abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26456705
quote:
Nee, Marokkaanse jongetjes met je lul volpompen met aids is moreel
Ik zie er 18 staan.

17 left to go
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26456715
Misschien is het beter als we het gewoon weer over ajax gaan hebben...door cultheld en diego is dit nu meer een ajax vs psv topic. Misschien dat jullie dat willen openen zodat dit topic het ajax topic blijft.
AFC Ajax
pi_26456717
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zie er 18 staan.

17 left to go
Theo Lucius. Nu jullie weer 32!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:34:10 #208
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26456718
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een voordeel Ajax is de club van het morele verval

Kluivert
Bogarde
Davids
Pienaar[quote]Allemaal topspelers
[quote]Van der Eijnden
Tja, PSV heeft nog nooit mismanagement gehad?
quote:
zwartgeld affaire
Zwarte bladzijde idd
quote:
staafincident
PSV-Kaiserslautern, om maar ff wat te noemen...
quote:
Laat je vrienden maar in de steek
quote:
De Toekomst
Prima complex
quote:
Misdragende ME
Daar kan Ajax idd wat aan doen
quote:
gesloopte combi treinen
PSV supporters zijn idd de liefste van allemaal
quote:
Amsterdam
Wereldstad, in alle facetten. Zal eindhoven nooit en te nimmer worden
quote:
beste grasmat
Idd een drama
quote:
verzorger die niet van kleine kindjes kan blijven
FONS SPOOREN

[/quote]
pi_26456720
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zie er 18 staan.

17 left to go
Tjemig jij bent infantiel zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_26456726
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:31 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, Marokkaanse jongetjes met je lul volpompen met aids is moreel
Niet erg nee.

Maar Marokkaanse jongetjes vinden dat erg fijn kennelijk. Als de auto van Fons in zicht was dan werden ze helemaal wild met dollartekens in de ogen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26456733
Timmy, je gaat zeker ook vertellen dat Ajax een trouwere achterban heeft?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26456735
En over die beweerde 30 jaar:

AJAX
Landskampioen : 13x
KNVB Beker: 8x
Nederlandse Supercup: 4x
Johan Cruijff Schaal : 1x
Europa Cup I : 1x
Europa Cup II : 1x
UEFA Cup: 1x
Europese Supercup: 1x
Wereldbeker: 1x

Totaal: 31 prijzen

PSV
Landskampioen: 13x
KNVB beker: 5x
Europa Cup I: 1x
UEFA cup: 1x
Johan Cruijff Schaal: 6x
Nederlandse Supercup: 1x

Totaal: 27 prijzen.

In plaats van buiten te spelen, lijkt het mij verstandig in de boeken te duiken
pi_26456755
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:33 schreef twi het volgende:

[..]

't Philips Stadion ook, of is het daar nou zo'n dolle boel op de tribune?
Dat zijn wel echte supporters. Die komen ook als PSV 7e staat. Het grootste verschil is misschien wel dat PSV'ers er een feestje van proberen te maken, terwijl het merendeel van de Ajax-supporters vooral aan applaudiseren doet, tenzij het slecht gaat natuurlijk, want dan wordt de overtollige Tempo-voorraad ten toon gesteld op de tribunes .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:36:33 #214
45511 TimmyAsd
pi_26456762
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Timmy, je gaat zeker ook vertellen dat Ajax een trouwere achterban heeft?
Nee, maar daar heeft ook PSV last van. Die succes-supporters zie je overal. Feit blijft dat Ajax wel de meeste aanhangers heeft.
pi_26456769
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV heeft meer titels, meer prijzen gehaald en meer wedstrijden gewonnen.

Ga nu maar weer buiten spelen
HAHAHAHAHHAHAH

JIJ BENT GRAPPIG
pi_26456771
Ajax heeft wel een goede toekomst voor zich mbt europees voetbal nu de uefa de gaat verplichten spelers uit eigen jeugd te gaan selecteren, als ze daar verder mee doorgaan kan ajax echt gaan profiteren van de jeugdopleiding.
AFC Ajax
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:37:23 #217
45511 TimmyAsd
pi_26456775
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zijn wel echte supporters. Die komen ook als PSV 7e staat. Het grootste verschil is misschien wel dat PSV'ers er een feestje van proberen te maken, terwijl het merendeel van de Ajax-supporters vooral aan applaudiseren doet, tenzij het slecht gaat natuurlijk, want dan wordt de overtollige Tempo-voorraad ten toon gesteld op de tribunes .
Bij een aantal wedstrijden en in mindere tijden komen er ook minder dan 30.000..
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:37:32 #218
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_26456776
Ah, het is weer tijd voor de wekelijkse "pissing-contest"..
Is dat nou echt het leukste dat je kunt bedenken, zeiken over een andere voetbalclub?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:37:47 #219
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26456779
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:36 schreef cultheld het volgende:
Dat valt ook altijd te horen bij elke thuiswedstrijd van PSV Kom op zeg, jullie hebben ook niet voor niks zo'n reputatie
pi_26456803
quote:
Nee, maar daar heeft ook PSV last van. Die succes-supporters zie je overal. Feit blijft dat Ajax wel de meeste aanhangers heeft.
PSV speelt nooit competitiewedstrijden voor 7000 man
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:39:32 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26456819
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ajax wel gelukkig
pi_26456821
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
staafincident
Laat je vrienden maar in de steek
gesloopte combi treinen
je eigen bus in de feek steken
je eigen clubhuis in de fik steken
Lul eens niet over dingen waar je niks van weet. Ten tijde van de eerste twee zaken waren je ballen nog niet eens ingedaald en over de rest weet je blijkbaar ook niks. Hoe oud was je ookalweer?

Maar je mag wel blijven want je bent wel heel komisch af en toe
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:39:56 #223
45511 TimmyAsd
pi_26456826
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ajax wel?
pi_26456842
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:39 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Lul eens niet over dingen waar je niks van weet. Ten tijde van de eerste twee zaken waren je ballen nog niet eens ingedaald en over de rest weet je blijkbaar ook niks. Hoe oud was je ookalweer?
Als hij echt ouder is dan 15, dan is het serieus een probleem.
www.thuisuiteten.nl
pi_26456852
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:

[..]

Als hij echt ouder is dan 15, dan is het serieus een probleem.
25 toch ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26456862
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:34 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Tja, PSV heeft nog nooit mismanagement gehad?
[..]

Nee.

Zwarte bladzijde idd
[..]

PSV-Kaiserslautern, om maar ff wat te noemen...
[..]

Is ook met elkaar te vergelijken he. Als je nu nog PSV - Anderlecht zei

[..]

Prima complex
[..]

Om spelers van de tegenstander met 20 tegen 1 af te slaan

Daar kan Ajax idd wat aan doen
[..]

Toeval natuurlijk dat het alleen in Duivendrecht gebeurt he?

PSV supporters zijn idd de liefste van allemaal
[..]

Klopt

Wereldstad, in alle facetten. Zal eindhoven nooit en te nimmer worden
[..]

Gelukkig niet nee

Idd een drama
[..]

FONS SPOOREN
[/quote]
pi_26456875
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

25 toch ?
Neeeeee.... Ongelooflijk. En dan al zo'n kennis!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:43:51 #228
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26456888
quote:

[..]

25 toch ?
Dat meen je niet
pi_26456897
quote:

[..]

25 toch ?
Ik had op de helft gerekend...

pi_26456899
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:43 schreef twi het volgende:

[..]

Dat meen je niet
Ik meen 't een keer ergens gelezen te hebben en op de een of andere manier slaat mijn geheugen de meest vreemde details op.
pi_26456908
quote:
Ajax wel gelukkig
Ja, kijk maar eens een keer rond in de jaren 80 en 90
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:45:00 #232
45511 TimmyAsd
pi_26456913
Maradona: wat wil je nou precies bereiken. Je noemt dieptepunten op waar PSV ook mee te maken heeft (gehad).
pi_26456925
quote:
25 toch ?
Klopt
pi_26456930
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Klopt
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:46:37 #235
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26456941
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, kijk maar eens een keer rond in de jaren 80 en 90
Kom jij maar met cijfers over de brug, en bronnen Ik ben benieuwd.
pi_26456949
He, je hebt een D op je toetsenbord
pi_26456959
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:46 schreef twi het volgende:

[..]

Kom jij maar met cijfers over de brug, en bronnen Ik ben benieuwd.
Ik wacht ook af
pi_26456965
Bananenman was met die reactie net Pim Fortuyn! Hij typte wat wij dachten.
www.thuisuiteten.nl
pi_26456969
kunnen DiegoArmandoMaradona, cultheld, CherrymoonTraxx geen eigen topic krijgen ofzo, dit slaat echt helemaal nergens op
pi_26456983
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:48 schreef keijz het volgende:
kunnen DiegoArmandoMaradona, cultheld, CherrymoonTraxx geen eigen topic krijgen ofzo, dit slaat echt helemaal nergens op
Ik praat volgens mij nog tamelijk inhoudelijk over Ajax hoor.
pi_26456988
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Bananenman was met die reactie net Pim Fortuyn! Hij typte wat wij dachten.
Hij is een man van het volk
pi_26456995
Ik alleen maar
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:49:38 #243
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26457003
cultheld is inderdaad een intellectueel wonder vergeleken bij wat die andere twee hier doorgaans laten zien
pi_26457017
Cultheld mag van mij zeker blijven
pi_26457025
Cultheld gaat tenminste nog een beetje zinnig in op Ajax. Soms overdrijft ie uit PSV-overwegingen, maar het is geen overduidelijke onzin, zoals Diego. En Cultheld kan wel fatsoenlijke zinnen schrijven.
www.thuisuiteten.nl
pi_26457037
Wat logisch is als bijna al je vrienden Ajax-fans zijn.
pi_26457096
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:51 schreef cultheld het volgende:
Wat logisch is als bijna al je vrienden Ajax-fans zijn.
Waarom ben jij dan zo onverstandig als je vrienden wél mensen met enig verstand zijn
pi_26457105
Diego is toch gewoon Chelloboy?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_26457113
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:48 schreef keijz het volgende:
Misschien moet je eens op studiereis naar Noord Korea? Ik denk dat je je daar prima thuisvoelt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26457121
quote:
Cultheld gaat tenminste nog een beetje zinnig in op Ajax. Soms overdrijft ie uit PSV-overwegingen, maar het is geen overduidelijke onzin, zoals Diego.
In plaats van persoonlijk te worden kan je ook aangeven wat er dan onzin is
pi_26457122
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:54 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Waarom ben jij dan zo onverstandig als je vrienden wél mensen met enig verstand zijn
M'n beste vriend is een kakkerlak. Ik ben PSV-fan geworden door m'n familie.
pi_26457148
Ik doe een wilde gok, misschien....dat je alleen maar loopt te roepen dat psv beter is dan ajax en iedereen die daar iets tegen inbrengt probeert te dissen?
AFC Ajax
pi_26457160
Gezellig hier zeg.
pi_26457163
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je doet het expres, he. Alsjeblieft, zeg dat je het expres doet. Want anders heb ik echt medelijden met je moeder
pi_26457176
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:57 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Je doet het expres, he. Alsjeblieft, zeg dat je het expres doet. Want anders heb ik echt medelijden met je moeder
Lees z'n reacties eens voor de grap in POL enz. Gewoon even vluchtig; Dat spreekt boekdelen.
pi_26457190
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Persoonlijk worden... Dat roep je altijd, maar dat doe ik nooit hoor. Snap je wel wat dat inhoudt, je roept het namelijk zo vaak dat het een loze kreet lijkt te worden.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 23 april 2005 @ 18:02:17 #257
82589 S-Two
barba macacu
pi_26457244
Leuk man zo'n Ajax topic
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_26457274
Ontopic: Ik las net dat het nog uiterst onzeker is of Blind door wil met Galasék. Zou Ajax soms Galasék + geld tegen Landzaat willen ruilen?
pi_26457283
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:02 schreef S-Two het volgende:
Leuk man zo'n Ajax topic
idd, kan er geen appart topic komen voor een ajax-psv vergelijking, dat scheelt een hoop onzin hier
pi_26457301
Zou kunnen, maar het heeft denk ik ook te maken met maduro, door maduro is hij beetje overbodig denk ik. En dan hebben we het nog niet over zijn blessuregevoeligheid etc.
AFC Ajax
pi_26457310
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:03 schreef cultheld het volgende:
Ontopic: Ik las net dat het nog uiterst onzeker is of Blind door wil met Galasék. Zou Ajax soms Galasek + geld tegen Landzaat willen ruilen?
Is opzich wel een realistische gedachte.
pi_26457311
quote:
Ontopic: Ik las net dat het nog uiterst onzeker is of Blind door wil met Galasék. Zou Ajax soms Galasek + geld tegen Landzaat willen ruilen?
Ik denk niet dat AZ Galasek wilt hebben.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 23 april 2005 @ 18:05:14 #263
82589 S-Two
barba macacu
pi_26457314
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:04 schreef keijz het volgende:

[..]

idd, kan er geen appart topic komen voor een ajax-psv vergelijking, dat scheelt een hoop onzin hier
Idd, er gaat nu zo ongeveer per dag een topic door... En waar mee? Gezeik over de psv-ajax vergelijking. Ajax was beter en heeft een mooiere historie etcetera. en zal voor mij altijd DE club blijven... en PSV is op dit moment beter, klaar!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_26457319
Galasek zal wel met z'n maatje Co meegaan.
pi_26457331
quote:
Ontopic: Ik las net dat het nog uiterst onzeker is of Blind door wil met Galasék. Zou Ajax soms Galasék + geld tegen Landzaat willen ruilen?
Ja, of met Niemeyer van FC Twente. Of met van Dijk van Roda.
pi_26457340
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:05 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik denk niet dat AZ Galasek wilt hebben.
Zou anders een uiterst nuttige kracht zijn voor AZ.
pi_26457344
Waarom zou AZ die ouwe uit Tsjechie willen hebben, dit seizoen heeft hij misschien 5 wedstrijden gespeeld en dat worden er volgend jaar niet meer

Danny Blind: 'Geef Maxwell nieuw contract'

23/4/2005 14:47

Ajax had al gesprekken met Maxwell op de rol staan over een contractverlenging. De Amsterdamse club doet er goed daar niets aan de veranderen, al is de Braziliaan nog lang uitgeschakeld.
In principe hoeft Ajax niets te ondernemen, omdat Maxwell nog zeker een seizoen onder contract staat. Maar trainer Danny Blind pleit voor een gebaar, in vorm van een nieuwe verbintenis. 'Ik vind dat een goede speler als Maxwell steun verdient in een moeilijke fase als deze', zegt Blind op persoonlijke titel. 'Op die manier kan hij zich in alle rust op zijn revalidatie richten en zich geen zorgen hoeft te maken over zijn toekomst.'

Maxwell raakte in het Amstel Cup-duel met Willem II zwaar geblesseerd aan zijn knie. De Braziliaanse linkspoot, die nog tot 2006 onder contract staat bij Ajax, heeft zeker acht maanden nodig om te herstellen van een afgescheurde kruisband.
pi_26457367
Overigens het meest ergelijke aan Diego vind ik nog wel dat hij niet eens fatsoenlijk kan quoten.

Voor de rest neem ik de beste man toch niet serieus.
pi_26457376
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zou anders een uiterst nuttige kracht zijn voor AZ.
Als AZ ambities heeft dan hebben ze niets aan Galasek. Willen ze lekker 5e of 6e worden, dan is die Tsjech een nuttige kracht inderdaad.

Galasek is erg overschat.
pi_26457391
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zou AZ die ouwe uit Tsjechie willen hebben, dit seizoen heeft hij misschien 5 wedstrijden gespeeld en dat worden er volgend jaar niet meer
Je hebt de statistieken weer op orde? 5 wedstrijden? Was het maar zo!
pi_26457433
10 misschien?
pi_26457449
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10 misschien?
Hij bedoelt met die opmerking denk ik eerder dat Galasék er nog minder heeft gespeeld.
pi_26457572
pi_26457606
Dat zijn er nog aardig veel en ik maar denken dat ie 't hele seizoen al geblesseer is.
pi_26457615
Misschien hoopt Gras juist dat Galasek zo min mogelijk speelt, kan ook.
pi_26457627
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:21 schreef cultheld het volgende:
Dat zijn er nog aardig veel en ik maar denken dat ie 't hele seizoen al geblesseer is.
Onopvallende speler hé
pi_26457709
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien hoopt Gras juist dat Galasek zo min mogelijk speelt, kan ook.
Juist. Galasek kost punten. Weg ermee!
pi_26457810
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40435/sc=083234

En nu ga ik kijken naar de kampioenen
pi_26457933
Galásek wordt al een tijdje serieus aan Willem II gelinkt, al dan niet na het aflopen van zijn Ajax-contract. Maaskant hoopt zelf deze zomer al.
www.thuisuiteten.nl
pi_26458904
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:40 schreef methodmich het volgende:
Galásek wordt al een tijdje serieus aan Willem II gelinkt, al dan niet na het aflopen van zijn Ajax-contract. Maaskant hoopt zelf deze zomer al.
zal hij niet Co achterna gaan?
pi_26458942
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 19:28 schreef keijz het volgende:

[..]

zal hij niet Co achterna gaan?
ik denk niet dat Co hem nog wilt. (te oud)
pi_26458972
Hij woont in Tilburg en heeft warme herinneringen aan vooral de club.
www.thuisuiteten.nl
pi_26459040
Als het kan dan zal Co hem best willen meenemen. Co heeft hem naar Ajax gehaald en altijd opgehemeld in elke voorbeschouwing van Nederland - Tsjechië.
pi_26459086
Maar zal Galásek voor FC Köln willen voetballen?
www.thuisuiteten.nl
pi_26459126
Galásek heeft niet al te veel meer te willen natuurlijk. FC Köln is een mooie club, Co werkt er wellicht en de Bundesliga is een aantrekkelijke competitie, met name ook voor Oosteuropeanen.
pi_26459265
Ik bedoel meer of hij nog een keer wil verhuizen. Volgens mij wil hij in Tilburg blijven wonen.
www.thuisuiteten.nl
pi_26459754
quote:
Nigel de Jong denkt aan vertrek bij Ajax

23/4/2005 19:15

Ajax wil graag het contract met Nigel de Jong openbreken, maar de Amsterdamse club kan wel eens voor een verrassing komen te staan.
De Jong aarzelt of hij ingaat op de uitnodiging van de Amsterdamse clubleiding te praten over een nieuwe verbintenis. Zijn huidige contract loopt nog tot medio 2006. 'Wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt, heeft me wel aan het denken gezet', zegt de middenvelder in Het Parool.

'Omdat ik al die tijd rustig ben gebleven, zal het best een klap zijn dat ik nadenk over een vertrek', zegt De Jong, die de clubleiding en de vorige technische staf verwijt hun beloftes niet na te zijn gekomen. 'En als je mijn vertrouwen schaadt, dan klap ik dicht en vertrouw ik je nooit meer. Dan is het afgelopen.''

Trainer Danny Blind is op de hoogte van de twijfels bij De Jong. 'Blind begrijpt waar mijn onvrede vandaan komt. Maar hij kan daar niet zoveel aan veranderen. Ik doe geen beloften aan Ajax als ik nog niet zeker ben van mijn zaak.'

www.vi.nl
Tja...
pi_26459783
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 20:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

Tja...
zou erg jammer zijn
  zaterdag 23 april 2005 @ 20:21:20 #289
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_26459977
Om van het geouwehoer van die psv-ers af te zijn:
quote:
Van der Vaart zeker NIET naar PSV
21 april 2005 Onafhankelijke Fanclub Ajax

Gezien de aanhoudende geruchten in de media over een eventuele overgang naar PSV, hebben we het Rafael deze week zelf maar even gevraagd. Niets is betrouwbaarder, dan het zelf van hem te horen.

Zijn antwoord was duidelijk, hij gaat zeker niet naar PSV.
"Dit zal ik zeker niet doen uit respect voor de Ajax-supporters", een uitspraak die hij al eerder heeft gedaan maar nogmaals heeft herhaald.

Dit is natuurlijk wat wij graag willen horen.

Rafael, je bent een čchte Ajacied !
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_26460602
Wat ligt Nigel de Jong toch moeilijk te doen zeg. Had ik niet verwacht van hem. 'Wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt, heeft me wel aan het denken gezet'. Dat is toch allang verandert? Koeman is opgepleurd en Van Eijden gaat volgen.
pi_26460637
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 20:57 schreef Nashje het volgende:
Wat ligt Nigel de Jong toch moeilijk te doen zeg. Had ik niet verwacht van hem. 'Wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt, heeft me wel aan het denken gezet'. Dat is toch allang verandert? Koeman is opgepleurd en Van Eijden gaat volgen.
ik denk niet dat hij zomaar moeilijk zit te doen, zo is hij volgens mij niet.
pi_26460842
Nigel wil respect.
pi_26460878
Dat lijkt me zeker niet nee. Er zal wel wat meer mee spelen. Wel veel nieuws vandaag...

Jansen (de in de belangstelling van Ajax staat) tekent niet bij bij Vitesse,
Pienaar en de Jong hebben een nieuw contract aangeboden gekregen maar willen nog niet,
van der Vaart wil waarschijnlijk wel bijtekenen als hij een langer contract aangeboden krijgt (maak ik op uit zijn column in de T),
Boukhari krijgt waarschijnlijk een nieuw contract,
van Galasek is dat nog maar afwachten,
en Blind wil een nieuw contract voor Maxwell.
pi_26461122
Boukhari . Als je wat wil bereiken in de CL zul je toch dat soort spelers moeten lossen.
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:59:59 #295
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_26461904
AZ verliest met 2-1 bij RKC Waalwijk, morgen dus voorsprong uitbreiden!
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_26461935
Mooooiiiiii
AFC Ajax
  zaterdag 23 april 2005 @ 22:01:53 #297
45511 TimmyAsd
pi_26461951
AZ wil kennelijk geen CL spelen

Mooi dus
pi_26461953
Mooi
pi_26461970
AZ is wel heel erg slecht zeg
pi_26461975
vol
pi_26461981
vol...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')