrouw en van zijn gezin afwillen.
In de auto ook. Raar dat men daar nu pas achter komt. De auto en slaapkamer kijk je toch meteen even inquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:01 schreef schatje het volgende:
Bloedsporen gevonden in de slaapkamer.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:02 schreef Drakul het volgende:
Die man heeft gewoon foto's uitgedeeld met z'n zielige kop bij de albert heijn hier in de buurt (ja, ik woon er niet zo gek ver van af). Zieke geest.
ms had die familie gewoon niet wekelijks contact.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:01 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Maar toch, ze waren als ik het goed begrijp alledrie ziek gemeld, maar familie, vrienden, vriendinnen, vriendinnetjes van die kids, ouders, schoonouders, zus, niemand die contact op neemt al is het maar vanwege de zieke kinderen?
Ik vind het heel sneu dat 5-6 dagen niemand hen heeft gemist (als de echtgenoot echt verhalen had opgehangen aan iedereen al dagen dan zou hij niet pas na zo'n lange tijd opeens verdacht zijn denk ik).
Dat schreef de user die hier voor de officiele melding al via inside info wist wat er was gebeurd, hij zou een ander hebben en ze zouden begraven zijn op de camping van zijn ouders.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:00 schreef milagro het volgende:
ik blijf bij een andere vrouw en van zijn gezin afwillen.
Het zal wel niet met het blote oog zichtbaar zijn geweest hè? Er staat ook bloedsporen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In de auto ook. Raar dat men daar nu pas achter komt. De auto en slaapkamer kijk je toch meteen even in
Tuurlijk, maar mensen hebben (normaliter) ook vrienden enzo, en wanneer moeder ziek thuis is met 2 zieke kinderen dan komen die langs even kijken of ze wat kunnen doen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:04 schreef milagro het volgende:
ms had die familie gewoon niet wekelijks contact.
Ik spreek mijn ouders wekelijks, een paar keer per week, maar ik ken ook mensen die hun ouders minder spreken, zonder dat er sprake is van een moeilijke of afstandelijke relatie.
Ik heb geen post gewist...quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:01 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Hey fuck you Dagonet, waarom haal je mijn post weg???
Die agenten moeten eens wat vaker Discovery Channel kijken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In de auto ook. Raar dat men daar nu pas achter komt. De auto en slaapkamer kijk je toch meteen even in
Ow ok. Dan klopte er meteen al niks van. Moeder en kinderen 5 dagen ziek, en daarna opeens vermist. Dat roept al meteen vragen op. En inderdaad ook raar dat er in 5 dagen geen oma/tante/buur/vriendin was die de kinderen bezocht, geen werkgever die voor de moeder belde. Helemaal niks..quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:01 schreef milagro het volgende:
[..]
]
de vader dus.
om 07.30 voor dat meneer naar zijn werk ging
Wellicht was dat bedoeld om de schijn op te houden voor de moordenaar, zodat ondertussen zijn gangen konden worden nagegaan? Nummer 1 verdachte in dit soort zaken zijn standaard mensen uit de meest nabije omgeving, zoals de partners, omdat dat ook meestal de daders zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, maar DAT zal dan toch wel eerder bij de politie gemeld zijn toen de vermissing bekend werd?
Dus dan begrijp ik niet dat hij 10 dagen lang 'boven elke verdenking' stond bij de politie. Immers klopt dan z'n verhaal niet meer.
Toeps...kom op, zeg, je weet wel beter, toch.... alsof alleen mooie mannen vreemd gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Het is nou niet echt een hunk of zo...
Misschien financiële motieven?
Ow okay, dat nam ik aan omdat jij meteen na mij postte als eerste blauwe zegmaarquote:
Euh.. Je bedoelt ws: "omdat de dader meestal uit die kring komt"quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:07 schreef watchers het volgende:
[..]
Wellicht was dat bedoeld om de schijn op te houden voor de moordenaar, zodat ondertussen zijn gangen konden worden nagegaan? Nummer 1 verdachte in dit soort zaken zijn standaard mensen uit de meest nabije omgeving, zoals de partners, omdat dat ook meestal de daders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |