bronquote:
Dat Amerikanen ons continu verbazen met hun merkwaardige trends en andere ideeën is oud nieuws. Nieuw is het feit dat onze oosterburen een goede tweede zijn gebleken.
De reden van de Duitse (tijdelijke) tweede plaats hebben zij te danken aan het merk Sacfree. Als we je vertellen dat het hier om mannenondergoed gaat, begrijp je gezien de naam waar de collectie uit bestaat: balzakvrije boxershorts. Zoals het klinkt oogt het ook; onsmakelijk en bovenal zeer onaantrekkelijk.
Maar erg slecht voor de kwaliteit van de relatiequote:Op vrijdag 22 april 2005 18:03 schreef Duvel het volgende:
't Is natuurlijk wel goed voor de kwaliteit van het zaad!
* Duvel cancelt bestelling...quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar erg slecht voor de kwaliteit van de relatie.
Liever niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:13 schreef Adfundum het volgende:
Het is natuurlijk wachten op de bijbehorende spijkerbroek...
omgekeerde stringquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:21 schreef MaRySe het volgende:
Whehehe.
Dat ziet er echt niet uit.
Ik heb toch ook geen schaamlip vrije strings
Ja, dat is ook zo Muusquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:16 schreef MUUS het volgende:
En waarom heet het een boxershort?
Ik noem dit gewoon een slip. Nou ja, eigenlijk noem ik dit normaal een ballenknijper, maar dat gaat nu even niet op.
Bij een boxershort stel ik me iets anders voor.
Ja, zo'n zwabberbroek waar die ballen zo in heen en weer wiebelen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo Muus.
Bij een boxershirt denk ik aan ruitjes en Tweety enzo.
Maar misschien is het nu wat ruimer gedefinieerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |