voor wat hoort wat. dit geldt ook voor een mannenstring (the horror)quote:
klik hierquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:52 schreef teknomist het volgende:
Waar kun je dat kopen?
quote:
Owowowowowoooooooooooooooooow, hou op met me hoor!quote:sacfree® makes your sac free!
Wat een frustie ben jij zeg, ik wed dat als ik zo zou zeiken over pushup bh´s dat mijn opmerking gewist zou worden of zelfs een ban zou krijgen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Owowowowowoooooooooooooooooow, hou op met me hoor!
Ik geloof dat jij de frust bent, beste man.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:42 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Wat een frustie ben jij zeg, ik wed dat als ik zo zou zeiken over pushup bh´s dat mijn opmerking gewist zou worden of zelfs een ban zou krijgen.
Hoezo, een bevruchting zal dan toch niet plaatsvinden. I.i.g. niet die van mij, kan ik je wel vertellen!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:03 schreef Duvel het volgende:
't Is natuurlijk wel goed voor de kwaliteit van het zaad!
Hm, ja, dat is dan wel weer een nadeel... Je bent niet de eerste die dit opmerkt trouwens..quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoezo, een bevruchting zal dan toch niet plaatsvinden. I.i.g. niet die van mij, kan ik je wel vertellen!!
Ow, hehe. Nou bij deze is dit model herenslip..dismissed!quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, ja, dat is dan wel weer een nadeel... Je bent niet de eerste die dit opmerkt trouwens..
* Duvel en XcUZ_Me delen deze mening volledig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ow, hehe. Nou bij deze is dit model herenslip..dismissed!
Da's trouwens net zo erg, boxers met Disney figuren er op.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Bij een boxershirt denk ik aan ruitjes en Tweety enzo.
* Ruis is het eens met [bovenstaande hippie]quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:33 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Wehehe he he e. he.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's trouwens net zo erg, boxers met Disney figuren er op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |