quote:A world war in 2015 killed nearly three billion people. The people that survived grew closer together. Life is centered on the family and then the community. I cannot imagine living even a few hundred miles away from my parents.
Klinkt eng!quote:65. The civil war in the United States will start in 2004. I would describe it as having a Waco type event every month that steadily gets worse. The conflict will consume everyone in the US by 2012 and end in 2015 with a very short WWIII.
quote:Sure, sure, a time traveler. Why should anyone believe such a cockamamie story? The answer is you shouldn't, at least not yet. Keep a healthy skepticism. But keep an open mind too because there is a strong thread of internal consistency throughout Mr. Titor's story, there is supporting evidence in the form of some fairly detailed photographic documentation and good physical theory about his time travel machine, its design and theory of operation apparently originated with Titor, and most important of all Mr. Titor made a very specific prediction about the near future that should soon prove him to be either a fraud or not: America will soon be engaged in civil war with itself; a civil war that we'll see the beginnings of during 2004 and 2005, escalating until it is indisputable by 2008 ("a general date by which time everyone will realize the world they thought they were living in was over") and "will consume everyone in the US by 2012" (no vague Nostradamus ramblings or Bible-baloney in this stark prediction). Such a scenario seemed sufficiently preposterous at the time this site came online (begun May 2003) that if it does come true, a reasonable person ought to consider that Mr. Titor was probably a genuine time traveler, and that the rest of his story is probably true too.
Ne, wat mij betreft is al redelijk aangetoond dat john Titor een grote Hoax is...quote:Does the current relationship between Arabs and Jews have anything to do with the coming war?
Real disruptions in world events begin with the destabilization of the West as a result of degrading US foreign policy and consistency. This becomes apparent around 2004 as civil unrest develops near the next presidential election.
How and why do the Arabs Jews become entangled in the civil war of the U.S.A?
They are not directly involved but political situations are dependant on Western stability, which collapses in 2005.
Einstein heeft toch ook ooit gezegd da tijdreizen mogelijk is, alleen het verleden veranderen kan niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:43 schreef splendor het volgende:
Wat een onzinen dan alleen al omdat tijdreizen niet mogelijk is. Maar het blijft natuurlijk wel een leuke stunt dit, en intressant om te lezen hoe de makers van deze site de wereld zien over een aantal jaar.
quote:
Slordige tijdreiziger dan he? Of een slecht geheugen. Of zomaar een vaag verhaal dat net zo lang vooruit wordt geschoven tot het ongeveer een klein beetje toevalling per ongeluk gebeurt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:42 schreef RM-rf het volgende:
verder, volgens Titor brak de wereldoorlog uit nav. onlusten bij de presidentsverkiezingen eind 2004, begin 2005 ...
leuk dat die datum nu opeens al is opgeschoven naar 2008
Maar als je in het verleden bent, kan je wel de toekomst veranderen !quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:44 schreef Neurotica het volgende:
[..]
Einstein heeft toch ook ooit gezegd da tijdreizen mogelijk is, alleen het verleden veranderen kan niet.
big deal. 50% kans. dat is zoiets als op rood gokken bij roulette en dan roepen dat je helderziend bent als je wint.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:26 schreef Neurotica het volgende:
http://www.johntitor.com/
Echt, Fake?
... ik denk echt...
o.a:
- de huidige president van de USA zal worden herkozen voor een 2de termijn (is uitgekomen, Bush)
en hoe is dit precies bewijs? dit is natuurlijk niet te controleren op het moment.quote:- de president ná hem zal zich voornamelijk richten op zijn eigen agenda ipv. de toenemende rellen (op de rand van burgeroorlog) in Amerika te onderdrukken.
Deze rellen/burgeroorlogen in de USA zullen uitbreken rond 2008 en duren tot 2015.
zelfde verhaalquote:- Israël zal de ultieme stap van verdediging moeten doen om zichzelf te beschermen tegen haar buurlanden.
en weer hetzelfde..quote:- Er is een overschot aan mannen in China, enige toekomstbeeld voor hun is het leger, China wil expansie, invasie Australië en uiteindelijk in 2015 zal China een preventieve aanval opnemen op de USA én Europa.
Er bestaan anders theorien dat tijdreizen alleen naar de toekomst mogelijk isquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Als men er ooit in slaagt in de tijd te reizen, dan is dat al gebeurd.
Denk daar maar eens goed over na.
Zie mijn voorgaande post.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Slordige tijdreiziger dan he? Of een slecht geheugen. Of zomaar een vaag verhaal dat net zo lang vooruit wordt geschoven tot het ongeveer een klein beetje toevalling per ongeluk gebeurt.
Dat is theoretisch mogelijk, maar praktisch nooit. Je kunt wel een aantal seconde tijdreizen en op dat moment zal jij niet ouder worden of minder snel oud, en de mensen op aarde worden wel oud of sneller oud, dus de aarde is verder in de toekomst als je terug komt, of juist andersom. Maar je kunt niet tegen de tijd inroeien en naar een moment gaan wat al ooit geweest is voor het moment dat je ging tijdreizen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Maar als je in het verleden bent, kan je wel de toekomst veranderen !
Waardoor het verleden dus ook weer veranderd...
A) Je gaat terug naar naar 1990
B) Je vermoordt Osama Bin Laden.
C) Je gaat terug naar het heden.
D) 9/11 heeft zich niet afgespeeld.
Vanuit het 'heden' is hte 'verleden' dus wel degelijk veranderd.
Niet dat je er verder iets aan hebt, je bent namenlijk de enige die er vanaf weet.
Als je dan zegt dat je een paar jaar geleden een aanslag op 5000 mensen hebt weten te voorkomen krijg je als cadeau'tje en bezoek van wat mannen in witte pakken met een dwangbuis.
Zoals ik postte in WO III :quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:51 schreef punchdrunk het volgende:
<< knip >>
Bouw kernreactor Iran ?quote:- Israël zal de ultieme stap van verdediging moeten doen om zichzelf te beschermen tegen haar buurlanden.
Goed opgemerkt.quote:- Er is een overschot aan mannen in China, enige toekomstbeeld voor hun is het leger, China wil expansie, invasie Australië en uiteindelijk in 2015 zal China een preventieve aanval opnemen op de USA én Europa.
Civil Unrest.. dat is dus onrust/rumour... Kan niet anders zeggen dat het tijdens en ná de verkiezingen (herverkiezingen) van Bush zo was en is... Niet voor niks gingen er masaal mensen de straat op in de USA om te protesteren TEGEn Bush en om mensen te vertellen dat ze MOESTEN stemmen om te voorkomen dat hij herkozen werd... toch? of zijn we die beelden alweer vergeten...quote:Does the current relationship between Arabs and Jews have anything to do with the coming war?
Real disruptions in world events begin with the destabilization of the West as a result of degrading US foreign policy and consistency. This becomes apparent around 2004 as civil unrest develops near the next presidential election.
How and why do the Arabs Jews become entangled in the civil war of the U.S.A?
They are not directly involved but political situations are dependant on Western stability, which collapses in 2005.
hoezo, misschien leven we nu wel in de meest oninteressante tijd ooit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Als men er ooit in slaagt in de tijd te reizen, dan is dat al gebeurd.
Denk daar maar eens goed over na.
En daarmee kan hij elk 'foutje' indekken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:52 schreef PPL het volgende:
[..]
Zie mijn voorgaande post.
Bovendien spreekt John zelf van een " 1 -2 % divergence" qua wereldlijnen door zijn aanwezigheid in deze tijd.
Please, let op je schrijfwijze, ik vind vooral jouw posts interessant, en wil ze zo goed mogelijk begrijpen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:57 schreef RM-rf het volgende:
PPL, die truc heeft Titor ook al aangegeven, zijn uitleg over 'zijn tijdslijn' en 'onze tijdslijn' ...
dat waren verschillende tijdslijnen, waartussen verschil bestond (overigens, geen uitvinding van titor, maar terug te vinden in de ouderwetse science fiction over tijdsreizen, al een ouderwetse 'oplossing' voor de vermoord-je-grootvader-paradox)..
Titor gaf zelf al aan dat enkel zijn aanwezigheid al mogelijk effect had en dat er verschil kon bestaan tussen zijn voorspellingen en het verloop van de geschiednis op 'onze tijdslijn'.
(Een grandioze uitleg, want de 'gelovers' zullen dat nu aangrijpen om het punt dat een groot deel van Titors voorspellingen niet uitkomen uit te leggen als verschillen-in-de-tijdslijnen)
Titor zelf wilde bewust niet de wereldoorlog voorkomen, zijn uitleg daarvoor was dat hij zelf zichzelf was 'dankzij' die oorlog en eigenlijk zich net kon voorstellen dat die oorlog niet had plaatsgevonden..., zijn grootste vrees was dat ingrijpen nu, mogelijk een nog slechtere wereld zou betekenen:
Titor's Pearl-Harbour-vergelijking, stel je voor dat je kon tijdsreizen en de aanval op Pearl Harbour kon voorkomen, dat betekende dan dat Amerika niet in WO2 zou komen en misschien Hitler zou overwinnen....
Titor is natuurlijkw el een erg knappe en interssante Hoax, het is veelzeggend over een bepaald deel van de bevolking van amerika, de militarische militia-midden-westen-bewoners, die een harde 'overlevings-cultuur voorstaan en die nog altijd leven met idee dat een nucleaire oorlog ooit amerika ook zou bevrijden van de east-coast Liberals.
Kortom al mijn bijna aanrijdingen zijn echt gebeurt, dus ik ben al 1000x dood gegaan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:01 schreef RemcoDelft het volgende:
"Tijdreizen" valt "natuurlijk" samen met de paralelle universum theorie: alles wat kan plaatvinden, gebeurd ook, alleen dan in een ander universum. Als je links of rechtsaf kan, en je gaat linksaf, gaat "een andere jij" in een ander universum rechtsaf.
Ja godver zit ik weer in de verkeerdequote:Op vrijdag 22 april 2005 17:07 schreef RemcoDelft het volgende:
VoreG ==> Precies!! In ontelbaar veel universums ben jij allang dood! Maar in ontelbaar veel universums ben je ook schatrijk, of moordenaar, of vuilnisman!
Klopt, als Titor aangezien we het hier over 4-dimensionele ruimte hebben: ruimte+tijd;quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
En daarmee kan hij elk 'foutje' indekken..
Da's inderdaad ook een groot probleem wat ik ermee heb.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
En daarmee kan hij elk 'foutje' indekken..
Ik vind het wel wat hebben.quote:You asked about the North Polar ice pack.
I never said the environment wasn't a problem.
Doesn't water expand when it freezes?
If the polar ice cap melted, wouldn't sea level go down?
I don't know if there's enough ice for this to make a difference and I'm not an expert on global warming.
Butterfly effectquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Klopt, als Titor aangezien we het hier over 4-dimensionele ruimte hebben: ruimte+tijd;
is de kleinste afwijking desastrus voor de 'tijds-ordening'...
Een vlinder in Peking, kan een storm in het Caraibisch gebied veroorzaken ... wat betekent dat de kleinste afwijking, reuzenverschillen oplevert.
Dit had ik al bedacht toen ik 16 wasquote:You asked about the North Polar ice pack.
I never said the environment wasn't a problem.
Doesn't water expand when it freezes?
I don't know if there's enough ice for this to make a difference and I'm not an expert on global warming.
Is daar al een topic over (geweest)quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dit had ik al bedacht toen ik 16 was
Tsja, dat is niet zozeer het probleem.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dit had ik al bedacht toen ik 16 was
Dit gaat nergens over: water zet uit als het bevriest, MAAR: zolang het ijs drijft, steekt het "uitgezette" deel boven water uit. Pas als je het ijs met stenen naar beneden gaat duwen, stijgt de zeespiegel er door!quote:Doesn't water expand when it freezes?
Kijk dat bedoel ik nu.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit gaat nergens over: water zet uit als het bevriest, MAAR: zolang het ijs drijft, steekt het "uitgezette" deel boven water uit. Pas als je het ijs met stenen naar beneden gaat duwen, stijgt de zeespiegel er door!
Op de Noordpool drijft het ijs, op de Zuidpool ligt het op de bodem. Daardoor kan het smelten van de Zuidpool de zeespiegel doen stijgen. Echter, wat bijna niemand weet, het effect hiervan valt in het niet bij de stijging die het gevolg is van het uitzetten van de oceanen als gevolg van een temperatuurstijging!
Weet ik niet, niet van mij iig, want het duurde niet zo lang voor ik bedacht dat 1/3 van het ijs nog boven het water uitkomt. En dat waarschijnlijk teveel water opleverd om het goed te compenserenquote:
Bij welke temperatuur is water eigenlijk het compactst.. Was dat niet iets van 7 graden ofzo??quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dit gaat nergens over: water zet uit als het bevriest, MAAR: zolang het ijs drijft, steekt het "uitgezette" deel boven water uit. Pas als je het ijs met stenen naar beneden gaat duwen, stijgt de zeespiegel er door!
Op de Noordpool drijft het ijs, op de Zuidpool ligt het op de bodem. Daardoor kan het smelten van de Zuidpool de zeespiegel doen stijgen. Echter, wat bijna niemand weet, het effect hiervan valt in het niet bij de stijging die het gevolg is van het uitzetten van de oceanen als gevolg van een temperatuurstijging!
Ja de quantum mechanica en paralelle universums doen het in elke sience finction boek goed (of in theoriën over kleine grijzenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:07 schreef RemcoDelft het volgende:
VoreG ==> Precies!! In ontelbaar veel universums ben jij allang dood! Maar in ontelbaar veel universums ben je ook schatrijk, of moordenaar, of vuilnisman!
Oh toe, nonkel Swetsenegger, vertel ons over de kleine grijzen!?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja de quantum mechanica en paralelle universums doen het in elke sience finction boek goed (of in theoriën over kleine grijzen)
Bij normale druk (1 bar): 4 graden C. Warmer ==> uitzetten. Kouder ==> uitzetten ("richting ijs").quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Bij welke temperatuur is water eigenlijk het compactst.. Was dat niet iets van 7 graden ofzo??
Mja, je hoort altijd dat een fractie van het ijs zich maar boven water bevindt (topje vd ijsberg), dus vandaar..quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Weet ik niet, niet van mij iig, want het duurde niet zo lang voor ik bedacht dat 1/3 van het ijs nog boven het water uitkomt. En dat waarschijnlijk teveel water opleverd om het goed te compenseren
Nee kneus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:12 schreef Viperdesign het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die man die in Zweden was gevonden zonder enige vorm van identiteit? Hij beweerde toch ook zoiets?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:23 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee kneus.
Arrestatie 'tijdreiziger' na handel met voorkennis
Toch vraag ik me af he, hoe je in godsnaam met 800 dollar begint en er 2 weken later dmv 126 high risk trades er 350 mil van kan maken.quote:In New York heeft de Security and Exchange Commission (SEC) de 44-jarige Andrew Carlssin opgepakt. Carlssin had in twee weken tijd zijn aandelenportfolio uitgebreid van 800 dollar naar 350 miljoen dollar.
Toen de SEC de man arresteerde, claimde hij dat hij een tijdreiziger uit het jaar 2256 was en dat hij naar onze tijd is gekomen om wat extra geld te verdienen in de aandelenhandel.
De man weigert te zeggen waar zijn 'tijdmachine' staat, omdat hij wil voorkomen dat de technologie in verkeerde handen valt. Wel heeft hij aangeboden om de kuur voor Aids en de locatie van Osama Bin Laden te onthullen, in ruil voor zijn vrijheid.
De SEC-medewerkers geloven het verhaal van Carlssin niet. "Hij is gewoon psychisch gestoord of een slechte leugenaar," aldus een SEC-medewerker. Probleem voor de SEC-medewerkers is dat zij niet kunnen aantonen dat het verhaal van Carlssin niet klopt. Zij kunnen nergens documenten van voor december 2002 vinden over het bestaan van een Andrew Carlssin.
Er ging bij de SEC een belletje rinkelen toen Carlssin inzette op 126 zogenaamde High-Risk trades en bij alle 126 als de winnaar uit de bus kwam. Carlssin zit momenteel vast in een cel op Rikers Island, totdat hij zijn informanten prijsgeeft. Het enige dat Carlssin wil is teruggaan naar zijn eigen tijd met zijn 'tijdmachine'.
En bij alle 126 als de grote winnaar uit de bus komen he.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:33 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, precies. Zoek het in ieder geval uit, of geef hem gewoon de kans het te bewijzen.
Inderdaad zeg tegen die vent dat hij vrij mag zijn als hij het aids medicijn geeft. Zoveel schade kan hij toch niet doen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:33 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, precies. Zoek het in ieder geval uit, of geef hem gewoon de kans het te bewijzen.
JA!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:35 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
En bij alle 126 als de grote winnaar uit de bus komen he.
Ik heb dat verhaal altijd al een stuk interessanter gevonden dan het Titor verhaal.
Helaas hoor je er niks meer over
NEe, van de SEC (de Security and Exchange Commission), dat staat er tochquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
JA!wat een verhaal inderdaad.. zou zo iemand niet bezoek krijgen van de CIA of zo?
Ook dat idd. En als ie met zn bek vol tanden staat dan gooi em weer terug in de cel. Maar het zal wel weer iets met trots en aanzien te maken hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad zeg tegen die vent dat hij vrij mag zijn als hij het aids medicijn geeft. Zoveel schade kan hij toch niet doen?
Ik bedoel.. hij claimt dat ie weet waar de grootste misdadiger van de planeet zich ophoudt..quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
NEe, van de SEC (de Security and Exchange Commission), dat staat er toch
Dat zijn geen Quantum Mechanica effecten, dat is een wanhoopspoging om de fysica deterministisch te houden. Zover je in dat geval nog van fysica kunt spreken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:01 schreef RemcoDelft het volgende:
"Tijdreizen" valt "natuurlijk" samen met de paralelle universum theorie: alles wat kan plaatvinden, gebeurd ook, alleen dan in een ander universum. Als je links of rechtsaf kan, en je gaat linksaf, gaat "een andere jij" in een ander universum rechtsaf. Maar ook op atomaire schaal zijn er meerdere mogelijkheden, die allemaal plaatsvinden. Nu zijn er grofweg (hooguit!) 10^200 atomen in het heelal, die allemaal zo'n 10^12 bewegingen per seconde maken, dus je komt zeg maar op vrij VEEL mogelijkheden........ Als je terug in de tijd gaat, kom je dus niet in je "eigen geschiedenis", maar in een parallel universum dat op dat moment in die staat verkeert. Beetje Quantum Mechanica effecten, waar wij stervelingen bar weinig van kunnen bevatten
Da's helemaal niet zo moeiijk, dat weet ik zelfsquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik bedoel.. hij claimt dat ie weet waar de grootste misdadiger van de planeet zich ophoudt..
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:46 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Da's helemaal niet zo moeiijk, dat weet ik zelfs
Dat is dan ook een bewezen hoax: Het verhaal stamt van 'Weekly World News' een bekend onzinblad, met koppen als '18-pound woman: I've had sex with 7 aliens!'...quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:30 schreef -Xerxes- het volgende:
Toch vraag ik me af he, hoe je in godsnaam met 800 dollar begint en er 2 weken later dmv 126 high risk trades er 350 mil van kan maken.
Al héb je voorkennis, dan nog vind ik het een knap staaltje
A) Je gaat terug naar 1990quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Maar als je in het verleden bent, kan je wel de toekomst veranderen !
Waardoor het verleden dus ook weer veranderd...
A) Je gaat terug naar naar 1990
B) Je vermoordt Osama Bin Laden.
C) Je gaat terug naar het heden.
D) 9/11 heeft zich niet afgespeeld.
Vanuit het 'heden' is hte 'verleden' dus wel degelijk veranderd.
Niet dat je er verder iets aan hebt, je bent namenlijk de enige die er vanaf weet.
Als je dan zegt dat je een paar jaar geleden een aanslag op 5000 mensen hebt weten te voorkomen krijg je als cadeau'tje en bezoek van wat mannen in witte pakken met een dwangbuis.
eurm.... Amerika werd door Pearl-H weldegelijk in de oorlog betrokken met Japan (en niet met t Derde Rijkje) ... als PH niet gebeurd was, dan had Japan zijn dominantie kunnen uitbreiden zonder "de slapende beer" wakker te maken... en had uiteindelijk Japan misschien wel gezegevierd in de Stille Oceaan... toch?!quote:Op zaterdag 23 april 2005 07:04 schreef BaajGuardian het volgende:
en als je dan al zon knappe tijdsreiziger bent is dit wel de domste vergelijking die hij had kunnen maken
*Titor's Pearl-Harbour-vergelijking, stel je voor dat je kon tijdsreizen en de aanval op Pearl Harbour kon voorkomen, dat betekende dan dat Amerika niet in WO2 zou komen en misschien Hitler zou overwinnen.... *
juist.
amerika is niet door pearl harbor er in gekomen , ze zaten er al in.
maar ik heb geen zin om te crossposten , zal in plaats van dattem maar gewoon de sleutelwoordjes geven :
Bush > hitler > geld vriendjes.
het zal me wel erg deprmerend wezen als we in de tijd van titor , zoals hij zegt uit de toekomst te komen , niet verder zijn gekomen .
want als ik zijn verhaal moet geloven , waarom leven wij dan , wat is het nut van ons bestaan als meneer titor toch uit de toekomst komt. (en nog een kut toekomst ook)
ik zou hier geen aandacht meer aan schenken mensen.
zijn veel interresanterre dingen te ontdekken .
quote:Fig. 4: Scan from the technical manual. Notice the three event horizon labels at the bottom are mislabelled 11, 12, and 13, where in the page above they are labelled 10, 11, 12 and correspond to the legend. Note that this graphic includes the dimensions of 6 (vertical safe distance 6 meters), 7 (mass offset 5 meters), 8 (rear mass distribution 8 meters), and 9 (forward mass distribution 11 meters).
quote:Interpretation of Fig. 4 legend above
1 Dual singularities in kerr field
2 Output of negative time field
3 Output of null time field
4 Output of positive time field
5 X-ray venting zone
6 Vertical safe distance (6 meters)
7 Mass offset (5 meters)
8 Rear mass dist. (8 meters)
9 Forward mass dist. (11 meters)
10 Negative time event horizon
11 Null time event horizon
12 Positive time event horizon
Fig. 5: Scan from the technical manual. Unfortunately some of the legend is unreadable. Below the graphic I have recreated what I believe the text to read.
quote:Interpretation of Fig. 5 legend above
1 Singularity drive housing
2 Singularity magnetic field coil
3 Magnetic field generator/regulator
4 Electron mass injector manifold
5 Electron regulator
6 Electron (generator?)
7 Singularity (status sensor?)
8 Singularity cooling housing
9 Singularity cooling pump
10 Singularity cooling supply
11 Gravity sensor unit
12 Battery supply.
Bron: http://johntitor.strategicbrains.com/TimeMachine.cfmquote:Fig. 8: Appears to be a scan of a black and white photo of the device. Not from http://www.anomalies.net/time_traveler/john.html however, but from Pamela
Kan jij ergens zijn voorspellingen vinden ? Beetje netjes en achter elkaar gesorteerd? Dan kan ik ze hier plaatsen (jij mag t ook doenquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:01 schreef Refragmental het volgende:
Voel me altijd trots wanneer er weer een Titor topic op Fok verschijnt
Ik was namelijk de allereerste die een topic had geopend op Fok over Titor een jaar of 2 jaar terug.
Reuze interessant, helaas al een tijdje niet meer gevolgd.
Ik weet alleen nog die johntitor.com (jeetje die is veranderd zegquote:Op zondag 24 april 2005 12:54 schreef Neurotica het volgende:
[..]
Kan jij ergens zijn voorspellingen vinden ? Beetje netjes en achter elkaar gesorteerd? Dan kan ik ze hier plaatsen (jij mag t ook doen) en dan kunnen we eens kijken wat er zoals "voorspelt" is, wat er tot nu toe van uit gekomen is en wat ons te wachten staat...
Wie zegt dat er in de toekomst (?) wel naar een nog verdere toekomst gereisd kan worden en niet naar het verleden?quote:Op zondag 24 april 2005 18:07 schreef SlimShady het volgende:
Mijn favoriete onderwerp: tijdreizen![]()
Ik denk dat tijdreizen op dit moment niet kan. Het is wel mogelijk maar niet nu meteen.
En iemand zei in dit topic al: tijdreizen kan alleen naar de toekomst en dus niet terug in het verleden.
Ik weet niet of dat laatste wel klopt, maar ik geloof het wel.
Dat is een goeie. Die gaan we in de gaten houden.quote:Op maandag 25 april 2005 01:28 schreef Tramhalte het volgende:
"Are the Olympics still being played in the future?
60. As a result of the many conflicts, no, there were no official Olympics after 2004. However, it appears they may be revived in 2040."
Als dit uitkomt geloof ik het pas
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |