[/quote]quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Tja, PSV heeft nog nooit mismanagement gehad?
[..]
Nee.
Zwarte bladzijde idd
[..]
PSV-Kaiserslautern, om maar ff wat te noemen...
[..]
Is ook met elkaar te vergelijken he. Als je nu nog PSV - Anderlecht zei![]()
[..]
Prima complex
[..]
Om spelers van de tegenstander met 20 tegen 1 af te slaan
Daar kan Ajax idd wat aan doen
[..]
Toeval natuurlijk dat het alleen in Duivendrecht gebeurt he?
PSV supporters zijn idd de liefste van allemaal
[..]
Klopt
Wereldstad, in alle facetten. Zal eindhoven nooit en te nimmer worden
[..]
Gelukkig niet nee
Idd een drama
[..]
FONS SPOOREN
Neeeeee.... Ongelooflijk. En dan al zo'n kennis!quote:
Ik meen 't een keer ergens gelezen te hebben en op de een of andere manier slaat mijn geheugen de meest vreemde details op.quote:
Ja, kijk maar eens een keer rond in de jaren 80 en 90quote:Ajax wel gelukkig
Kloptquote:25 toch ?
Kom jij maar met cijfers over de brug, en bronnenquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, kijk maar eens een keer rond in de jaren 80 en 90
Ik wacht ook afquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:46 schreef twi het volgende:
[..]
Kom jij maar met cijfers over de brug, en bronnenIk ben benieuwd.
Ik praat volgens mij nog tamelijk inhoudelijk over Ajax hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:48 schreef keijz het volgende:
kunnen DiegoArmandoMaradona, cultheld, CherrymoonTraxx geen eigen topic krijgen ofzo, dit slaat echt helemaal nergens op
Hij is een man van het volkquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Bananenman was met die reactie net Pim Fortuyn! Hij typte wat wij dachten.
Waarom ben jij dan zo onverstandig als je vrienden wél mensen met enig verstand zijnquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:51 schreef cultheld het volgende:
Wat logisch is als bijna al je vrienden Ajax-fans zijn.
Misschien moet je eens op studiereis naar Noord Korea? Ik denk dat je je daar prima thuisvoelt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:48 schreef keijz het volgende:
kunnen DiegoArmandoMaradona, cultheld, CherrymoonTraxx geen eigen topic krijgen ofzo, dit slaat echt helemaal nergens op
In plaats van persoonlijk te worden kan je ook aangeven wat er dan onzin isquote:Cultheld gaat tenminste nog een beetje zinnig in op Ajax. Soms overdrijft ie uit PSV-overwegingen, maar het is geen overduidelijke onzin, zoals Diego.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |