Ik vraag me af of dat in de praktijk wel zo is. Wat verwacht je dat ze serieus te vrezen hebben als ze doorzetten?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een democratie is het in elk geval niet. Maar ze kunnen het niet maken om het te negeren als een groot deel van de Europese bevolking tegen stemt...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:58 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
zoals - goedenavond - dat bij veel zaken het geval is. De impuls is niet anders dan die van de aanschaf van een rolletje rang.
Met rang doe je wel langer, trouwens.
Maar dat komt in de referendum-test helemaal niet voor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:00 schreef SingleCoil het volgende:
Ik scoor 32. Ik ben trouwens voornamelijk tegen de duitsers.
Mogelijk omdat ze daarmee tegelijkertijd hun betere maatschappelijke positie kunnen uitbuiten en zich daarmee verheffen boven de prostituee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, hormonale kwesties. Maar ik heb ook wel eens een onbedwingbare neiging tot seks zonder dat er een partner voorhanden is. Dan sla ik de hand aan mijzelf. Waarom zijn mannen zoveel eerder dan vrouwen bereid om voor een (duur)betaalde partner te gaan?
Ik denk niet dat ze iets te vrezen hebben, maar het zou volstrekt immoreel zijn... Maar ja, politici gedragen zich wel vaker volstrekt immoreel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af of dat in de praktijk wel zo is. Wat verwacht je dat ze serieus te vrezen hebben als ze doorzetten?
Maar welbekeken staat de prostituee boven haar klant. Zij heeft iets wat hij wil en ze kleedt hem financieel uit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:01 schreef Alicey het volgende:
Mogelijk omdat ze daarmee tegelijkertijd hun betere maatschappelijke positie kunnen uitbuiten en zich daarmee verheffen boven de prostituee.
We hebben een niet gekozen regering, en daar komen ze ook mee weg. Immoraliteit hebben ze niet zo'n probleem mee is overigens mijn indruk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze iets te vrezen hebben, maar het zou volstrekt immoreel zijn... Maar ja, politici gedragen zich wel vaker volstrekt immoreel.
Je conclusie is wat te snel. Ik sla al jaren de hand aan mijzelf, door simpelweg geldgebrek.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, hormonale kwesties. Maar ik heb ook wel eens een onbedwingbare neiging tot seks zonder dat er een partner voorhanden is. Dan sla ik de hand aan mijzelf. Waarom zijn mannen zoveel eerder dan vrouwen bereid om voor een (duur)betaalde partner te gaan?
Je denkt toch niet dat een penis ook tot die conclusie komt?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar welbekeken staat de prostituee boven haar klant. Zij heeft iets wat hij wil en ze kleedt hem financieel uit.
En zo ervaar ik (en ik denk veel andere mannen ook) dat zeker. Ik behandel leveranciers so-wie-so altijd respectvol, maar des te meer als je weet dat iemand een lichaamlijke inzet pleegt. Ik heb ook meer repect voor de vuilnisman dan voor een ambtenaar achter een loketje.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar welbekeken staat de prostituee boven haar klant. Zij heeft iets wat hij wil en ze kleedt hem financieel uit.
Tja, misschien zou ik ook wel een mooie man inhuren als ik veel geld had...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:04 schreef SingleCoil het volgende:
Je conclusie is wat te snel. Ik sla al jaren de hand aan mijzelf, door simpelweg geldgebrek.
Dat valt toch echt tegen soms...quote:Daarbij is wellicht nog relevant dat 1) vrouwen gemakkelijker onbetaalde hulp krijgen,
Hoe bedoel je dat? Omdat ze meer geld hebben of omdat ze er geen morele bezwaren tegen hebben? Of omdat er meer hoeren dan gigolo's zijn?quote:en 2) het voor mannen weer gemakkelijker is betaalde hulp in te zetten.
Ik heb de lage status van hoeren ook nooit echt goed begrepen. Ik zie niet wat er verkeerd is aan het aanbieden van je lichaam tegen geld.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:06 schreef SingleCoil het volgende:
En zo ervaar ik (en ik denk veel andere mannen ook) dat zeker. Ik behandel leveranciers so-zieso altijd respectvol, maar des te meer als je weet dat iemand een lichaamlijke inzet pleegt. Ik heb ook meer repect voor de vuilnisman dan voor een ambtenaar achter een loketje.
Die van SC blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:04 schreef Alicey het volgende:
Je denkt toch niet dat een penis ook tot die conclusie komt?
waarom niet ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, misschien zou ik ook wel een mooie man inhuren als ik veel geld had...
Dat kan. Maar ik weet vrij zeker dat jij nu de stad in kan gaan en vanavond nog sex kan hebben met een partner naar jouw keuze. Dat is voor mij wel heel anders.quote:[..]
Dat valt toch echt tegen soms...
Dat laatste, er zijn gewoon veel betere, gemakkelijker en geaccepteerdere voorzieningen voor mannen dan voor vrouwen.quote:[..]
Hoe bedoel je dat? Omdat ze meer geld hebben of omdat ze er geen morele bezwaren tegen hebben? Of omdat er meer hoeren dan gigolo's zijn?
Ik kan het op zich wel begrijpen. Ikzelf ga toch wel vrij gereserveerd met mijn lichaam om, het is niet iets wat ik voor geld verkoop.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb de lage status van hoeren ook nooit echt goed begrepen. Ik zie niet wat er verkeerd is aan het aanbieden van je lichaam tegen geld.
Hoezo klein ? Hij slaapt graag lekker ingestopt...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kleine SC is waarschijnlijk erg intelligent.
En als je er niet op in gaat maakt hij zijn standpunt zeker steeds sterker duidelijk?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn penis concludeert niet. Hij stelt slechts.
"Stel dat we gaan neuken..."
Ik weet niet hoe groot hij is, toch geen 19" neem ik aan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hoezo klein ? Hij slaapt graag lekker ingestopt...
Ik zou niet weten waarom niet. Al moet ik eerlijk zeggen dat het me een vreemde ervaring lijkt. Ik zou het best eens willen proberen om te kijken of ik het wat vind.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:10 schreef SingleCoil het volgende:
waarom niet ?
Ik geloof er niks van. In het verleden lukte me dat iig nooit. Maar misschien wilde ik toen te graag.quote:Dat kan. Maar ik weet vrij zeker dat jij nu de stad in kan gaan en vanavond nog sex kan hebben met een partner naar jouw keuze.
Naar ik begrijp heeft 30% van de mannen wel eens een hoer bezocht en doet 20% dat regelmatig. Over een eeuw of wat is het normaal (of technisch achterhaald)quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan het op zich wel begrijpen. Ikzelf ga toch wel vrij gereserveerd met mijn lichaam om, het is niet iets wat ik voor geld verkoop.
De lage status is op zich wel vreemd als je nagaat dat het zo ongeveer het oudste beroep uit de geschiedenis is. Zij zouden er bovendien niet zijn als ze geen klanten hadden.
Dan steekt hij de kop op.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
En als je er niet op in gaat maakt hij zijn standpunt zeker steeds sterker duidelijk?
Maar vind je het verkeerd als iemand dat wel doet? Ik kan me best voorstellen dat ik zulk werk zou overwegen. Het is eigenlijk best een makkelijke manier van geld verdienen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:10 schreef Alicey het volgende:
Ik kan het op zich wel begrijpen. Ikzelf ga toch wel vrij gereserveerd met mijn lichaam om, het is niet iets wat ik voor geld verkoop.
Of er is simpelweg geen partner naar je keuze aanwezig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof er niks van. In het verleden lukte me dat iig nooit. Maar misschien wilde ik toen te graag.
Ja, ik had er vandaag zelfs nog uitzicht op vanuit de Bergschildtuin, één van mijn favoriete dicht- en denkplekjes in de stad.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is bij jou in de buurt? Ik heb alle recensies over de Weaze gelezen, dat is de hoerenbuurt hier in Leeuwarden.
Zeker niet. Maar 'groot' is een relatief begrip. Ik vind het overigens niet erg belangrijk. Die van mij is een cm of 15 geloof ik. Is dat groot, klein of onsterfelijk belachelijk ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot hij is, toch geen 19" neem ik aan?
Nee, dat was het niet. Ik kon gewoon geen enkele kerel krijgen toen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:14 schreef Alicey het volgende:
Of er is simpelweg geen partner naar je keuze aanwezig.
Ik vind het niet verkeerd als iemand het doet. Ik vind het wel verkeerd om zelf te doen. Het is goed begrijpelijk dat iemand het doet. Verder is het wel interessant werk in de zin dat je met alle lagen van de bevolking te maken krijgt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar vind je het verkeerd als iemand dat wel doet? Ik kan me best voorstellen dat ik zulk werk zou overwegen. Het is eigenlijk best een makkelijke manier van geld verdienen.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:15 schreef SingleCoil het volgende:
Zeker niet. Maar 'groot' is een relatief begrip. Ik vind het overigens niet erg belangrijk. Die van mij is een cm of 15 geloof ik. Is dat groot, klein of onsterfelijk belachelijk ?
Klinkt op zich ook bekend.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Ik kon gewoon geen enkele kerel krijgen toen.
Mooie maat hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:15 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar 'groot' is een relatief begrip. Ik vind het overigens niet erg belangrijk. Die van mij is een cm of 15 geloof ik. Is dat groot, klein of onsterfelijk belachelijk ?
Het schijnt vies tegen te vallen. Niet alle mannen zijn zo lief, aardig en respectvol als SC. Zowel fysiek als psychisch blijkt het nogal zwaar werk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar vind je het verkeerd als iemand dat wel doet? Ik kan me best voorstellen dat ik zulk werk zou overwegen. Het is eigenlijk best een makkelijke manier van geld verdienen.
Mijn voornaamste bezwaar zou het feit zijn dat je ook viespeuken op bezoek krijgt. Maar dat kun je grotendeels ondervangen door in een club te gaan werken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:15 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het niet verkeerd als iemand het doet. Ik vind het wel verkeerd om zelf te doen. Het is goed begrijpelijk dat iemand het doet. Verder is het wel interessant werk in de zin dat je met alle lagen van de bevolking te maken krijgt.
Geen enkele die je leuk vond. Of zat je in een gaybar ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Ik kon gewoon geen enkele kerel krijgen toen.
Het hangt wel een beetje van je werkplek af denk ik. Ik bedoelde meer makkelijk in de zin van geen opleiding voor nodig en altijd werk voorhanden. Hoeveel werkloze hoeren ken je?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:17 schreef SingleCoil het volgende:
Het schijnt vies tegen te vallen. Niet alle mannen zijn zo lief, aardig en respectvol als SC. Zowel fysiek als psychisch blijkt het nogal zwaar werk.
Of door een man in te huren om een deurbeleid te voeren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn voornaamste bezwaar zou het feit zijn dat je ook viespeuken op bezoek krijgt. Maar dat kun je grotendeels ondervangen door in een club te gaan werken.
wat noem jij viespeuken ? mannen die zich slecht wassen of geestelijk verknipten ? Die laatste herken je niet zomaar hoor...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn voornaamste bezwaar zou het feit zijn dat je ook viespeuken op bezoek krijgt. Maar dat kun je grotendeels ondervangen door in een club te gaan werken.
Maar moet ze dat dan zeggen, of vang je ook subtiele hints op?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Geen enkele die je leuk vond. Of zat je in een gaybar ?
Als ik ga stappen en ik kom een vrouw tegen die met me wil neuken zeg ik vrijwel altijd ja.
Ik was destijds erg onzeker en ik durfde dus niks. Ik was de kunst van het verleiden gewoon niet machtig, wist niet hoe ik met mannen om moest gaan. Ik geloof dat het beter is geworden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:18 schreef SingleCoil het volgende:
Geen enkele die je leuk vond. Of zat je in een gaybar ?
Als ik ga stappen en ik kom een vrouw tegen die met me wil neuken zeg ik vrijwel altijd ja.
Vooral mannen die fysiek vies zijn (gewoon smerig of bijvoorbeeld erg dik). Geestelijk verknipt vind ik niet zo'n ramp als ze maar niet agressief zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:19 schreef SingleCoil het volgende:
wat noem jij viespeuken ? mannen die zich slecht wassen of geestelijk verknipten ? Die laatste herken je niet zomaar hoor...
Rij 's avonds maar eens over een tippelzone, van die arme hongerige uitgemergelde junks, dertig meiden en maar 1 ongewassen turk met tien euro op zak.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het hangt wel een beetje van je werkplek af denk ik. Ik bedoelde meer makkelijk in de zin van geen opleiding voor nodig en altijd werk voorhanden. Hoeveel werkloze hoeren ken je?
Het eerste is wel zo praktisch. De mevrouw waar ik nu mee verkeer is daar lekker helder in. Subtiele hints zijn vaak ook onecht.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar moet ze dat dan zeggen, of vang je ook subtiele hints op?
Okee, maar dat zijn geen beroepsdhoeren maar wanhopige junkies. Ik snap niet dat er überhaupt mannen zijn die met zo'n wandelend skelet willen neuken. Maar ja, ze zullen wel in zijn voor de meest ranzige zaken...quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:21 schreef SingleCoil het volgende:
Rij 's avonds maar eens over een tippelzone, van die arme hongerige uitgemergelde junks, dertig meiden en maar 1 ongewassen turk met tien euro op zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |