De mijne heb ik nog maar een half jaar ofzo, en de N is er al bijna af.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
Over toetsenborden gesproken, thuis ben ik ook wel weer aan een nieuwe toe eigenlijk.. Doe geloof ik al 2 of 3 jaar er mee.
Ik had eigenlijk verwacht dat je de levensduur van je toetsenbord zou uitdrukken in aantal posts ipv aantal jarenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
Over toetsenborden gesproken, thuis ben ik ook wel weer aan een nieuwe toe eigenlijk.. Doe geloof ik al 2 of 3 jaar er mee.
Een half jaar is een normale levensduur voor een toetsenbord.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De mijne heb ik nog maar een half jaar ofzo, en de N is er al bijna af.
Oh, op die manier.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neuh, maar handen worden droog en lelijk van afwassen. En je nagellak gaat eraan.
De vorige ging anders 6 jaar mee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:04 schreef Alicey het volgende:
Een half jaar is een normale levensduur voor een toetsenbord.
Toen postte je vast nog niet zoveel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De vorige ging anders 6 jaar mee.
Ah, zelfs het toetsenbord is in eigendom over gegaan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Toen was 'ie nog van mijn pa.
Wat nog meer dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
Ah, zelfs het toetsenbord is in eigendom over gegaan?
Alles dus kennelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat nog meer dan?
Heb de PC-privé comp gekregen van mijn vader toen hij een nieuwe bestelde.
LOL Je doet net of is het een onderbroek.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:14 schreef Alicey het volgende:
Een toetsenbord vind ik alleen zo'n persoonlijk voorwerp, het past eigenlijk niet om dat over te geven aan iemand anders.
Nou, dat is wel weer een overdreven vergelijking.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Je doet net of is het een onderbroek.
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, nageltjes mooi knalroze geverfd, ik ben er klaar voor.
Mooie kleur. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Past bij m'n outfit en m'n bling-bling.Het thema is roze morgen. Niet van dat zachte meisjesroze, hoor, maar keihard roze.
Ongeveer de kleur van deze handdoek:
Mijn zusje en ik bedachten dat het een stuk handiger zou zijn als je gewoon geen kleren aan hoefde. Scheelt een hoop getwijfel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
Ik weet nog niet wat mijn outfit is morgen, ik twijfel nog een beetje.
Scheelt inderdaad een hoop werk. Bovendien heb je dan geen kasten met kleding meer nodig (Waar toch nooit precies datgene in zit wat je aan wilquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik bedachten dat het een stuk handiger zou zijn als je gewoon geen kleren aan hoefde. Scheelt een hoop getwijfel.
Om de een of andere reden denk ik ook dat mensen eerlijker en oprechter zouden zijn als ze bloot zouden rondlopen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:38 schreef Alicey het volgende:
Scheelt inderdaad een hoop werk. Bovendien heb je dan geen kasten met kleding meer nodig (Waar toch nooit precies datgene in zit wat je aan wil).
We zouden dan wel weer iets anders vinden om onszelf aan te meten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Om de een of andere reden denk ik ook dat mensen eerlijker en oprechter zouden zijn als ze bloot zouden rondlopen.
dat is vooral een vrouwenkwaal dat eeuwige getwijfel over kleding. mijn voorstel is dat alleen de vrouwen ontbloot door het leven gaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik bedachten dat het een stuk handiger zou zijn als je gewoon geen kleren aan hoefde. Scheelt een hoop getwijfel.
Mannen mogen dan wel wat minder aan. Ik wil tenslotte wel vlees kunnen keuren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is vooral een vrouwenkwaal dat eeuwige getwijfel over kleding. mijn voorstel is dat alleen de vrouwen ontbloot door het leven gaan
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:
Mannen mogen dan wel wat minder aan. Ik wil tenslotte wel vlees kunnen keuren.
het gaat om het innerlijk Aliceyquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mannen mogen dan wel wat minder aan. Ik wil tenslotte wel vlees kunnen keuren.
en lesbo's mogen dan weer aangekleed blijvenquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zullen we het dan houden op vrouwen en homo's bloot? Dat schept een hoop duidelijkheid.
Maar hetero-mannen wel minder kleren aan. Bloot hoeft niet, maar iets bloter mag wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zullen we het dan houden op vrouwen en homo's bloot? Dat schept een hoop duidelijkheid.
Het gaat natuurlijk over fokkers die elkaar neuken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:18 schreef MelodyCool het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Wie neukt wie lijssie!
Eh.. Maxima neukt alexander? nummero uno...
Dat wordt lastiger om dat zichtbaar te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het gaat om het innerlijk Alicey
Ik ben bisexueel, betekent dat dat ik zelf mag kiezen of ik me uitkleed of niet, of betekent dat dat ik me half moet uitkleden?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en lesbo's mogen dan weer aangekleed blijven
Half lijkt me wel zo duidelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
Ik ben bisexueel, betekent dat dat ik zelf mag kiezen of ik me uitkleed of niet, of betekent dat dat ik me half moet uitkleden?
Oh, wat zou ěk graag weten welke BN'ers er hier rondlopen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
Wie hebben die trouwens ook wel een cloon op fok rondlopen.
bisexueel reken ik tot de hetero'squote:Op vrijdag 22 april 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben bisexueel, betekent dat dat ik zelf mag kiezen of ik me uitkleed of niet, of betekent dat dat ik me half moet uitkleden?
En moet ik dan boven iets aantrekken en onder niet, of moet ik links iets aan en rechts niet, of moet ik diagonalen trekken of hoe moet ik het zien?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Half lijkt me wel zo duidelijk.
Interseksuelen bedoel je? (Een mens kan geen hermafrodiet zijn). Het is mede afhankelijk van hun sexuele orientatie.quote:Ben er nog niet uit hoe het met de hermafrodieten moet.
Clone guessing.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, wat zou ěk graag weten welke BN'ers er hier rondlopen.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ah, "potentieel doelwit" is het criterium wat je hanteert?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bisexueel reken ik tot de hetero's
het gaat om mijn eigen gemak in het kiezen van een doelwit inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, "potentieel doelwit" is het criterium wat je hanteert?
Maar daarmee zou ik lesbo's tekort doen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het gaat om mijn eigen gemak in het kiezen van een doelwit inderdaad
Lukt het jou wel om een vrouw je grot in te slepen?quote:nu het hele versiergedeelte/bronsgedrag/het hofmaken nog over boord en we zijn weer terug in de oertijd
dat ligt aan het gewicht en mate van tegenstribbelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:30 schreef Alicey het volgende:
Lukt het jou wel om een vrouw je grot in te slepen?
Dat wordt weer te ingewikkeld hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
En moet ik dan boven iets aantrekken en onder niet, of moet ik links iets aan en rechts niet, of moet ik diagonalen trekken of hoe moet ik het zien?
Ik vind hermafrodiet een veel leuker woord vanwege het mooie verhaal wat erachter zit.quote:Interseksuelen bedoel je? (Een mens kan geen hermafrodiet zijn).
Hmm je bent geen echte holbewoner dus?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat ligt aan het gewicht en mate van tegenstribbelen
Ik zoek het zelf dan wel uit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat wordt weer te ingewikkeld hoor.
Een hermafrodiet heeft beide geslachten ontwikkeld (Bij planten is dit vrij gebruikelijk), terwijl er bij interseksualiteit sprake is van een gedeeltelijke ontwikkeling van beide geslachten.quote:Ik vind hermafrodiet een veel leuker woord vanwege het mooie verhaal wat erachter zit.Maar ik meende dat ik wel eens ergens iets heb gelezen over 'true hermafroditism'.
Hier bijvoorbeeld: http://www.bodieslikeours.org/forums/showthread.php?t=1074 Of wordt die term misschien alleen nog in het Engels gebruikt? Ik gebruik het altijd gewoon als een synoniem voor interseksueel.
maar ik hou wel van voetbal !quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm je bent geen echte holbewoner dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |