Ja de quantum mechanica en paralelle universums doen het in elke sience finction boek goed (of in theoriën over kleine grijzenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:07 schreef RemcoDelft het volgende:
VoreG ==> Precies!! In ontelbaar veel universums ben jij allang dood! Maar in ontelbaar veel universums ben je ook schatrijk, of moordenaar, of vuilnisman!
Oh toe, nonkel Swetsenegger, vertel ons over de kleine grijzen!?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja de quantum mechanica en paralelle universums doen het in elke sience finction boek goed (of in theoriën over kleine grijzen)
Bij normale druk (1 bar): 4 graden C. Warmer ==> uitzetten. Kouder ==> uitzetten ("richting ijs").quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Bij welke temperatuur is water eigenlijk het compactst.. Was dat niet iets van 7 graden ofzo??
Mja, je hoort altijd dat een fractie van het ijs zich maar boven water bevindt (topje vd ijsberg), dus vandaar..quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Weet ik niet, niet van mij iig, want het duurde niet zo lang voor ik bedacht dat 1/3 van het ijs nog boven het water uitkomt. En dat waarschijnlijk teveel water opleverd om het goed te compenseren
Nee kneus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:12 schreef Viperdesign het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die man die in Zweden was gevonden zonder enige vorm van identiteit? Hij beweerde toch ook zoiets?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:23 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee kneus.
Arrestatie 'tijdreiziger' na handel met voorkennis
Toch vraag ik me af he, hoe je in godsnaam met 800 dollar begint en er 2 weken later dmv 126 high risk trades er 350 mil van kan maken.quote:In New York heeft de Security and Exchange Commission (SEC) de 44-jarige Andrew Carlssin opgepakt. Carlssin had in twee weken tijd zijn aandelenportfolio uitgebreid van 800 dollar naar 350 miljoen dollar.
Toen de SEC de man arresteerde, claimde hij dat hij een tijdreiziger uit het jaar 2256 was en dat hij naar onze tijd is gekomen om wat extra geld te verdienen in de aandelenhandel.
De man weigert te zeggen waar zijn 'tijdmachine' staat, omdat hij wil voorkomen dat de technologie in verkeerde handen valt. Wel heeft hij aangeboden om de kuur voor Aids en de locatie van Osama Bin Laden te onthullen, in ruil voor zijn vrijheid.
De SEC-medewerkers geloven het verhaal van Carlssin niet. "Hij is gewoon psychisch gestoord of een slechte leugenaar," aldus een SEC-medewerker. Probleem voor de SEC-medewerkers is dat zij niet kunnen aantonen dat het verhaal van Carlssin niet klopt. Zij kunnen nergens documenten van voor december 2002 vinden over het bestaan van een Andrew Carlssin.
Er ging bij de SEC een belletje rinkelen toen Carlssin inzette op 126 zogenaamde High-Risk trades en bij alle 126 als de winnaar uit de bus kwam. Carlssin zit momenteel vast in een cel op Rikers Island, totdat hij zijn informanten prijsgeeft. Het enige dat Carlssin wil is teruggaan naar zijn eigen tijd met zijn 'tijdmachine'.
En bij alle 126 als de grote winnaar uit de bus komen he.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:33 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, precies. Zoek het in ieder geval uit, of geef hem gewoon de kans het te bewijzen.
Inderdaad zeg tegen die vent dat hij vrij mag zijn als hij het aids medicijn geeft. Zoveel schade kan hij toch niet doen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:33 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, precies. Zoek het in ieder geval uit, of geef hem gewoon de kans het te bewijzen.
JA!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:35 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
En bij alle 126 als de grote winnaar uit de bus komen he.
Ik heb dat verhaal altijd al een stuk interessanter gevonden dan het Titor verhaal.
Helaas hoor je er niks meer over
NEe, van de SEC (de Security and Exchange Commission), dat staat er tochquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
JA!wat een verhaal inderdaad.. zou zo iemand niet bezoek krijgen van de CIA of zo?
Ook dat idd. En als ie met zn bek vol tanden staat dan gooi em weer terug in de cel. Maar het zal wel weer iets met trots en aanzien te maken hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad zeg tegen die vent dat hij vrij mag zijn als hij het aids medicijn geeft. Zoveel schade kan hij toch niet doen?
Ik bedoel.. hij claimt dat ie weet waar de grootste misdadiger van de planeet zich ophoudt..quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
NEe, van de SEC (de Security and Exchange Commission), dat staat er toch
Dat zijn geen Quantum Mechanica effecten, dat is een wanhoopspoging om de fysica deterministisch te houden. Zover je in dat geval nog van fysica kunt spreken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:01 schreef RemcoDelft het volgende:
"Tijdreizen" valt "natuurlijk" samen met de paralelle universum theorie: alles wat kan plaatvinden, gebeurd ook, alleen dan in een ander universum. Als je links of rechtsaf kan, en je gaat linksaf, gaat "een andere jij" in een ander universum rechtsaf. Maar ook op atomaire schaal zijn er meerdere mogelijkheden, die allemaal plaatsvinden. Nu zijn er grofweg (hooguit!) 10^200 atomen in het heelal, die allemaal zo'n 10^12 bewegingen per seconde maken, dus je komt zeg maar op vrij VEEL mogelijkheden........ Als je terug in de tijd gaat, kom je dus niet in je "eigen geschiedenis", maar in een parallel universum dat op dat moment in die staat verkeert. Beetje Quantum Mechanica effecten, waar wij stervelingen bar weinig van kunnen bevatten
Da's helemaal niet zo moeiijk, dat weet ik zelfsquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik bedoel.. hij claimt dat ie weet waar de grootste misdadiger van de planeet zich ophoudt..
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:46 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Da's helemaal niet zo moeiijk, dat weet ik zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |