Ik zie er 18 staan.quote:Nee, Marokkaanse jongetjes met je lul volpompen met aids is moreel
Theo Lucius. Nu jullie weer 32!quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zie er 18 staan.
17 left to go
Tja, PSV heeft nog nooit mismanagement gehad?quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een voordeel Ajax is de club van het morele verval
Kluivert
Bogarde
Davids
Pienaar[quote]Allemaal topspelers
[quote]Van der Eijnden
Zwarte bladzijde iddquote:zwartgeld affaire
PSV-Kaiserslautern, om maar ff wat te noemen...quote:staafincident
quote:Laat je vrienden maar in de steek
Prima complexquote:De Toekomst
Daar kan Ajax idd wat aan doenquote:Misdragende ME
PSV supporters zijn idd de liefste van allemaalquote:gesloopte combi treinen
Wereldstad, in alle facetten. Zal eindhoven nooit en te nimmer wordenquote:Amsterdam
Idd een dramaquote:beste grasmat
FONS SPOORENquote:verzorger die niet van kleine kindjes kan blijven
Tjemig jij bent infantiel zeg.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zie er 18 staan.
17 left to go
Niet erg nee.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, Marokkaanse jongetjes met je lul volpompen met aids is moreel
Dat zijn wel echte supporters. Die komen ook als PSV 7e staat. Het grootste verschil is misschien wel dat PSV'ers er een feestje van proberen te maken, terwijl het merendeel van de Ajax-supporters vooral aan applaudiseren doet, tenzij het slecht gaat natuurlijk, want dan wordt de overtollige Tempo-voorraad ten toon gesteld op de tribunes .quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:33 schreef twi het volgende:
[..]
't Philips Stadion ook, of is het daar nou zo'n dolle boel op de tribune?
Nee, maar daar heeft ook PSV last van. Die succes-supporters zie je overal. Feit blijft dat Ajax wel de meeste aanhangers heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Timmy, je gaat zeker ook vertellen dat Ajax een trouwere achterban heeft?
HAHAHAHAHHAHAHquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV heeft meer titels, meer prijzen gehaald en meer wedstrijden gewonnen.
Ga nu maar weer buiten spelen
Bij een aantal wedstrijden en in mindere tijden komen er ook minder dan 30.000..quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zijn wel echte supporters. Die komen ook als PSV 7e staat. Het grootste verschil is misschien wel dat PSV'ers er een feestje van proberen te maken, terwijl het merendeel van de Ajax-supporters vooral aan applaudiseren doet, tenzij het slecht gaat natuurlijk, want dan wordt de overtollige Tempo-voorraad ten toon gesteld op de tribunes .
Dat valt ook altijd te horen bij elke thuiswedstrijd van PSVquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:36 schreef cultheld het volgende:
Dat zijn wel echte supporters. Die komen ook als PSV 7e staat. Het grootste verschil is misschien wel dat PSV'ers er een feestje van proberen te maken, terwijl het merendeel van de Ajax-supporters vooral aan applaudiseren doet, tenzij het slecht gaat natuurlijk, want dan wordt de overtollige Tempo-voorraad ten toon gesteld op de tribunes .
PSV speelt nooit competitiewedstrijden voor 7000 manquote:Nee, maar daar heeft ook PSV last van. Die succes-supporters zie je overal. Feit blijft dat Ajax wel de meeste aanhangers heeft.
Ajax wel gelukkigquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV speelt nooit competitiewedstrijden voor 7000 man
Lul eens niet over dingen waar je niks van weet. Ten tijde van de eerste twee zaken waren je ballen nog niet eens ingedaald en over de rest weet je blijkbaar ook niks. Hoe oud was je ookalweer?quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
staafincident
Laat je vrienden maar in de steek
gesloopte combi treinen
je eigen bus in de feek steken
je eigen clubhuis in de fik steken
Ajax wel?quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV speelt nooit competitiewedstrijden voor 7000 man
Als hij echt ouder is dan 15, dan is het serieus een probleem.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Lul eens niet over dingen waar je niks van weet. Ten tijde van de eerste twee zaken waren je ballen nog niet eens ingedaald en over de rest weet je blijkbaar ook niks. Hoe oud was je ookalweer?
25 toch ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als hij echt ouder is dan 15, dan is het serieus een probleem.
[/quote]quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Tja, PSV heeft nog nooit mismanagement gehad?
[..]
Nee.
Zwarte bladzijde idd
[..]
PSV-Kaiserslautern, om maar ff wat te noemen...
[..]
Is ook met elkaar te vergelijken he. Als je nu nog PSV - Anderlecht zei![]()
[..]
Prima complex
[..]
Om spelers van de tegenstander met 20 tegen 1 af te slaan
Daar kan Ajax idd wat aan doen
[..]
Toeval natuurlijk dat het alleen in Duivendrecht gebeurt he?
PSV supporters zijn idd de liefste van allemaal
[..]
Klopt
Wereldstad, in alle facetten. Zal eindhoven nooit en te nimmer worden
[..]
Gelukkig niet nee
Idd een drama
[..]
FONS SPOOREN
Neeeeee.... Ongelooflijk. En dan al zo'n kennis!quote:
Ik meen 't een keer ergens gelezen te hebben en op de een of andere manier slaat mijn geheugen de meest vreemde details op.quote:
Ja, kijk maar eens een keer rond in de jaren 80 en 90quote:Ajax wel gelukkig
Kloptquote:25 toch ?
Kom jij maar met cijfers over de brug, en bronnenquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, kijk maar eens een keer rond in de jaren 80 en 90
Ik wacht ook afquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:46 schreef twi het volgende:
[..]
Kom jij maar met cijfers over de brug, en bronnenIk ben benieuwd.
Ik praat volgens mij nog tamelijk inhoudelijk over Ajax hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:48 schreef keijz het volgende:
kunnen DiegoArmandoMaradona, cultheld, CherrymoonTraxx geen eigen topic krijgen ofzo, dit slaat echt helemaal nergens op
Hij is een man van het volkquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Bananenman was met die reactie net Pim Fortuyn! Hij typte wat wij dachten.
Waarom ben jij dan zo onverstandig als je vrienden wél mensen met enig verstand zijnquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:51 schreef cultheld het volgende:
Wat logisch is als bijna al je vrienden Ajax-fans zijn.
Misschien moet je eens op studiereis naar Noord Korea? Ik denk dat je je daar prima thuisvoelt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:48 schreef keijz het volgende:
kunnen DiegoArmandoMaradona, cultheld, CherrymoonTraxx geen eigen topic krijgen ofzo, dit slaat echt helemaal nergens op
In plaats van persoonlijk te worden kan je ook aangeven wat er dan onzin isquote:Cultheld gaat tenminste nog een beetje zinnig in op Ajax. Soms overdrijft ie uit PSV-overwegingen, maar het is geen overduidelijke onzin, zoals Diego.
M'n beste vriend is een kakkerlak.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan zo onverstandig als je vrienden wél mensen met enig verstand zijn
quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In plaats van persoonlijk te worden kan je ook aangeven wat er dan onzin is
Lees z'n reacties eens voor de grap in POL enz. Gewoon even vluchtig; Dat spreekt boekdelen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je doet het expres, he. Alsjeblieft, zeg dat je het expres doet. Want anders heb ik echt medelijden met je moeder
Persoonlijk worden... Dat roep je altijd, maar dat doe ik nooit hoor. Snap je wel wat dat inhoudt, je roept het namelijk zo vaak dat het een loze kreet lijkt te worden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In plaats van persoonlijk te worden kan je ook aangeven wat er dan onzin is
idd, kan er geen appart topic komen voor een ajax-psv vergelijking, dat scheelt een hoop onzin hierquote:
Is opzich wel een realistische gedachte.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:03 schreef cultheld het volgende:
Ontopic: Ik las net dat het nog uiterst onzeker is of Blind door wil met Galasék. Zou Ajax soms Galasek + geld tegen Landzaat willen ruilen?
Ik denk niet dat AZ Galasek wilt hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:03 schreef cultheld het volgende:
Ontopic: Ik las net dat het nog uiterst onzeker is of Blind door wil met Galasék. Zou Ajax soms Galasek + geld tegen Landzaat willen ruilen?
Idd, er gaat nu zo ongeveer per dag een topic door... En waar mee? Gezeik over de psv-ajax vergelijking. Ajax was beter en heeft een mooiere historie etcetera. en zal voor mij altijd DE club blijven... en PSV is op dit moment beter, klaar!quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:04 schreef keijz het volgende:
[..]
idd, kan er geen appart topic komen voor een ajax-psv vergelijking, dat scheelt een hoop onzin hier
Ja, of met Niemeyer van FC Twente. Of met van Dijk van Roda.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:03 schreef cultheld het volgende:
Ontopic: Ik las net dat het nog uiterst onzeker is of Blind door wil met Galasék. Zou Ajax soms Galasék + geld tegen Landzaat willen ruilen?
Zou anders een uiterst nuttige kracht zijn voor AZ.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat AZ Galasek wilt hebben.
Als AZ ambities heeft dan hebben ze niets aan Galasek. Willen ze lekker 5e of 6e worden, dan is die Tsjech een nuttige kracht inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou anders een uiterst nuttige kracht zijn voor AZ.
Je hebt de statistieken weer op orde? 5 wedstrijden? Was het maar zo!quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zou AZ die ouwe uit Tsjechie willen hebben, dit seizoen heeft hij misschien 5 wedstrijden gespeeld en dat worden er volgend jaar niet meer
Hij bedoelt met die opmerking denk ik eerder dat Galasék er nog minder heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10 misschien?
Onopvallende speler héquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:21 schreef cultheld het volgende:
Dat zijn er nog aardig veel en ik maar denken dat ie 't hele seizoen al geblesseer is.
Juist. Galasek kost punten. Weg ermee!quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien hoopt Gras juist dat Galasek zo min mogelijk speelt, kan ook.
zal hij niet Co achterna gaan?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:40 schreef methodmich het volgende:
Galásek wordt al een tijdje serieus aan Willem II gelinkt, al dan niet na het aflopen van zijn Ajax-contract. Maaskant hoopt zelf deze zomer al.
Tja...quote:Nigel de Jong denkt aan vertrek bij Ajax
23/4/2005 19:15
Ajax wil graag het contract met Nigel de Jong openbreken, maar de Amsterdamse club kan wel eens voor een verrassing komen te staan.
De Jong aarzelt of hij ingaat op de uitnodiging van de Amsterdamse clubleiding te praten over een nieuwe verbintenis. Zijn huidige contract loopt nog tot medio 2006. 'Wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt, heeft me wel aan het denken gezet', zegt de middenvelder in Het Parool.
'Omdat ik al die tijd rustig ben gebleven, zal het best een klap zijn dat ik nadenk over een vertrek', zegt De Jong, die de clubleiding en de vorige technische staf verwijt hun beloftes niet na te zijn gekomen. 'En als je mijn vertrouwen schaadt, dan klap ik dicht en vertrouw ik je nooit meer. Dan is het afgelopen.''
Trainer Danny Blind is op de hoogte van de twijfels bij De Jong. 'Blind begrijpt waar mijn onvrede vandaan komt. Maar hij kan daar niet zoveel aan veranderen. Ik doe geen beloften aan Ajax als ik nog niet zeker ben van mijn zaak.'
www.vi.nl
quote:Van der Vaart zeker NIET naar PSV
21 april 2005 Onafhankelijke Fanclub Ajax
Gezien de aanhoudende geruchten in de media over een eventuele overgang naar PSV, hebben we het Rafael deze week zelf maar even gevraagd. Niets is betrouwbaarder, dan het zelf van hem te horen.
Zijn antwoord was duidelijk, hij gaat zeker niet naar PSV.
"Dit zal ik zeker niet doen uit respect voor de Ajax-supporters", een uitspraak die hij al eerder heeft gedaan maar nogmaals heeft herhaald.
Dit is natuurlijk wat wij graag willen horen.
Rafael, je bent een čchte Ajacied !
ik denk niet dat hij zomaar moeilijk zit te doen, zo is hij volgens mij niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:57 schreef Nashje het volgende:
Wat ligt Nigel de Jong toch moeilijk te doen zeg. Had ik niet verwacht van hem. 'Wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt, heeft me wel aan het denken gezet'. Dat is toch allang verandert? Koeman is opgepleurd en Van Eijden gaat volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |