quote:Iedereen is welkom, vooral boerenbruiloften.
Zei de neger met het gele hoofd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
matig, maar toch.
Weer een maatregel om de Islam tegen te werken van deze handelaren in angst.quote:DEN HAAG - D66 wil dat ouders hun kind een dubbele achternaam mogen geven als zij niet kunnen kiezen uit beider achternamen. De partij vindt het niet liberaal en geëmancipeerd dat nu automatisch de naam van de vader wordt toegekend als zij niet kunnen kiezen.
Over die neger gesproken, zie jij Monidique en die sidekick nog wel eens op dit forum?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zei de neger met het gele hoofd.
Sidekick is niet te missen. Hij heeft altijd de laatste post bij elk anti-PvdA topic waar hij een slot op zet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Over die neger gesproken, zie jij Monidique en die sidekick nog wel eens op dit forum?
Zijn die zwart, dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Over die neger gesproken, zie jij Monidique en die sidekick nog wel eens op dit forum?
Zou kunnen, want ik zie ze niet.quote:
Dat moet van de crew, die neemt hij namelijk wél serieus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sidekick is niet te missen. Hij heeft altijd de laatste post bij elk anti-PvdA topic waar hij een slot op zet.
quote:Ja stemmen op de Europese grondwet is hetzelfde als klakkeloos op ja klikken als er een pop-up venster op je beeldscherm verschijnt.
Heb je dan wat tegen zwarte nikkers, bleekscheet?quote:
Nee, alleen tegen blanke. Toon Hermans.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb je dan wat tegen zwarte nikkers, bleekscheet?
Onverdreven, waaaaasda?quote:Shotgun Blouse, pleite...
Absurd onverdreven, doorgedraaid gedrag.
ja, dat dacht ik dus ook, maar waarom scheppen ze over hun onvermogen op?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat 'ie nog niet weg is, natuurlijk.
Ze geven je altijd een kans om zelf de eerste stap te zetten en op te typhen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik dus ook, maar waarom scheppen ze over hun onvermogen op?
Ulx.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Van wie was RQ een kloon, bedenk ik me zo?
Ultra lamme sidekix?quote:
Ik vind het voor hem pleiten dat hij meer kritiek toelaat dan de PvdA-forum-adjes te Rotterdam en Amsterdam.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sidekick is niet te missen. Hij heeft altijd de laatste post bij elk anti-PvdA topic waar hij een slot op zet.
Dat maakt het inderdaadquote:
m m m m m m meki!quote:
Het vacuum zuigt!quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Na het verdwijnen van Monidique ontstond er een machtsvacuum dat zijn weerga niet kende.
Ja, soms heb ik van die buien ja, waarin walg van mensen en van mijzelf, ja. Maar meestal plaats ik in mijn posts, hier in SC, geen hysterische waanzin waaruit blijkt, of ik het imago van mijn autist-zijn zou willen versterken. Dat is de schuld van Amerika.quote:
quote:Vermiste Zoetermeerse vrouw en kinderen vermoord (video)
Uitgegeven: 22 april 2005 20:02
Laatst gewijzigd: 22 april 2005 20:29
ZOETERMEER - De Zoetermeerse vrouw en haar kinderen van 5 en 3 jaar die sinds maandag 11 april werden vermist, zijn om het leven gebracht. Dat heeft persofficier A. Rijsdorp vrijdagavond bekendgemaakt. De echtgenoot heeft bekend dat hij zijn vrouw en kinderen heeft gedood.
Bekijk video:
Modem/ Breedband
De lichamen van de drie zijn vrijdagmiddag gevonden. De politie wil niet zeggen waar, maar in ieder geval niet in hun woonplaats Zoetermeer. De lichamen waren begraven.
De verdachte heeft tegen de politie gezegd dat hij zijn gezinsleden al op de avond van 6 april heeft omgebracht. Ook liet hij weten op welke manier dat is gebeurd, maar de politie doet daar in het belang van het onderzoek geen mededelingen over. Het motief van de man is nog niet bekend.
Aangifte
De Zoetermeerse en haar twee dochters Marieke en Charlotte verdwenen vorige week maandag. De echtgenoot deed aangifte van de vermissing. In eerste instantie verhoorde de politie hem uitgebreid, maar ze zag hem daarna niet meer als verdachte. De man vertelde de politie dat hij zijn vrouw en kinderen 's morgens vroeg voor het laatst had gezien en dat sindsdien elk spoor van hen ontbrak.
Donderdag werd de echtgenoot toch aangehouden wegens betrokkenheid bij de verdwijning.
Gedood
In januari werden in Zoetermeer een jongen en een meisje van respectievelijk drie en zes jaar door hun 38-jarige moeder gedood. Die kinderen gingen volgens burgemeester Waaijer van Zoetermeer naar dezelfde katholieke basisschool De Spelevaert als de vermoorde kinderen Marieke en Charlotte.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, soms heb ik van die buien ja, waarin walg van mensen en van mijzelf, ja. Maar meestal plaats ik in mijn posts, hier in SC, geen hysterische waanzin waaruit blijkt, of ik het imago van mijn autist-zijn zou willen versterken. Dat is de schuld van Amerika.
Dit wicht walgt van zichzelf, maar krijgt nog wel sex. Een slechte vergelijking in combinatie met Wolffie.quote:
Volgens mij is die predikant met een LOI spoedcursus bezig :quote:Doodsbedreiging na beledigen Mohammed
Buitenlands nieuws In Zweden zijn spanningen ontstaan bij de moslimgemeenschap, nadat de evangelistische predikant Runar Sogaard de profeet Mohammed een pedofiel noemde. Vooraanstaande moslimgeestelijken roepen Zweedse moslims nu op om niet het recht in eigen hand te nemen.
Tijdens een preek op 20 maart sprak Sogaard over de Mohammed. "Hij was geen god. Hij was een verwarde pedofiel, omdat hij een negenjarig meisje als vrouw had." Soortgelijke uitspraken van een Britse columnist (dat Mohammed op 53-jarige leeftijd Aisha uithuwelijkte) stuitten op protesten van de moslimgemeenschap aldaar.
De politie in Stockholm wil niet zeggen of de predikant om bescherming heeft gevraagd. Een vooraanstaande islamitische geestelijke, Hassan Moussa, riep op om het geweld te schuwen. "Hoewel dit soort uitspraken miljoenen moslims kwetsen, moet het niet leiden tot geweld zoals de moord op Theo van Gogh", zo sprak hij.
De geestelijke zegt te bidden voor Sogaard, die uit naam van de islam is bedreigd. Moussa hoopt dat de Zweedse wet zal leiden tot een veroordeling van de bedreigers. Hij benadrukte nogmaals dat het recht niet in eigen handen moet worden genomen.
Ga heen met je p0rn collectie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In plaats van sigareten had ze beter dit in haar mond kunnen stoppen.
[afbeelding]
Via welk merk glazen bol ben jij geïnformeerd over dat soort zaken?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dit wicht walgt van zichzelf, maar krijgt nog wel sex. Een slechte vergelijking in combinatie met Wolffie.[afbeelding]
Oh, een eenvoudige, mag ik hier de merknaam noemen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Via welk merk glazen bol ben jij geïnformeerd over dat soort zaken?
Graagquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, een eenvoudige, mag ik hier de merknaam noemen?
Zeg wolfmeister... zonder p0rn was je niet geboren jochie...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ga heen met je p0rn collectie.
Moeten we nog zo lang wachten.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zeg je, binnen 10 jaar worden moslims uit Europa getrapt!
Over tien jaar gaat dat niet meer lukken; dan zijn de moslims al in de meerderheid.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zeg je, binnen 10 jaar worden moslims uit Europa getrapt!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zeg wolfmeister... zonder p0rn was je niet geboren jochie...
Je leest het goed je ouders hebben SEX gehad voordat je op de wereld kwam.
En nee... je kwam niet uit de hemel vallen... en de ooievaar heeft er ook niks mee te maken.
* Mutant01 hapt zand.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar serieus, wie wil er nog graag samenleven met zo'n onverdraaglijke humorloze zandhappers?
Vergeet je niet een ansichtkaart te sturen vanaf je onbewoonbare eiland?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar serieus, wie wil er nog graag samenleven met zo'n onverdraaglijke humorloze zandhappers?
Je moet echt wat minder drinken. Je waanbeelden en idee-en nemen ernstige vormen aan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wie vindt het waarlijk fijn dat er ingepakte gordijnen aan je voorbij waggelen, met een zure vieze zweetlucht omdat manlief deodorant godslasterlijk vindt?
Zeg dat eens tegen die freaks!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet echt wat minder drinken. Je waanbeelden en idee-en nemen ernstige vormen aan.
Dat deed ie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen die freaks!
Bron : D66quote:Dittrich: Gezichtssluier af in Nederland
Boris Dittrich heeft in een toespraak tot D66 Den Haag gereageerd op opleidingscentrum ROC-Amsterdam, dat overweegt leerlingen te verbieden een gezichtssluier te dragen.
Deze “chador” is een allesverhullend gewaad waarbij alleen de ogen onbedekt zijn.
Boris Dittrich steunt de schooldirectie, maar ziet niets in het voorstel om de dragers van een chador een ontwenningsperiode te geven. “Een gedoogtermijn van drie maanden is echt onzin. Zodra je in Nederland komt moet je accepteren dat je niet langer in een dergelijk gewaad kan lopen.” Dittrich stelde verder dat hij voorstander is van een verbod op het dragen van een gezichtsverhullend gewaad voor mensen die een publieke functie bekleden. Boris Dittrich noemde het dragen van een chador “sexisme tegen de man”. De gedachte achter het dragen van de chador is dat mannen hun lusten niet onder controle kunnen houden wanneer zij dames die hun gezicht tonen ontmoeten.
Zelfs D66 komt nu eens in aktie, hulde.quote:
Tijd dat er evenals in Frankrijk gewoon duidelijkheid komt over de noodzakelijkheid van sommige aanpassingen in het openbare leven. Ik vermoed dat er diverse vrouwen mee geholpen zullen worden dat zij door de wet zullen worden gesteund om de voor de eigen gezondheid noodzakelijke zonnestralen te kunnen opvangen op straat. Dat scheelt een discussie op positionele 'argumenten'.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zelfs D66 komt nu eens in aktie, hulde.![]()
Ik zeg het al jaren, want anders wordt het herrie en terecht.
En achter de vrouwen aan. Het wordt tijd om weerquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:11 schreef George-Butters het volgende:stelletje lamzakken!
Ga s wat doen met je vrijdagavond!
Ik ga tenminste weer kansloos lam worden!
Begin maar met die hoofddoekjes, die hebben het het hardst nodig. Vergeet niet de ladyshave mee te nemen!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En achter de vrouwen aan. Het wordt tijd om weer
s een vrouw te helpen met haar sexuele behoeftes
Die kom je niet in de kroeg tegenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Begin maar met die hoofddoekjes, die hebben het het hardst nodig. Vergeet niet de ladyshave mee te nemen!
Dat mag niet van de mannetjes, die vrede op aarde nastreven, mits iedereen maar moslim is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die kom je niet in de kroeg tegen![]()
![]()
![]()
Ik heb geen zin in moslim discussies.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat mag niet van de mannetjes, die vrede op aarde nastreven, mits iedereen maar moslim is.![]()
Ja, ontwijk het maar weer, maar dit is POL, niet SEX.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in moslim discussies.
Ik heb zin in sex en op deze manier verdwijnt dat weer...
Moslims moslims moslims moslimsquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, ontwijk het maar weer, maar dit is POL, niet SEX.
Gooi het er maar uit, let go let go!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Moslims moslims moslims moslims
SCHRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLL BIIIIIIIIEEEEEEEERRRRRRRRR
AAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS MOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTT
KAPOT!
Moslims stinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |