Toe maar, gewerkt wordt er geloof ik nergens meer vandaag.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, even rapportje schrijven en wat data uploaden. dan vind ik het wel weer genoeg voor vandaag. daarna tijdens etentje in Scheveningen nog evt. lang weekend regelen in Marokko met wat collega's tijdens hemelvaartdagen.
werkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toe maar, gewerkt wordt er geloof ik nergens meer vandaag.
Anders vragen of Lupa haarquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar Lupa's vriendje
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar Lupa's vriendje
creatief met TT'squote:Op vrijdag 22 april 2005 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijstje is anders een initiatief van boe, hoor.
Ik denk eigenlijk niet dattie mee wil, maar ik vraag het hem dit weekend wel even.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
Anders vragen of Lupa haarmeeneemt naar de meet.
Jequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dattie mee wil, maar ik vraag het hem dit weekend wel even.
Maar waarom niet als je jezelf bent?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik hem was.
Ik zou dezelfde neiging hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
Pff... Ik moet wat gaan eten geloof ik. Net las ik een DIG-topic waar een instructie begon met "Ga naar start". Ik had de neiging om er op te replyen met "en ontvang 200 euro".
dan verwacht ik een grote drukte op de WFL-meetquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dattie mee wil, maar ik vraag het hem dit weekend wel even.
Ja, zeg, komen jullie voor mij of voor mijn vriendje?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:56 schreef het_fokschaap het volgende:
dan verwacht ik een grote drukte op de WFL-meet
ik kom voor de WFL-meetquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, zeg, komen jullie voor mij of voor mijn vriendje?![]()
Wij zijn allemaal hele lieve, zachtaardige mensjes hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik hem was.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat de wereld niet om mij draait.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey Doffy, ik heb je gemeeld op het adres in je profiel.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal hele lieve, zachtaardige mensjes hoor![]()
Eerst voor jou, dan voor de meetquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, zeg, komen jullie voor mij of voor mijn vriendje?![]()
of met honkbalhandschoenen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iemand wel eens geprobeerd te typen met afwashandschoenen aan?
[afbeelding]
LOL Dat wordt helemaal lastig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:10 schreef het_fokschaap het volgende:
of met honkbalhandschoenen...
[afbeelding]
maar eh...is je toetsenbord zo smerig ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iemand wel eens geprobeerd te typen met afwashandschoenen aan?
[afbeelding]
Nee, ik ben de afwas aan het doen. Als mijn toetsenbord erg smerig is, koop ik gewoon een nieuwe.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:14 schreef het_fokschaap het volgende:
maar eh...is je toetsenbord zo smerig ?
Meid, wat een gekkigheidquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, ik ben de afwas aan het doen. Als mijn toetsenbord erg smerig is, koop ik gewoon een nieuwe.
Je bedenkt je pas te laat dat WFL'ers eigenlijk eng zijn?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat mezelf nogal onbezonnen is.
Steek ons maar de ogen uitquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ach ja. Wie het breed heeft, laat het breed hangen.![]()
Inderdaad! Soms voel ik me ook een roze beertje.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal hele lieve, zachtaardige mensjes hoor![]()
Nouja, bewijs het maar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat de wereld niet om mij draait.
Heb je gevoelige handen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik ben de afwas aan het doen. Als mijn toetsenbord erg smerig is, koop ik gewoon een nieuwe.
De mijne heb ik nog maar een half jaar ofzo, en de N is er al bijna af.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
Over toetsenborden gesproken, thuis ben ik ook wel weer aan een nieuwe toe eigenlijk.. Doe geloof ik al 2 of 3 jaar er mee.
Ik had eigenlijk verwacht dat je de levensduur van je toetsenbord zou uitdrukken in aantal posts ipv aantal jarenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
Over toetsenborden gesproken, thuis ben ik ook wel weer aan een nieuwe toe eigenlijk.. Doe geloof ik al 2 of 3 jaar er mee.
Een half jaar is een normale levensduur voor een toetsenbord.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De mijne heb ik nog maar een half jaar ofzo, en de N is er al bijna af.
Oh, op die manier.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neuh, maar handen worden droog en lelijk van afwassen. En je nagellak gaat eraan.
De vorige ging anders 6 jaar mee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:04 schreef Alicey het volgende:
Een half jaar is een normale levensduur voor een toetsenbord.
Toen postte je vast nog niet zoveel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De vorige ging anders 6 jaar mee.
Ah, zelfs het toetsenbord is in eigendom over gegaan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Toen was 'ie nog van mijn pa.
Wat nog meer dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
Ah, zelfs het toetsenbord is in eigendom over gegaan?
Alles dus kennelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat nog meer dan?
Heb de PC-privé comp gekregen van mijn vader toen hij een nieuwe bestelde.
LOL Je doet net of is het een onderbroek.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:14 schreef Alicey het volgende:
Een toetsenbord vind ik alleen zo'n persoonlijk voorwerp, het past eigenlijk niet om dat over te geven aan iemand anders.
Nou, dat is wel weer een overdreven vergelijking.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Je doet net of is het een onderbroek.
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, nageltjes mooi knalroze geverfd, ik ben er klaar voor.
Mooie kleur. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Past bij m'n outfit en m'n bling-bling.Het thema is roze morgen. Niet van dat zachte meisjesroze, hoor, maar keihard roze.
Ongeveer de kleur van deze handdoek:
Mijn zusje en ik bedachten dat het een stuk handiger zou zijn als je gewoon geen kleren aan hoefde. Scheelt een hoop getwijfel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
Ik weet nog niet wat mijn outfit is morgen, ik twijfel nog een beetje.
Scheelt inderdaad een hoop werk. Bovendien heb je dan geen kasten met kleding meer nodig (Waar toch nooit precies datgene in zit wat je aan wilquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik bedachten dat het een stuk handiger zou zijn als je gewoon geen kleren aan hoefde. Scheelt een hoop getwijfel.
Om de een of andere reden denk ik ook dat mensen eerlijker en oprechter zouden zijn als ze bloot zouden rondlopen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:38 schreef Alicey het volgende:
Scheelt inderdaad een hoop werk. Bovendien heb je dan geen kasten met kleding meer nodig (Waar toch nooit precies datgene in zit wat je aan wil).
We zouden dan wel weer iets anders vinden om onszelf aan te meten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Om de een of andere reden denk ik ook dat mensen eerlijker en oprechter zouden zijn als ze bloot zouden rondlopen.
dat is vooral een vrouwenkwaal dat eeuwige getwijfel over kleding. mijn voorstel is dat alleen de vrouwen ontbloot door het leven gaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik bedachten dat het een stuk handiger zou zijn als je gewoon geen kleren aan hoefde. Scheelt een hoop getwijfel.
Mannen mogen dan wel wat minder aan. Ik wil tenslotte wel vlees kunnen keuren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is vooral een vrouwenkwaal dat eeuwige getwijfel over kleding. mijn voorstel is dat alleen de vrouwen ontbloot door het leven gaan
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:
Mannen mogen dan wel wat minder aan. Ik wil tenslotte wel vlees kunnen keuren.
het gaat om het innerlijk Aliceyquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mannen mogen dan wel wat minder aan. Ik wil tenslotte wel vlees kunnen keuren.
en lesbo's mogen dan weer aangekleed blijvenquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zullen we het dan houden op vrouwen en homo's bloot? Dat schept een hoop duidelijkheid.
Maar hetero-mannen wel minder kleren aan. Bloot hoeft niet, maar iets bloter mag wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zullen we het dan houden op vrouwen en homo's bloot? Dat schept een hoop duidelijkheid.
Het gaat natuurlijk over fokkers die elkaar neuken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:18 schreef MelodyCool het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Wie neukt wie lijssie!
Eh.. Maxima neukt alexander? nummero uno...
Dat wordt lastiger om dat zichtbaar te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het gaat om het innerlijk Alicey
Ik ben bisexueel, betekent dat dat ik zelf mag kiezen of ik me uitkleed of niet, of betekent dat dat ik me half moet uitkleden?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en lesbo's mogen dan weer aangekleed blijven
Half lijkt me wel zo duidelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
Ik ben bisexueel, betekent dat dat ik zelf mag kiezen of ik me uitkleed of niet, of betekent dat dat ik me half moet uitkleden?
Oh, wat zou ìk graag weten welke BN'ers er hier rondlopen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
Wie hebben die trouwens ook wel een cloon op fok rondlopen.
bisexueel reken ik tot de hetero'squote:Op vrijdag 22 april 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben bisexueel, betekent dat dat ik zelf mag kiezen of ik me uitkleed of niet, of betekent dat dat ik me half moet uitkleden?
En moet ik dan boven iets aantrekken en onder niet, of moet ik links iets aan en rechts niet, of moet ik diagonalen trekken of hoe moet ik het zien?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Half lijkt me wel zo duidelijk.
Interseksuelen bedoel je? (Een mens kan geen hermafrodiet zijn). Het is mede afhankelijk van hun sexuele orientatie.quote:Ben er nog niet uit hoe het met de hermafrodieten moet.
Clone guessing.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, wat zou ìk graag weten welke BN'ers er hier rondlopen.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ah, "potentieel doelwit" is het criterium wat je hanteert?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bisexueel reken ik tot de hetero's
het gaat om mijn eigen gemak in het kiezen van een doelwit inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, "potentieel doelwit" is het criterium wat je hanteert?
Maar daarmee zou ik lesbo's tekort doen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het gaat om mijn eigen gemak in het kiezen van een doelwit inderdaad
Lukt het jou wel om een vrouw je grot in te slepen?quote:nu het hele versiergedeelte/bronsgedrag/het hofmaken nog over boord en we zijn weer terug in de oertijd
dat ligt aan het gewicht en mate van tegenstribbelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:30 schreef Alicey het volgende:
Lukt het jou wel om een vrouw je grot in te slepen?
Dat wordt weer te ingewikkeld hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
En moet ik dan boven iets aantrekken en onder niet, of moet ik links iets aan en rechts niet, of moet ik diagonalen trekken of hoe moet ik het zien?
Ik vind hermafrodiet een veel leuker woord vanwege het mooie verhaal wat erachter zit.quote:Interseksuelen bedoel je? (Een mens kan geen hermafrodiet zijn).
Hmm je bent geen echte holbewoner dus?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat ligt aan het gewicht en mate van tegenstribbelen
Ik zoek het zelf dan wel uit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat wordt weer te ingewikkeld hoor.
Een hermafrodiet heeft beide geslachten ontwikkeld (Bij planten is dit vrij gebruikelijk), terwijl er bij interseksualiteit sprake is van een gedeeltelijke ontwikkeling van beide geslachten.quote:Ik vind hermafrodiet een veel leuker woord vanwege het mooie verhaal wat erachter zit.Maar ik meende dat ik wel eens ergens iets heb gelezen over 'true hermafroditism'.
Hier bijvoorbeeld: http://www.bodieslikeours.org/forums/showthread.php?t=1074 Of wordt die term misschien alleen nog in het Engels gebruikt? Ik gebruik het altijd gewoon als een synoniem voor interseksueel.
maar ik hou wel van voetbal !quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm je bent geen echte holbewoner dus?
Okee, dat snap ik. Een interseksueel kan zichzelf bijv. niet bevruchten terwijl een plant dat wel kan. Maar op Internet wordt de term 'hermafrodiet' wel steeds gebruikt voor mensen met geslachtskenmerken van beide seksen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
Een hermafrodiet heeft beide geslachten ontwikkeld (Bij planten is dit vrij gebruikelijk), terwijl er bij interseksualiteit sprake is van een gedeeltelijke ontwikkeling van beide geslachten.
Op internet worden wel meer termen verkeerd gebruikt. Hoewel het best zou kunnen zijn dat Van Dale de term juist acht, juist omdat er zoveel verkeerd gebruik van wordt gemaakt. Vroeger gold de term ook als juist, op een gegeven moment is men er in de medische wetenschap echter van af gestapt doordat het dus net iets anders betekent dan er feitelijk aan de hand is bij mensen die kenmerken van beide geslachten vertonen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, dat snap ik. Een interseksueel kan zichzelf bijv. niet bevruchten terwijl een plant dat wel kan. Maar op Internet wordt de term 'hermafrodiet' wel steeds gebruikt voor mensen met geslachtskenmerken van beide seksen.
Zoiets dacht ik al.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:43 schreef Alicey het volgende:
Op internet worden wel meer termen verkeerd gebruikt. Hoewel het best zou kunnen zijn dat Van Dale de term juist acht, juist omdat er zoveel verkeerd gebruik van wordt gemaakt. Vroeger gold de term ook als juist, op een gegeven moment is men er in de medische wetenschap echter van af gestapt doordat het dus net iets anders betekent dan er feitelijk aan de hand is bij mensen die kenmerken van beide geslachten vertonen.
Androgynie vind ik wel heel iets anders... Iemand bij wie ik niet meteen zie of het een man of vrouw is, of een zeer vrouwelijke man of mannelijke vrouw, noem ik androgyn. Maar zo iemand hoeft helemaal niet interseksueel te zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:44 schreef Alicey het volgende:
Van Dale stelt hermafrodiet gelijk met interseksualiteit en androgynie. In het dagelijks spraakgebruik zie je ook dat die termen door elkaar worden gebruikt..
Van Dale vergeet inderdaad de planten, en vindt kenmerken genoeg.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al.Van Dale zegt:
tweeslachtig wezen, mens of dier met tegelijk vrouwelijke en mannelijke kenmerken
Het is inderdaad best vreemd dat de term juist voor planten gebruikt wordt, ja.quote:Je zou ook kunnen zeggen dat die term altijd abusievelijk voor planten is gebruik, omdat de mythe waar de term op gebaseerd is, gaat over mensen en niet over planten.
imo zijn het alle drie andere begrippen, hoewel interseksualiteit en androgynie wel samen kunnen gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Androgynie vind ik wel heel iets anders... Iemand bij wie ik niet meteen zie of het een man of vrouw is, of een zeer vrouwelijke man of mannelijke vrouw, noem ik androgyn. Maar zo iemand hoeft helemaal niet interseksueel te zijn.
Ja, dat vind ik ook raar. Er staan wel meer definities in woordenboeken die eigenlijk niet kloppen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:48 schreef Alicey het volgende:
Van Dale vergeet inderdaad de planten, en vindt kenmerken genoeg.
Dat is ook zo. Maar woordenboeken gaan er vanuit hoe woorden in het dagelijks spraakgebruik worden gebruikt, niet wat woorden daadwerkelijk betekenen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook raar. Er staan wel meer definities in woordenboeken die eigenlijk niet kloppen...
Daar moet verandering in komen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
Dat is ook zo. Maar woordenboeken gaan er vanuit hoe woorden in het dagelijks spraakgebruik worden gebruikt, niet wat woorden daadwerkelijk betekenen.
Ik denk niet dat dat gebeurt.. Het woordenboek wordt geacht een beschrijvende functie te hebben. Het woordenboek loopt dus zeg maar achter de feiten aan en beschrijft hoe een woord wordt gebruikt, niet hoe het gebruikt zou moeten worden. Voor wat woorden werkelijk betekenen heb je weer een encyclopedie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar moet verandering in komen.![]()
Het wetenschapsveld waar het woord zijn primaire gebruik vindt weet er vaak wel antwoord op hoor.quote:Al kun je natuurlijk heel lang twisten over de vraag 'wat een woord werkelijk betekent'.
Doei Doffy!quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:52 schreef Doffy het volgende:
Ik ga ervandoor mensen, Prettig weekend!
en nee, mijn weekend is nog NIET begonnen
Ik bedoelde ook meer dat je er lang over kunt twisten of de werkelijke betekenis van een woord die is die uit het spraakgebruik blijkt of de 'voorschrijvende' betekenis.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
Ik denk niet dat dat gebeurt.. Het woordenboek wordt geacht een beschrijvende functie te hebben. Het woordenboek loopt dus zeg maar achter de feiten aan en beschrijft hoe een woord wordt gebruikt, niet hoe het gebruikt zou moeten worden. Voor wat woorden werkelijk betekenen heb je weer een encyclopedie.
Het wetenschapsveld waar het woord zijn primaire gebruik vindt weet er vaak wel antwoord op hoor.
Ah, ok. Is geen eenduidig antwoord op denk ik. Het maakt een heel verschil of je een gesprek met je buurvrouw hebt, of met een medicus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer dat je er lang over kunt twisten of de werkelijke betekenis van een woord die is die uit het spraakgebruik blijkt of de 'voorschrijvende' betekenis.
Okee, maar we hebben het nu over één specifiek woord. Maar taal is dynamisch en de betekenis van woorden verandert voortdurend. En dus kun je misschien niet eens zeggen dat woorden een 'werkelijke' betekenis hebben. Elk mens geeft er zijn eigen betekenis aan. En zo komen we bij Plato-achtige vraagstukken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:04 schreef Alicey het volgende:
Ah, ok. Is geen eenduidig antwoord op denk ik. Het maakt een heel verschil of je een gesprek met je buurvrouw hebt, of met een medicus.
Dat is inderdaad ook zo. Veel woorden hebben ook een betekenis of nuance die niet direct in andere woorden is uit te drukken. Ik merk bijvoorbeeld vaak dat ik me in het Engels beter zou weten uit te drukken dan in het Nederlands.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, maar we hebben het nu over één specifiek woord. Maar taal is dynamisch en de betekenis van woorden verandert voortdurend. En dus kun je misschien niet eens zeggen dat woorden een 'werkelijke' betekenis hebben. Elk mens geeft er zijn eigen betekenis aan. En zo komen we bij Plato-achtige vraagstukken.
Ik lees regelmatig Engels, schrijven en spreken iets minder.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb dat ook met Engels. Ik denk, lees, schrijf en spreek dan ook vaak Engels. Maar genoeg taalfilosofie voor vandaag, er moeten boodschappen gedaan worden. Tot later!
De PHP server ligt er niet uit, de database server ligt er uit, omdat de hard disk waar (o.a.) de databases op staan aan gort ligt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:16 schreef Mobious het volgende:
Alicey, waarom ligt de php server eruit op je homepage..
Ik schrijf het met m'n penvrienden en ik spreek het veel in mezelf.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:13 schreef Alicey het volgende:
Ik lees regelmatig Engels, schrijven en spreken iets minder.
Hmm dat laatste zou ik eens op moeten letten.. Ik wissel nogal in de "denktaal".quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik schrijf het met m'n penvrienden en ik spreek het veel in mezelf.
Ow. Dat is niet fijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
De PHP server ligt er niet uit, de database server ligt er uit, omdat de hard disk waar (o.a.) de databases op staan aan gort ligt.
Nee, en haar ramplank-aansluiting was al brak, er was al een probleempje met de controller, temperatuur wordt te hoog.. Kortom verbazingwekkend dat die bak verder uberhaupt nog up blijft.quote:
Als we slapen Bennie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:25 schreef Bensel het volgende:
TVP maar weer. (doen jullie ooit nog rustig aan?)
Nouja, het is toch bijna.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, mijn plichten voor vandaag zijn weer vervuld.
Nou ja, moet nog even stofzuigen.
Als dat nodig is, dan wel. Maar als ze zaterdag open zijn ga ik liever op een zaterdag langs.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn zusje werkte bij een uitzendbureau (Tempo-Team) en dat was op zaterdag dicht. Maar misschien hebben ze in R'dam ruimere openingstijden...? Is het geen idee om een dag vrij te nemen en dan alle uitzendbureaus langs te gaan?
We zien inderdaad snel genoeg of er een open is, ja.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We kunnen morgen even gaan kijken.
Omdat-ie alle mogelijkheden wil uitsluiten dat iemand vrij komt. Net zo bezopen als de eis van levenslang icm TBS die in Nederland geeist werd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom eist een aanklager 74.000 jaar gevangenisstraf?
In de Middeleeuwen werden zulk soort straffen ook nog wel eens echt uitgevoerd. Eerst ophangen, dan vierendelen enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:09 schreef Alicey het volgende:
Omdat-ie alle mogelijkheden wil uitsluiten dat iemand vrij komt. Net zo bezopen als de eis van levenslang icm TBS die in Nederland geeist werd.
In de middeleeuwen wilde men ook zekerheid, idd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In de Middeleeuwen werden zulk soort straffen ook nog wel eens echt uitgevoerd. Eerst ophangen, dan vierendelen enzo.
Als je dan 2/3 strafvermindering krijgt, is er toch nog de kans dat je vrijkomt voor de dood.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar 74.000 jaar is toch ècht overdreven. Ik bedoel, 200 jaar is toch ook genoeg?
Maar ik vraag me af hoe iemand op zo'n getal komt...quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:21 schreef Alicey het volgende:
Als je dan 2/3 strafvermindering krijgt, is er toch nog de kans dat je vrijkomt voor de dood.
* qu63 is er ook weer even!quote:
even mn weekgemiddelde opkrikkenquote:
dit was t wel weerquote:
fok is wel snel btw!quote:
dag Luupjequote:Op vrijdag 22 april 2005 19:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoi Qu.
Ik weet ook niet hoe iemand er aan komt.. Volgens mij is het ook symbolisch, omdat in Spanje automatisch gratie wordt verleend na x0 jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af hoe iemand op zo'n getal komt...Het was trouwens een Spaanse openbaar aanklager.
Altijd? Geen levenslang mogelijk? Het ging in dit geval namelijk over terroristen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:07 schreef Alicey het volgende:
Ik weet ook niet hoe iemand er aan komt.. Volgens mij is het ook symbolisch, omdat in Spanje automatisch gratie wordt verleend na x0 jaar.
Dit is wat ik hoorde! Ik weet niet zeker of het klopt. Wel weet ik dat er niet veel Europese landen als Nederland zijn waar levenslang ook echt levenslang is..quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Altijd? Geen levenslang mogelijk? Het ging in dit geval namelijk over terroristen...
Ik ben helemaal niet iemand voor streng straffen omdat ik denk dat het zinloos is, maar sommige mensen zijn zo gevaarlijk dat je ze nooit meer vrij zou moeten laten...quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:10 schreef Alicey het volgende:
Dit is wat ik hoorde! Ik weet niet zeker of het klopt. Wel weet ik dat er niet veel Europese landen als Nederland zijn waar levenslang ook echt levenslang is..
Er kan in een leven echter heel veel veranderen. In Nederland is het mogelijk om in bijzondere gevallen gratie te krijgen, maar de lat daarvoor ligt echt heel hoog. Sinds eind jaren 60 is geen gratie meer verleend in Nederland.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet iemand voor streng straffen omdat ik denk dat het zinloos is, maar sommige mensen zijn zo gevaarlijk dat je ze nooit meer vrij zou moeten laten...
Dat is waar, maar er zijn mensen die nooit veranderen omdat er echt een steekje loszit (soms letterlijk, frontaalkwabbeschadiging bv.)...quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:15 schreef Alicey het volgende:
Er kan in een leven echter heel veel veranderen.
Dat verschilt per persoon. Onlangs is de doodstraf voor minderjarigen afgeschaft in de VS. Jamie heeft met verscheidene mensen gesproken die ten gevolge daarvan levenslang zouden krijgen i.p.v. de doodstraf. Sommigen waren heel erg blij, anderen vonden het verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:16 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me trouwens af of levenslang niet een ergere straf is dan de doodstraf.
http://www.echtereferendumwijzer.nl kan ook, maar die wordt al de hele tijd gehacktquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor de mensen die nog niet weten wat ze op 1 juni gaan stemmen (referendum Europese Grondwet): http://www.referendumwijzer.nl/
Mijn opvattingen zijn overwegend in strijd met de grondwet, ze adviseren me om tegen te stemmen. Dat was ik ook al van plan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:36 schreef qu63 het volgende:
http://www.echtereferendumwijzer.nl kan ook, maar die wordt al de hele tijd gehackt
homo's zijn geen mannen dus!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hehe, de gemiddelde Nederlandse man verdient 37.000 euro per jaar, de gemiddelde homo slechts 30.000.
Discriminatie!![]()
Voor die gevallen is er dus TBS.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er zijn mensen die nooit veranderen omdat er echt een steekje loszit (soms letterlijk, frontaalkwabbeschadiging bv.)...
Het zal vast per persoon verschillen. In het geval van levenslang zonder kans op gratie (Wat het in Nederland praktisch is, tenzij je doodziek wordt) zou ik eerder voor de dood gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Onlangs is de doodstraf voor minderjarigen afgeschaft in de VS. Jamie heeft met verscheidene mensen gesproken die ten gevolge daarvan levenslang zouden krijgen i.p.v. de doodstraf. Sommigen waren heel erg blij, anderen vonden het verschrikkelijk.
Wat slim van ze!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"Nederlandse ondernemers hebben de homo ontdekt"
Homo's kijken?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.rainbowexperience.nl/home/
Jammer dat ik dit weekend in Rotterdam ben en niet in Amsterdam. Ik had best naar de homohuishoudbeurs gewild.
En in die gevallen komt dat neer op longstay en dus levenslang...quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:15 schreef Alicey het volgende:
Voor die gevallen is er dus TBS.
Ik absoluut niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:16 schreef Alicey het volgende:
Het zal vast per persoon verschillen. In het geval van levenslang zonder kans op gratie (Wat het in Nederland praktisch is, tenzij je doodziek wordt) zou ik eerder voor de dood gaan.
Praktisch komt het daar op neer wanneer zij onbehandelbaar zijn (Iedere 2 jaar wordt er beslist over behandeling).quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En in die gevallen komt dat neer op longstay en dus levenslang...
Een lust puur voor de ogen dus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niks verder, gewoon kijken. Eye candy. IJdele homo's in strakke spijkerbroeken.
Waarschijnlijk had ik op basis van wat ik er over had gehoord tegen gestemd. Ik had me echter te weinig er in verdiept om echt weloverwogen ja of nee te kunnen zeggen. Uit de toelichting van de referendum-wijzer blijkt echter dat het gewoon een absolute tegen moet zijn..quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En was je dat ook al van plan?
Okee dan. Ik bezocht deze week een hoerenlopersforum waarnaar iemand hier op Fok! had gelinkt. Het was... boeiend... Recensies over individuele dames, inclusief details, verzoeken om dames met bepaalde 'specialiteiten' etcetera.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:39 schreef Reya het volgende:
Jawel, de bijdrage van probleemwijken aan de leefbaarheid in achterstandswijken kan niet onderschat worden. Eén van de bewoners bezocht zijn vaste hoer. Helaas (en voor de geest van het programma tamelijk uitzonderlijk) ging de camera niet mee. De microfoon gelukkig wel, waardoor wij eens en voor altijd weten hoe het klinkt als een uitkeringstrekker aan zijn gerief komt. Als dessert besprak hij met een vriend tot in sappig detail de hele gebeurtenis, hem aanradend betreffende dame ook snel eens te bezoeken.
Bij mij precies hetzelfde verhaal eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:40 schreef Alicey het volgende:
Waarschijnlijk had ik op basis van wat ik er over had gehoord tegen gestemd. Ik had me echter te weinig er in verdiept om echt weloverwogen ja of nee te kunnen zeggen. Uit de toelichting van de referendum-wijzer blijkt echter dat het gewoon een absolute tegen moet zijn..
Zat er nog een dame voor jou tussen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee dan. Ik bezocht deze week een hoerenlopersforum waarnaar iemand hier op Fok! had gelinkt. Het was... boeiend... Recensies over individuele dames, inclusief details, verzoeken om dames met bepaalde 'specialiteiten' etcetera.
Er wordt een wapenarsenaal opgebouwd en lidstaten worden monddood gemaakt. De gevallen waar een grondwet handig voor zou zijn, zoals mensen- en dierenrechten zijn of simpelweg niet opgenomen, of ze zijn op zo'n manier opgenomen dat er geen daadwerkelijk rechtsmiddel aanwezig is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde verhaal eigenlijk.
Niet echt.quote:
Tegen betaling willen ze dat heus wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:45 schreef Reya het volgende:
Er zit geen een tussen die ook wil strijken en afwassen
Ik denk vooral dat hormonale kwesties hier een rol spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet echt.http://www.hookers.nl/ Dat was de site. Ik heb er een aardig poosje zitten rondlezen, vond het interessant hoe die mannen erover schrijven. Heb het altijd vreemd gevonden dat mannen zo grif bereid zijn om voor seks te betalen.
Inderdaad. Dat wordt dus een grote dikke NEE.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:47 schreef Alicey het volgende:
Er wordt een wapenarsenaal opgebouwd en lidstaten worden monddood gemaakt. De gevallen waar een grondwet handig voor zou zijn, zoals mensen- en dierenrechten zijn of simpelweg niet opgenomen, of ze zijn op zo'n manier opgenomen dat er geen daadwerkelijk rechtsmiddel aanwezig is.
Dat is het in het kort, en dat is ook in het kort zo'n 180 graden tegenovergesteld aan hoe ik het zie.
Ik ook, al maakt het niet uit, daar toch al gezegd is dat men zich geen ruk zal aantrekken van het referendum. Tevens poogt men door valse voorlichtingen mensen te pushen om voor te stemmen. We zullen zien of ze dit kunnen waarmaken. Het zou betekenen dat we feitelijk in een totalitaire staat wonen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat wordt dus een grote dikke NEE.
Een democratie is het in elk geval niet. Maar ze kunnen het niet maken om het te negeren als een groot deel van de Europese bevolking tegen stemt...quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:53 schreef Alicey het volgende:
Ik ook, al maakt het niet uit, daar toch al gezegd is dat men zich geen ruk zal aantrekken van het referendum. Tevens poogt men door valse voorlichtingen mensen te pushen om voor te stemmen. We zullen zien of ze dit kunnen waarmaken. Het zou betekenen dat we feitelijk in een totalitaire staat wonen.
Dat is bij jou in de buurt? Ik heb alle recensies over de Weaze gelezen, dat is de hoerenbuurt hier in Leeuwarden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:54 schreef Reya het volgende:
Er staan daar gewoon redelijk wat hoeren op het Bokkingshang gerecenseerd. Best freaky, eigenlijk
zoals - goedenavond - dat bij veel zaken het geval is. De impuls is niet anders dan die van de aanschaf van een rolletje rang.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat hormonale kwesties hier een rol spelen.
Ik vraag me af of dat in de praktijk wel zo is. Wat verwacht je dat ze serieus te vrezen hebben als ze doorzetten?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een democratie is het in elk geval niet. Maar ze kunnen het niet maken om het te negeren als een groot deel van de Europese bevolking tegen stemt...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:58 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
zoals - goedenavond - dat bij veel zaken het geval is. De impuls is niet anders dan die van de aanschaf van een rolletje rang.
Met rang doe je wel langer, trouwens.
Maar dat komt in de referendum-test helemaal niet voor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:00 schreef SingleCoil het volgende:
Ik scoor 32. Ik ben trouwens voornamelijk tegen de duitsers.
Mogelijk omdat ze daarmee tegelijkertijd hun betere maatschappelijke positie kunnen uitbuiten en zich daarmee verheffen boven de prostituee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, hormonale kwesties. Maar ik heb ook wel eens een onbedwingbare neiging tot seks zonder dat er een partner voorhanden is. Dan sla ik de hand aan mijzelf. Waarom zijn mannen zoveel eerder dan vrouwen bereid om voor een (duur)betaalde partner te gaan?
Ik denk niet dat ze iets te vrezen hebben, maar het zou volstrekt immoreel zijn... Maar ja, politici gedragen zich wel vaker volstrekt immoreel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af of dat in de praktijk wel zo is. Wat verwacht je dat ze serieus te vrezen hebben als ze doorzetten?
Maar welbekeken staat de prostituee boven haar klant. Zij heeft iets wat hij wil en ze kleedt hem financieel uit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:01 schreef Alicey het volgende:
Mogelijk omdat ze daarmee tegelijkertijd hun betere maatschappelijke positie kunnen uitbuiten en zich daarmee verheffen boven de prostituee.
We hebben een niet gekozen regering, en daar komen ze ook mee weg. Immoraliteit hebben ze niet zo'n probleem mee is overigens mijn indruk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze iets te vrezen hebben, maar het zou volstrekt immoreel zijn... Maar ja, politici gedragen zich wel vaker volstrekt immoreel.
Je conclusie is wat te snel. Ik sla al jaren de hand aan mijzelf, door simpelweg geldgebrek.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, hormonale kwesties. Maar ik heb ook wel eens een onbedwingbare neiging tot seks zonder dat er een partner voorhanden is. Dan sla ik de hand aan mijzelf. Waarom zijn mannen zoveel eerder dan vrouwen bereid om voor een (duur)betaalde partner te gaan?
Je denkt toch niet dat een penis ook tot die conclusie komt?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar welbekeken staat de prostituee boven haar klant. Zij heeft iets wat hij wil en ze kleedt hem financieel uit.
En zo ervaar ik (en ik denk veel andere mannen ook) dat zeker. Ik behandel leveranciers so-wie-so altijd respectvol, maar des te meer als je weet dat iemand een lichaamlijke inzet pleegt. Ik heb ook meer repect voor de vuilnisman dan voor een ambtenaar achter een loketje.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar welbekeken staat de prostituee boven haar klant. Zij heeft iets wat hij wil en ze kleedt hem financieel uit.
Tja, misschien zou ik ook wel een mooie man inhuren als ik veel geld had...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:04 schreef SingleCoil het volgende:
Je conclusie is wat te snel. Ik sla al jaren de hand aan mijzelf, door simpelweg geldgebrek.
Dat valt toch echt tegen soms...quote:Daarbij is wellicht nog relevant dat 1) vrouwen gemakkelijker onbetaalde hulp krijgen,
Hoe bedoel je dat? Omdat ze meer geld hebben of omdat ze er geen morele bezwaren tegen hebben? Of omdat er meer hoeren dan gigolo's zijn?quote:en 2) het voor mannen weer gemakkelijker is betaalde hulp in te zetten.
Ik heb de lage status van hoeren ook nooit echt goed begrepen. Ik zie niet wat er verkeerd is aan het aanbieden van je lichaam tegen geld.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:06 schreef SingleCoil het volgende:
En zo ervaar ik (en ik denk veel andere mannen ook) dat zeker. Ik behandel leveranciers so-zieso altijd respectvol, maar des te meer als je weet dat iemand een lichaamlijke inzet pleegt. Ik heb ook meer repect voor de vuilnisman dan voor een ambtenaar achter een loketje.
Die van SC blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:04 schreef Alicey het volgende:
Je denkt toch niet dat een penis ook tot die conclusie komt?
waarom niet ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, misschien zou ik ook wel een mooie man inhuren als ik veel geld had...
Dat kan. Maar ik weet vrij zeker dat jij nu de stad in kan gaan en vanavond nog sex kan hebben met een partner naar jouw keuze. Dat is voor mij wel heel anders.quote:[..]
Dat valt toch echt tegen soms...
Dat laatste, er zijn gewoon veel betere, gemakkelijker en geaccepteerdere voorzieningen voor mannen dan voor vrouwen.quote:[..]
Hoe bedoel je dat? Omdat ze meer geld hebben of omdat ze er geen morele bezwaren tegen hebben? Of omdat er meer hoeren dan gigolo's zijn?
Ik kan het op zich wel begrijpen. Ikzelf ga toch wel vrij gereserveerd met mijn lichaam om, het is niet iets wat ik voor geld verkoop.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb de lage status van hoeren ook nooit echt goed begrepen. Ik zie niet wat er verkeerd is aan het aanbieden van je lichaam tegen geld.
Hoezo klein ? Hij slaapt graag lekker ingestopt...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kleine SC is waarschijnlijk erg intelligent.
En als je er niet op in gaat maakt hij zijn standpunt zeker steeds sterker duidelijk?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn penis concludeert niet. Hij stelt slechts.
"Stel dat we gaan neuken..."
Ik weet niet hoe groot hij is, toch geen 19" neem ik aan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hoezo klein ? Hij slaapt graag lekker ingestopt...
Ik zou niet weten waarom niet. Al moet ik eerlijk zeggen dat het me een vreemde ervaring lijkt. Ik zou het best eens willen proberen om te kijken of ik het wat vind.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:10 schreef SingleCoil het volgende:
waarom niet ?
Ik geloof er niks van. In het verleden lukte me dat iig nooit. Maar misschien wilde ik toen te graag.quote:Dat kan. Maar ik weet vrij zeker dat jij nu de stad in kan gaan en vanavond nog sex kan hebben met een partner naar jouw keuze.
Naar ik begrijp heeft 30% van de mannen wel eens een hoer bezocht en doet 20% dat regelmatig. Over een eeuw of wat is het normaal (of technisch achterhaald)quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan het op zich wel begrijpen. Ikzelf ga toch wel vrij gereserveerd met mijn lichaam om, het is niet iets wat ik voor geld verkoop.
De lage status is op zich wel vreemd als je nagaat dat het zo ongeveer het oudste beroep uit de geschiedenis is. Zij zouden er bovendien niet zijn als ze geen klanten hadden.
Dan steekt hij de kop op.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
En als je er niet op in gaat maakt hij zijn standpunt zeker steeds sterker duidelijk?
Maar vind je het verkeerd als iemand dat wel doet? Ik kan me best voorstellen dat ik zulk werk zou overwegen. Het is eigenlijk best een makkelijke manier van geld verdienen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:10 schreef Alicey het volgende:
Ik kan het op zich wel begrijpen. Ikzelf ga toch wel vrij gereserveerd met mijn lichaam om, het is niet iets wat ik voor geld verkoop.
Of er is simpelweg geen partner naar je keuze aanwezig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof er niks van. In het verleden lukte me dat iig nooit. Maar misschien wilde ik toen te graag.
Ja, ik had er vandaag zelfs nog uitzicht op vanuit de Bergschildtuin, één van mijn favoriete dicht- en denkplekjes in de stad.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is bij jou in de buurt? Ik heb alle recensies over de Weaze gelezen, dat is de hoerenbuurt hier in Leeuwarden.
Zeker niet. Maar 'groot' is een relatief begrip. Ik vind het overigens niet erg belangrijk. Die van mij is een cm of 15 geloof ik. Is dat groot, klein of onsterfelijk belachelijk ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot hij is, toch geen 19" neem ik aan?
Nee, dat was het niet. Ik kon gewoon geen enkele kerel krijgen toen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:14 schreef Alicey het volgende:
Of er is simpelweg geen partner naar je keuze aanwezig.
Ik vind het niet verkeerd als iemand het doet. Ik vind het wel verkeerd om zelf te doen. Het is goed begrijpelijk dat iemand het doet. Verder is het wel interessant werk in de zin dat je met alle lagen van de bevolking te maken krijgt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar vind je het verkeerd als iemand dat wel doet? Ik kan me best voorstellen dat ik zulk werk zou overwegen. Het is eigenlijk best een makkelijke manier van geld verdienen.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:15 schreef SingleCoil het volgende:
Zeker niet. Maar 'groot' is een relatief begrip. Ik vind het overigens niet erg belangrijk. Die van mij is een cm of 15 geloof ik. Is dat groot, klein of onsterfelijk belachelijk ?
Klinkt op zich ook bekend.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Ik kon gewoon geen enkele kerel krijgen toen.
Mooie maat hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:15 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar 'groot' is een relatief begrip. Ik vind het overigens niet erg belangrijk. Die van mij is een cm of 15 geloof ik. Is dat groot, klein of onsterfelijk belachelijk ?
Het schijnt vies tegen te vallen. Niet alle mannen zijn zo lief, aardig en respectvol als SC. Zowel fysiek als psychisch blijkt het nogal zwaar werk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar vind je het verkeerd als iemand dat wel doet? Ik kan me best voorstellen dat ik zulk werk zou overwegen. Het is eigenlijk best een makkelijke manier van geld verdienen.
Mijn voornaamste bezwaar zou het feit zijn dat je ook viespeuken op bezoek krijgt. Maar dat kun je grotendeels ondervangen door in een club te gaan werken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:15 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het niet verkeerd als iemand het doet. Ik vind het wel verkeerd om zelf te doen. Het is goed begrijpelijk dat iemand het doet. Verder is het wel interessant werk in de zin dat je met alle lagen van de bevolking te maken krijgt.
Geen enkele die je leuk vond. Of zat je in een gaybar ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Ik kon gewoon geen enkele kerel krijgen toen.
Het hangt wel een beetje van je werkplek af denk ik. Ik bedoelde meer makkelijk in de zin van geen opleiding voor nodig en altijd werk voorhanden. Hoeveel werkloze hoeren ken je?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:17 schreef SingleCoil het volgende:
Het schijnt vies tegen te vallen. Niet alle mannen zijn zo lief, aardig en respectvol als SC. Zowel fysiek als psychisch blijkt het nogal zwaar werk.
Of door een man in te huren om een deurbeleid te voeren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn voornaamste bezwaar zou het feit zijn dat je ook viespeuken op bezoek krijgt. Maar dat kun je grotendeels ondervangen door in een club te gaan werken.
wat noem jij viespeuken ? mannen die zich slecht wassen of geestelijk verknipten ? Die laatste herken je niet zomaar hoor...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn voornaamste bezwaar zou het feit zijn dat je ook viespeuken op bezoek krijgt. Maar dat kun je grotendeels ondervangen door in een club te gaan werken.
Maar moet ze dat dan zeggen, of vang je ook subtiele hints op?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Geen enkele die je leuk vond. Of zat je in een gaybar ?
Als ik ga stappen en ik kom een vrouw tegen die met me wil neuken zeg ik vrijwel altijd ja.
Ik was destijds erg onzeker en ik durfde dus niks. Ik was de kunst van het verleiden gewoon niet machtig, wist niet hoe ik met mannen om moest gaan. Ik geloof dat het beter is geworden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:18 schreef SingleCoil het volgende:
Geen enkele die je leuk vond. Of zat je in een gaybar ?
Als ik ga stappen en ik kom een vrouw tegen die met me wil neuken zeg ik vrijwel altijd ja.
Vooral mannen die fysiek vies zijn (gewoon smerig of bijvoorbeeld erg dik). Geestelijk verknipt vind ik niet zo'n ramp als ze maar niet agressief zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:19 schreef SingleCoil het volgende:
wat noem jij viespeuken ? mannen die zich slecht wassen of geestelijk verknipten ? Die laatste herken je niet zomaar hoor...
Rij 's avonds maar eens over een tippelzone, van die arme hongerige uitgemergelde junks, dertig meiden en maar 1 ongewassen turk met tien euro op zak.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het hangt wel een beetje van je werkplek af denk ik. Ik bedoelde meer makkelijk in de zin van geen opleiding voor nodig en altijd werk voorhanden. Hoeveel werkloze hoeren ken je?
Het eerste is wel zo praktisch. De mevrouw waar ik nu mee verkeer is daar lekker helder in. Subtiele hints zijn vaak ook onecht.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar moet ze dat dan zeggen, of vang je ook subtiele hints op?
Okee, maar dat zijn geen beroepsdhoeren maar wanhopige junkies. Ik snap niet dat er überhaupt mannen zijn die met zo'n wandelend skelet willen neuken. Maar ja, ze zullen wel in zijn voor de meest ranzige zaken...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:21 schreef SingleCoil het volgende:
Rij 's avonds maar eens over een tippelzone, van die arme hongerige uitgemergelde junks, dertig meiden en maar 1 ongewassen turk met tien euro op zak.
Escortequote:Op vrijdag 22 april 2005 21:23 schreef Alicey het volgende:
Mijn aversie betreft overigens wel puur het puur lichamelijke. Ik ben even kwijt hoe het heet, maar rijke op status gerichte personen huren voor sommige zakelijke besprekingen ook wel eens vrouwen in die dan voordoen alszijnde zijn partner (Het is nou eenmaal slecht voor je status om vrijgezel te zijn), en vergezellen de betreffende man dus all the way. Zoiets lijkt mij dan ergens weer wel wat.
En zijn dat echte hints, of verzin je die zelf?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het eerste is wel zo praktisch. De mevrouw waar ik nu mee verkeer is daar lekker helder in. Subtiele hints zijn vaak ook onecht.
Ik vang trouwens de hele dag subtiele hints op....
Een echte gezelschapsdame, ja dat is best leuk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:23 schreef Alicey het volgende:
Mijn aversie betreft overigens wel puur het puur lichamelijke. Ik ben even kwijt hoe het heet, maar rijke op status gerichte personen huren voor sommige zakelijke besprekingen ook wel eens vrouwen in die dan voordoen alszijnde zijn partner (Het is nou eenmaal slecht voor je status om vrijgezel te zijn), en vergezellen de betreffende man dus all the way. Zoiets lijkt mij dan ergens weer wel wat.
Oh ja, pardon, ik vergiste me.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:24 schreef Alicey het volgende:
Tuuwk, wij beginnen er toch nooit over?
Maar bedoel je niet Reya?
Dat komt er ook allemaal bij inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een echte gezelschapsdame, ja dat is best leuk.Kun je ook nog op niveau communiceren, lekker eten, in sjieke hotels logeren...
Tja, ik val wel op slank...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, maar dat zijn geen beroepsdhoeren maar wanhopige junkies. Ik snap niet dat er überhaupt mannen zijn die met zo'n wandelend skelet willen neuken. Maar ja, ze zullen wel in zijn voor de meest ranzige zaken...
Dat ook nog eens inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:27 schreef SingleCoil het volgende:
...maar het is natuurlijk zuiver misbruik van de situatie maken als je zuike meisjes neemt. En levensgevaarlijk. Ze hebben vrijwel allemaal AIDS en/of hepatitis en 'hergebruiken' anticonseptiva. Het kan dus gemakkelijk komen tot uitwisseling van lichaamssappen...
Nee hoor. Een Escorte is precies wat jij beschrijft. Een animeermeisje is een juffrouw die in een bar werkt en daar mannen animeert met gezellige praat in ruil voor wat drankjes. Ze drinken meestal kleine flesjes champagne van 30 euro en drinken ook vrij snel. Na twee flesjes doen ze je voorstellen. Als je er niet op in gaat komt er een volgende. Je mag er wel aan zitten enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Deze specifieke vorm heeft weer een apart naampje.
Wat was er speciaal aan het vlees?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn zusje wilde ooit kooidanseres worden.
Ik ben zelf een keer in een male strip club in de VS geweest. Ik had één van die heren echt wel mee naar huis willen nemen.
Ja, daar dans ik ook wel eensquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.labare.com/
Daar waren we.
Mijn poezebeest ook. Behalve als we eenmaal bij de dierenarts zijn, dan waarschuw ik haar dat ik een gemuteerde sabeltandtijger bij me heb, en dan speelt ze de onschuld zelve.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:36 schreef SingleCoil het volgende:
Loes is ook kooidanseres. Als we naar de dierenarts gaan.
Zie boven. Gewoon lekker. Ik kreeg een special treatment omdat ik uit Nederland kwam.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:
Wat was er speciaal aan het vlees?
How typical.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:37 schreef Alicey het volgende:
Mijn poezebeest ook. Behalve als we eenmaal bij de dierenarts zijn, dan waarschuw ik haar dat ik een gemuteerde sabeltandtijger bij me heb, en dan speelt ze de onschuld zelve.
Wat is daar nou lekker aan ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zie boven. Gewoon lekker. Ik kreeg een special treatment omdat ik uit Nederland kwam.Lekker dollars in tanga slips douwen.
Dat was vooral grappig. Maar je mocht de heren ook aanraken en dat was toch wel jummie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:38 schreef SingleCoil het volgende:
Wat is daar nou lekker aan ?
Zo'n special treatment klinkt dan wel goed.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zie boven. Gewoon lekker. Ik kreeg een special treatment omdat ik uit Nederland kwam.Lekker dollars in tanga slips douwen.
Wat vindt ze snel opdringerig?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Loes is de onschuld zelve. Maar ze vindt vetrinairen snel intiem en opdringerig.
Was wel leuk, ja. Mijn naam en alles werd door die hele tent omgeroepen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:47 schreef Alicey het volgende:
Zo'n special treatment klinkt dan wel goed.
Ah, ok.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:55 schreef SingleCoil het volgende:
Veterinairen. Dierenartsen
Kreeg je dan niet ook veel aandacht van bezoekers?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Was wel leuk, ja. Mijn naam en alles werd door die hele tent omgeroepen.
Lichamelijk gezien wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dierenartsen zijn ook opdringerig.
Het was een heel rustige avond, er waren weinig mensen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:56 schreef Alicey het volgende:
Kreeg je dan niet ook veel aandacht van bezoekers?
Dat scheelt dan weer. Ik zou me anders toch iets minder op mijn gemak voelen denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was een heel rustige avond, er waren weinig mensen.
En Loes houdt daar niet van . En ook niet van koude handen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dierenartsen zijn ook opdringerig.
Loes heeft groot gelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:06 schreef SingleCoil het volgende:
En Loes houdt daar niet van . En ook niet van koude handen.
Heb je een zwaarlijvige dierenarts?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:12 schreef Alicey het volgende:
Mijn poezebeest zal dan wel respect hebben voor de omvang van de dierenarts, want ze doet niks.
Gigantisch ja. Ik verwonder me er wel eens over dat ze zich nog redelijk normaal kan bewegen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je een zwaarlijvige dierenarts?
Slaap lekker Lupa!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen héél vroeg op. En dat voor Alicey.
Ja ik ga er nu verandering in brengenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:45 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is het hier rustig zeg ? niet eens een topic vol terwijl ik weg was
Ik ga ook zoquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:22 schreef Alicey het volgende:
Lief dat je voor mij gaat slapen. Het is algemeen bekend dat mensen het liefst zijn als ze slapen, dus ik heb nog een goede invloed op je liefheid ook.
Dat zou dus niks voor mij zijn. Genieten van lui die zo'n enorm lage grens hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat was vooral grappig. Maar je mocht de heren ook aanraken en dat was toch wel jummie.
lage grens ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat zou dus niks voor mij zijn. Genieten van lui die zo'n enorm lage grens hebben![]()
Ik snap best dat ze lekker en knap zijn maar het idee dat ze hun lichaam voor iedereen beschikbaar stellen, liegen wat ze van je vinden, puur die poging om te verhullen dat het puur om het geld gaat, geld betalen voor iets dat totaal niet uniek is omdat tig anderen je zijn voorgegaan, stimulering van hun bedrijfstak.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben zelf een keer in een male strip club in de VS geweest. Ik had één van die heren echt wel mee naar huis willen nemen.
Het aanbieden van zichzelf aan iedereen. Niks wat ze een partner nog kunnen bieden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:50 schreef het_fokschaap het volgende:
lage grens ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |