abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26457122
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:54 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Waarom ben jij dan zo onverstandig als je vrienden wél mensen met enig verstand zijn
M'n beste vriend is een kakkerlak. Ik ben PSV-fan geworden door m'n familie.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26457148
Ik doe een wilde gok, misschien....dat je alleen maar loopt te roepen dat psv beter is dan ajax en iedereen die daar iets tegen inbrengt probeert te dissen?
AFC Ajax
pi_26457160
Gezellig hier zeg.
pi_26457163
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

In plaats van persoonlijk te worden kan je ook aangeven wat er dan onzin is

Je doet het expres, he. Alsjeblieft, zeg dat je het expres doet. Want anders heb ik echt medelijden met je moeder
pi_26457176
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:57 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Je doet het expres, he. Alsjeblieft, zeg dat je het expres doet. Want anders heb ik echt medelijden met je moeder
Lees z'n reacties eens voor de grap in POL enz. Gewoon even vluchtig; Dat spreekt boekdelen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26457190
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

In plaats van persoonlijk te worden kan je ook aangeven wat er dan onzin is
Persoonlijk worden... Dat roep je altijd, maar dat doe ik nooit hoor. Snap je wel wat dat inhoudt, je roept het namelijk zo vaak dat het een loze kreet lijkt te worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 23 april 2005 @ 18:02:17 #257
82589 S-Two
barba macacu
pi_26457244
Leuk man zo'n Ajax topic
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_26457274
Ontopic: Ik las net dat het nog uiterst onzeker is of Blind door wil met Galasék. Zou Ajax soms Galasék + geld tegen Landzaat willen ruilen?
pi_26457283
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:02 schreef S-Two het volgende:
Leuk man zo'n Ajax topic
idd, kan er geen appart topic komen voor een ajax-psv vergelijking, dat scheelt een hoop onzin hier
pi_26457301
Zou kunnen, maar het heeft denk ik ook te maken met maduro, door maduro is hij beetje overbodig denk ik. En dan hebben we het nog niet over zijn blessuregevoeligheid etc.
AFC Ajax
pi_26457310
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:03 schreef cultheld het volgende:
Ontopic: Ik las net dat het nog uiterst onzeker is of Blind door wil met Galasék. Zou Ajax soms Galasek + geld tegen Landzaat willen ruilen?
Is opzich wel een realistische gedachte.
pi_26457311
quote:
Ontopic: Ik las net dat het nog uiterst onzeker is of Blind door wil met Galasék. Zou Ajax soms Galasek + geld tegen Landzaat willen ruilen?
Ik denk niet dat AZ Galasek wilt hebben.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 23 april 2005 @ 18:05:14 #263
82589 S-Two
barba macacu
pi_26457314
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:04 schreef keijz het volgende:

[..]

idd, kan er geen appart topic komen voor een ajax-psv vergelijking, dat scheelt een hoop onzin hier
Idd, er gaat nu zo ongeveer per dag een topic door... En waar mee? Gezeik over de psv-ajax vergelijking. Ajax was beter en heeft een mooiere historie etcetera. en zal voor mij altijd DE club blijven... en PSV is op dit moment beter, klaar!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_26457319
Galasek zal wel met z'n maatje Co meegaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26457331
quote:
Ontopic: Ik las net dat het nog uiterst onzeker is of Blind door wil met Galasék. Zou Ajax soms Galasék + geld tegen Landzaat willen ruilen?
Ja, of met Niemeyer van FC Twente. Of met van Dijk van Roda.
pi_26457340
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:05 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik denk niet dat AZ Galasek wilt hebben.
Zou anders een uiterst nuttige kracht zijn voor AZ.
pi_26457344
Waarom zou AZ die ouwe uit Tsjechie willen hebben, dit seizoen heeft hij misschien 5 wedstrijden gespeeld en dat worden er volgend jaar niet meer

Danny Blind: 'Geef Maxwell nieuw contract'

23/4/2005 14:47

Ajax had al gesprekken met Maxwell op de rol staan over een contractverlenging. De Amsterdamse club doet er goed daar niets aan de veranderen, al is de Braziliaan nog lang uitgeschakeld.
In principe hoeft Ajax niets te ondernemen, omdat Maxwell nog zeker een seizoen onder contract staat. Maar trainer Danny Blind pleit voor een gebaar, in vorm van een nieuwe verbintenis. 'Ik vind dat een goede speler als Maxwell steun verdient in een moeilijke fase als deze', zegt Blind op persoonlijke titel. 'Op die manier kan hij zich in alle rust op zijn revalidatie richten en zich geen zorgen hoeft te maken over zijn toekomst.'

Maxwell raakte in het Amstel Cup-duel met Willem II zwaar geblesseerd aan zijn knie. De Braziliaanse linkspoot, die nog tot 2006 onder contract staat bij Ajax, heeft zeker acht maanden nodig om te herstellen van een afgescheurde kruisband.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26457367
Overigens het meest ergelijke aan Diego vind ik nog wel dat hij niet eens fatsoenlijk kan quoten.

Voor de rest neem ik de beste man toch niet serieus.
pi_26457376
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zou anders een uiterst nuttige kracht zijn voor AZ.
Als AZ ambities heeft dan hebben ze niets aan Galasek. Willen ze lekker 5e of 6e worden, dan is die Tsjech een nuttige kracht inderdaad.

Galasek is erg overschat.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26457391
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zou AZ die ouwe uit Tsjechie willen hebben, dit seizoen heeft hij misschien 5 wedstrijden gespeeld en dat worden er volgend jaar niet meer
Je hebt de statistieken weer op orde? 5 wedstrijden? Was het maar zo!
pi_26457433
10 misschien?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26457449
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
10 misschien?
Hij bedoelt met die opmerking denk ik eerder dat Galasék er nog minder heeft gespeeld.
pi_26457572
pi_26457606
Dat zijn er nog aardig veel en ik maar denken dat ie 't hele seizoen al geblesseer is.
pi_26457615
Misschien hoopt Gras juist dat Galasek zo min mogelijk speelt, kan ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')