bronquote:
Dat Amerikanen ons continu verbazen met hun merkwaardige trends en andere ideeën is oud nieuws. Nieuw is het feit dat onze oosterburen een goede tweede zijn gebleken.
De reden van de Duitse (tijdelijke) tweede plaats hebben zij te danken aan het merk Sacfree. Als we je vertellen dat het hier om mannenondergoed gaat, begrijp je gezien de naam waar de collectie uit bestaat: balzakvrije boxershorts. Zoals het klinkt oogt het ook; onsmakelijk en bovenal zeer onaantrekkelijk.
Maar erg slecht voor de kwaliteit van de relatiequote:Op vrijdag 22 april 2005 18:03 schreef Duvel het volgende:
't Is natuurlijk wel goed voor de kwaliteit van het zaad!
* Duvel cancelt bestelling...quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar erg slecht voor de kwaliteit van de relatie.
Liever niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:13 schreef Adfundum het volgende:
Het is natuurlijk wachten op de bijbehorende spijkerbroek...
omgekeerde stringquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:21 schreef MaRySe het volgende:
Whehehe.
Dat ziet er echt niet uit.
Ik heb toch ook geen schaamlip vrije strings
Ja, dat is ook zo Muusquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:16 schreef MUUS het volgende:
En waarom heet het een boxershort?
Ik noem dit gewoon een slip. Nou ja, eigenlijk noem ik dit normaal een ballenknijper, maar dat gaat nu even niet op.
Bij een boxershort stel ik me iets anders voor.
Ja, zo'n zwabberbroek waar die ballen zo in heen en weer wiebelen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo Muus.
Bij een boxershirt denk ik aan ruitjes en Tweety enzo.
Maar misschien is het nu wat ruimer gedefinieerd.
Waarom denk je dat ik het doequote:Op vrijdag 22 april 2005 19:28 schreef zoalshetis het volgende:
ik draag hem alleen als mijn vriendin belooft om een vacuumpomp op haar kut te zetten.
voor wat hoort wat. dit geldt ook voor een mannenstring (the horror)quote:
klik hierquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:52 schreef teknomist het volgende:
Waar kun je dat kopen?
quote:
Owowowowowoooooooooooooooooow, hou op met me hoor!quote:sacfree® makes your sac free!
Wat een frustie ben jij zeg, ik wed dat als ik zo zou zeiken over pushup bh´s dat mijn opmerking gewist zou worden of zelfs een ban zou krijgen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Owowowowowoooooooooooooooooow, hou op met me hoor!
Ik geloof dat jij de frust bent, beste man.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:42 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Wat een frustie ben jij zeg, ik wed dat als ik zo zou zeiken over pushup bh´s dat mijn opmerking gewist zou worden of zelfs een ban zou krijgen.
Hoezo, een bevruchting zal dan toch niet plaatsvinden. I.i.g. niet die van mij, kan ik je wel vertellen!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:03 schreef Duvel het volgende:
't Is natuurlijk wel goed voor de kwaliteit van het zaad!
Hm, ja, dat is dan wel weer een nadeel... Je bent niet de eerste die dit opmerkt trouwens..quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoezo, een bevruchting zal dan toch niet plaatsvinden. I.i.g. niet die van mij, kan ik je wel vertellen!!
Ow, hehe. Nou bij deze is dit model herenslip..dismissed!quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, ja, dat is dan wel weer een nadeel... Je bent niet de eerste die dit opmerkt trouwens..
* Duvel en XcUZ_Me delen deze mening volledig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ow, hehe. Nou bij deze is dit model herenslip..dismissed!
Da's trouwens net zo erg, boxers met Disney figuren er op.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Bij een boxershirt denk ik aan ruitjes en Tweety enzo.
* Ruis is het eens met [bovenstaande hippie]quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:33 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Wehehe he he e. he.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's trouwens net zo erg, boxers met Disney figuren er op.
Wat ben je weerquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:05 schreef BrauN het volgende:
Het lijkt me best een fijn ding. Heb nogal eens last van een zweterige balzak, dus dan is dit een uitkomst.
Zodra ik in LIF vertoef gaat bij mij de knop om. Dan ben ik deskundiger dan Maik de Boer en liever dan Chantal Jansen.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:58 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
nog wat fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
quote:
Dat zit niet lekker, de pielemuis zwaait dan maar wat in het rondquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:37 schreef Fallacy het volgende:
Of je trekt gewoon geen ondergoed aan
let op: dit is géén aanmoediging
vind ik heerlijk. zeker bij losse broeken. ook bij strakere trouwens.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:37 schreef Fallacy het volgende:
Of je trekt gewoon geen ondergoed aan
let op: dit is géén aanmoediging
Nu heb ik eerder een pielerat, maar dat is juist lekker. Bungel, Bungel.quote:Op zondag 24 april 2005 03:00 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dat zit niet lekker, de pielemuis zwaait dan maar wat in het rond
maar het is zo practisch....quote:
als je grotere ballen hebt, dan moet je een grotere gatmaat nemenquote:Op zondag 1 mei 2005 02:47 schreef Douwe het volgende:
Oke. Leuk.
Maar wat is nou het voordeel? Ik heb niet het idee dat mijn ballen nou veel fijner gaan hangen als ik ze eerst door een gat heen moet werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |