Ik denk ook wel dat het allemaal nog een stukje erger wordt. Wat denk je over atoombommen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:40 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik denk dat ie al zo'n beetje begonnen is, maar omdat communicatie tegenwoordig beter is zijn mensen wat rationeler en begint het langzamer dan de vorige twee. Mijn punt is: Het wordt erger voordat het beter wordt.
Precies, en ook wordt er veel meer achter de schermen gedaan om de realiteit bij de burger weg te houden. Achterbakser dan vroeger.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:40 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik denk dat ie al zo'n beetje begonnen is, maar omdat communicatie tegenwoordig beter is zijn mensen wat rationeler en begint het langzamer dan de vorige twee. Mijn punt is: Het wordt erger voordat het beter wordt.
Ik denk niet dat er ooit werelwijd atoomwapens zullen worden ingezet, maar een terroristische actie met nuclieaire wapens zie ik nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:49 schreef spiritual het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het allemaal nog een stukje erger wordt. Wat denk je over atoombommen?
Ik kan me niet indenken dat je zoiets gaat gebruiken. Maarja, mijn gedachtegang is niet echt te vergelijken met mensen die over het gebruik van de bommen moeten beslissen
Tactical nukes zie ik nog wel gebruikt gaan worden...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:49 schreef spiritual het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het allemaal nog een stukje erger wordt. Wat denk je over atoombommen?
Ik kan me niet indenken dat je zoiets gaat gebruiken. Maarja, mijn gedachtegang is niet echt te vergelijken met mensen die over het gebruik van de bommen moeten beslissen
de amerikanen noemen de koude oorlog gewoon cold warquote:Op zaterdag 16 april 2005 03:10 schreef merlin693 het volgende:
WWIV de amerikanen noemen de koude oorlog WW III
die oorlog van amerika tegen de terroristen is nu al aan de gang, ik denk meer iets van amerika vs china oidquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:30 schreef Jip het volgende:
ik denk dat er over een aantal jaar(ongeveer 20)een wereld oorlog uitbreekt.
eerst amerika tegen terroristen in ongeveer het middenoosten,maar er worden steeds meer landen bij betrokken.
zoiets denk ik.
al hoop ik dat ik het mis heb!
inderdaad,maar ik denk dat het wat erger word.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:33 schreef Marcel1984 het volgende:
[..]
die oorlog van amerika tegen de terroristen is nu al aan de gang, ik denk meer iets van amerika vs china oid![]()
maar dan is het nog niet gelijk een wereld oorlog.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Over 35 jaar. China VS Amerika
nee dan is het gelijk geen wereld meerquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:45 schreef Jip het volgende:
[..]
maar dan is het nog niet gelijk een wereld oorlog.
Nee dat noemen ze de cold war.quote:Op zaterdag 16 april 2005 03:10 schreef merlin693 het volgende:
WWIV de amerikanen noemen de koude oorlog WW III
De 2 grootmachten van de wereld die tegen elkaar vechten, reken maar dat de wereld erin meegetrokken wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:45 schreef Jip het volgende:
[..]
maar dan is het nog niet gelijk een wereld oorlog.
koude oorlog =cold war hequote:WWIV de amerikanen noemen de koude oorlog WW III
Nee dat noemen ze de cold war.
olie... maar zelfs dat kan alleen maar de publiekelijk info zijn voor het starten van een oorlog. In werkelijkheid kan het net zo goed een gecreeerd probleem zijn waarbij de elite de wereld uitspeeld en de conflicten creeert.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:49 schreef spiritual het volgende:
Terrorrisme speelt denk ik wel een grote rol. Amerika creeert terrorisme als een illusie. Een illusie die de ideale vijand is. Maar ik vraag mijn eigen af wie amerika tegen gaat zitten in de oorlog tegen terrorisme.
Er werd al gezegt dat amerika in oorlog raakt met china. maar welk conflct hebben de landen met elkaar, gaat het dan puur het bezitten van atoombommen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |