Over tien jaar gaat dat niet meer lukken; dan zijn de moslims al in de meerderheid.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zeg je, binnen 10 jaar worden moslims uit Europa getrapt!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zeg wolfmeister... zonder p0rn was je niet geboren jochie...
Je leest het goed je ouders hebben SEX gehad voordat je op de wereld kwam.
En nee... je kwam niet uit de hemel vallen... en de ooievaar heeft er ook niks mee te maken.
* Mutant01 hapt zand.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar serieus, wie wil er nog graag samenleven met zo'n onverdraaglijke humorloze zandhappers?
Vergeet je niet een ansichtkaart te sturen vanaf je onbewoonbare eiland?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar serieus, wie wil er nog graag samenleven met zo'n onverdraaglijke humorloze zandhappers?
Je moet echt wat minder drinken. Je waanbeelden en idee-en nemen ernstige vormen aan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wie vindt het waarlijk fijn dat er ingepakte gordijnen aan je voorbij waggelen, met een zure vieze zweetlucht omdat manlief deodorant godslasterlijk vindt?
Zeg dat eens tegen die freaks!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet echt wat minder drinken. Je waanbeelden en idee-en nemen ernstige vormen aan.
Dat deed ie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen die freaks!
Bron : D66quote:Dittrich: Gezichtssluier af in Nederland
Boris Dittrich heeft in een toespraak tot D66 Den Haag gereageerd op opleidingscentrum ROC-Amsterdam, dat overweegt leerlingen te verbieden een gezichtssluier te dragen.
Deze “chador” is een allesverhullend gewaad waarbij alleen de ogen onbedekt zijn.
Boris Dittrich steunt de schooldirectie, maar ziet niets in het voorstel om de dragers van een chador een ontwenningsperiode te geven. “Een gedoogtermijn van drie maanden is echt onzin. Zodra je in Nederland komt moet je accepteren dat je niet langer in een dergelijk gewaad kan lopen.” Dittrich stelde verder dat hij voorstander is van een verbod op het dragen van een gezichtsverhullend gewaad voor mensen die een publieke functie bekleden. Boris Dittrich noemde het dragen van een chador “sexisme tegen de man”. De gedachte achter het dragen van de chador is dat mannen hun lusten niet onder controle kunnen houden wanneer zij dames die hun gezicht tonen ontmoeten.
Zelfs D66 komt nu eens in aktie, hulde.quote:
Tijd dat er evenals in Frankrijk gewoon duidelijkheid komt over de noodzakelijkheid van sommige aanpassingen in het openbare leven. Ik vermoed dat er diverse vrouwen mee geholpen zullen worden dat zij door de wet zullen worden gesteund om de voor de eigen gezondheid noodzakelijke zonnestralen te kunnen opvangen op straat. Dat scheelt een discussie op positionele 'argumenten'.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zelfs D66 komt nu eens in aktie, hulde.![]()
Ik zeg het al jaren, want anders wordt het herrie en terecht.
En achter de vrouwen aan. Het wordt tijd om weerquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:11 schreef George-Butters het volgende:stelletje lamzakken!
Ga s wat doen met je vrijdagavond!
Ik ga tenminste weer kansloos lam worden!
Begin maar met die hoofddoekjes, die hebben het het hardst nodig. Vergeet niet de ladyshave mee te nemen!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En achter de vrouwen aan. Het wordt tijd om weer
s een vrouw te helpen met haar sexuele behoeftes
Die kom je niet in de kroeg tegenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Begin maar met die hoofddoekjes, die hebben het het hardst nodig. Vergeet niet de ladyshave mee te nemen!
Dat mag niet van de mannetjes, die vrede op aarde nastreven, mits iedereen maar moslim is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die kom je niet in de kroeg tegen![]()
![]()
![]()
Ik heb geen zin in moslim discussies.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat mag niet van de mannetjes, die vrede op aarde nastreven, mits iedereen maar moslim is.![]()
Ja, ontwijk het maar weer, maar dit is POL, niet SEX.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in moslim discussies.
Ik heb zin in sex en op deze manier verdwijnt dat weer...
Moslims moslims moslims moslimsquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, ontwijk het maar weer, maar dit is POL, niet SEX.
Gooi het er maar uit, let go let go!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Moslims moslims moslims moslims
SCHRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLL BIIIIIIIIEEEEEEEERRRRRRRRR
AAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS MOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTT
KAPOT!
Moslims stinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |