M'n beste vriend is een kakkerlak.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan zo onverstandig als je vrienden wél mensen met enig verstand zijn

quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In plaats van persoonlijk te worden kan je ook aangeven wat er dan onzin is

Lees z'n reacties eens voor de grap in POL enz. Gewoon even vluchtig; Dat spreekt boekdelen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je doet het expres, he. Alsjeblieft, zeg dat je het expres doet. Want anders heb ik echt medelijden met je moeder

Persoonlijk worden... Dat roep je altijd, maar dat doe ik nooit hoor. Snap je wel wat dat inhoudt, je roept het namelijk zo vaak dat het een loze kreet lijkt te worden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In plaats van persoonlijk te worden kan je ook aangeven wat er dan onzin is

idd, kan er geen appart topic komen voor een ajax-psv vergelijking, dat scheelt een hoop onzin hierquote:

Is opzich wel een realistische gedachte.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:03 schreef cultheld het volgende:
Ontopic: Ik las net dat het nog uiterst onzeker is of Blind door wil met Galasék. Zou Ajax soms Galasek + geld tegen Landzaat willen ruilen?

Ik denk niet dat AZ Galasek wilt hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:03 schreef cultheld het volgende:
Ontopic: Ik las net dat het nog uiterst onzeker is of Blind door wil met Galasék. Zou Ajax soms Galasek + geld tegen Landzaat willen ruilen?

Idd, er gaat nu zo ongeveer per dag een topic door... En waar mee? Gezeik over de psv-ajax vergelijking. Ajax was beter en heeft een mooiere historie etcetera. en zal voor mij altijd DE club blijven... en PSV is op dit moment beter, klaar!quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:04 schreef keijz het volgende:
[..]
idd, kan er geen appart topic komen voor een ajax-psv vergelijking, dat scheelt een hoop onzin hier

Ja, of met Niemeyer van FC Twente. Of met van Dijk van Roda.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:03 schreef cultheld het volgende:
Ontopic: Ik las net dat het nog uiterst onzeker is of Blind door wil met Galasék. Zou Ajax soms Galasék + geld tegen Landzaat willen ruilen?

Zou anders een uiterst nuttige kracht zijn voor AZ.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat AZ Galasek wilt hebben.

Als AZ ambities heeft dan hebben ze niets aan Galasek. Willen ze lekker 5e of 6e worden, dan is die Tsjech een nuttige kracht inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou anders een uiterst nuttige kracht zijn voor AZ.

Je hebt de statistieken weer op orde? 5 wedstrijden? Was het maar zo!quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zou AZ die ouwe uit Tsjechie willen hebben, dit seizoen heeft hij misschien 5 wedstrijden gespeeld en dat worden er volgend jaar niet meer

Hij bedoelt met die opmerking denk ik eerder dat Galasék er nog minder heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10 misschien?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |