Mag je mij vertellen waar men de haak dan in kan raggen, zonder het nootje in duizend stukjes te krijgenquote:
nootjes opvreten tijdens het wachten, maden eruitpulken voor aan t haakjequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:27 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Mag je mij vertellen waar men de haak dan in kan raggen, zonder het nootje in duizend stukjes te krijgen
nootje openbreken.. maden aan de haak, en hoppaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:27 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Mag je mij vertellen waar men de haak dan in kan raggen, zonder het nootje in duizend stukjes te krijgen
Vijftig kilometer naast hamburg kennen ze helaas geen C1000quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef -erwin- het volgende:
aldivoor die paar stuivers meer kun je dan beter naar c1000 gaan oid.
ik gee het weinig kans, gezien waar het vandaan komtquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Klachtbrief sturen. Als het een tof bedrijf is, sturen ze als excuses een doos vol gratis producten terug.
Hmm, ik zie het adres nu ja. Jammer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik gee het weinig kans, gezien waar het vandaan komt
Met nog meer maden...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Klachtbrief sturen. Als het een tof bedrijf is, sturen ze als excuses een doos vol gratis producten terug.
Dan ken jij de mentaliteit van de Polen nog nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:11 schreef __Saviour__ het volgende:
nazi!quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Vijftig kilometer naast hamburg kennen ze helaas geen C1000
onzin...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef -erwin- het volgende:
aldivoor die paar stuivers meer kun je dan beter naar c1000 gaan oid.
Geben sie mir mal ihre Ausweis UND SCHNELL !!quote:
Geloof me... nu inderdaad nooit meer...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:08 schreef Koenz0r het volgende:
Echtwaar, als jullie zie zakken zien liggen bij de Lidl.. NIET KOPEN !!
Doe esquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:10 schreef DaYwALKuR het volgende:
pulk de rest ook open, kijken of je meer vindt ?
Het zijn vast geen "Huis, tuin en keukenvlieg-maden" ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:11 schreef BrauN het volgende:
Onzin. Onmogelijk dat er tijdens het productieproces maden in zulke nootjes terecht komen. TS, beetje op zoek naar aandacht?
nee inderdaad, want de fabriek waar ze de nootjes in elkaar zetten (ze maken eerst de schilletjes en daarna spuiten ze er een chemisch goedje in, wat opdroogt tot nootje) is echt wel steriel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:11 schreef BrauN het volgende:
Onzin. Onmogelijk dat er tijdens het productieproces maden in zulke nootjes terecht komen. TS, beetje op zoek naar aandacht?
waren ze al dood?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef Koenz0r het volgende:
Ik trek dus rond half 11 een zakje met Pistachios nootjes open na anderhalf uur school. Ik stop nootje nummer zoveel in mijn mond, en nog voordat ik mijn hand met dat nootje naar mijn mond breng.. flikkeren er 2 vieze uitgedroogde maden uit![]()
Meteen maar mijn bek schoongebrand met Listerine..
* Koenz0r eet nooit meer Pistachios nootjes..
Deze zak van de Lidl of Aldi:
[afbeelding]
En de 2 maden zelf
http://koen.wgc-design.de/beh2.bmp
ik heb wel s bladgoud gevonden in mn fles goldstrikequote:Op vrijdag 22 april 2005 17:07 schreef fratsman het volgende:
Ik heb wel eens een sigarettenpeuk gevonden in een zak doppinda's.
Da's meer voordehandliggend dan een sigarettepeuk!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:08 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik heb wel s bladgoud gevonden in mn fles goldstrike![]()
je gelooft er echt in?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:08 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik heb wel s bladgoud gevonden in mn fles goldstrike![]()
Ja, en die haal je er ook uit...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:59 schreef Sickert het volgende:
Kan je gewoon eten hoor doen ze bij fear factor ook en die zijn 3 x zo groot en leven nog...
sjonge jonge in een appel zit ook wel eens een wormpje
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:52 schreef octopussy het volgende:
[..]
nee inderdaad, want de fabriek waar ze de nootjes in elkaar zetten (ze maken eerst de schilletjes en daarna spuiten ze er een chemisch goedje in, wat opdroogt tot nootje) is echt wel steriel.
De mensen die er werken zijn in de meeste gevallen ook steriel![]()
AH zorgt tenminste dat alles GOED DOOD EN WEG is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:32 schreef LibertarianX het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar dan is er geen vergif of gesproeit.
Waar winden jullie je over op zeg, kan gewoon gebeuren dat er een keer beestjes in je eten zitten, boeie, sla met een slakje, nootjes met een larve, wormpje in je appel.
Je eten komt nu eenmaal uit de natuur, dus wen er maar aan dat dit af en toe gebeurd.
Wat het ook was, schillen lijken me het niet. Lidl en andere goedkope appelsap wordt uit concentraat gemaakt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:18 schreef dp81 het volgende:
In de LIDL appelsap kwam ik zo nu en dan overblijfselen van schillen tegen.. dus ja.. er zit daar wel meer in..
Alsof het bij AH nooit gebeurd, heb daar ook wel bedorven spullen gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef -erwin- het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen voor hun eten naar een supermarkt gaan die als enige doelstelling 'zo goedkoop mogelijk leveren' heeft. Als mensen praten over de zorg hebben ze altijd een hele mond vol over dat het goed moet zijn, en dat toch zeker efficiency van artsen geen rol mag spelen in de behandeling van patienten, maar als het aankomt op de belangrijkste preventieve 'zorg', namelijk het dagelijks eten, dan hebben mensen kennelijk ineens een heel andere mening, en denkt men 'dat het wel goed zal zijn' als het in de winkel te koop is. Zo simpel ligt dat helaas niet. En dat valt terug te leiden naar dit soort zaken. (Al zeg ik niet dat dit nooit voor zou kunnen komen bij een normale supermarkt)
Beter maden als Gangreenquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:00 schreef LoggedIn het volgende:
nu zaten ze nog in je nootjes.. voor je het weet zitten ze in je been
afbeelding (niet klikken voor/ na het eten of voor het slapen gaan)
Het was geen grapje, maden werden gebruikt om in geinfecteerde wonden het dode vlees weg te eten. Maden eten geen levend vlees, en ze komen er dus uit als de wond schoon is.quote:
Jezus! Heb je die zak al weggegooid?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:14 schreef Koenz0r het volgende:
Even kijken op de achterkant van de zak die ik zometeen weggooi:
NL/BE:
PISTACHENOTEN UIT CALIFORNIË Goh, dan weet ik in ieder geval dat het 2 Amerikanen waren.. (Kon ook niet missen die Amerikanen blijven ongedierte
Blablabla, oh hier staat het denk ik:
Lidle Stiftung & Co.KG
D-74167 Neckarsulm
Dat is onzin. Zoals ik ook al aanhaalde gebeurt het ook wel bij een goede winkel, maar het feit dat Aldi altijd overal de goedkoopste rommel vandaan haalt gaat ongetwijfeld ten koste van de kwaliteit Ik zou zeker weten nooit vlees en groenten van de aldi kopen om die reden. En gezien de verhalen die je altijd hoort over de aldi zijn voorverpakte producten ook niet bij voorbaat veilig.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:19 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Alsof het bij AH nooit gebeurd, heb daar ook wel bedorven spullen gehad.
Snap even niet waarom je de zorg er bij moet halen, maar dit soort dingen gebeurt met eten nu eenmaal, dat heeft niet zo zeer met de prijsstelling te maken, maar meer met dat je eten uit de natuur komt en het daar vol zit met beestjes.
Toon maar eens aan dat de aldi slechtere kwaliteit (als bv AH) verkoopt als onderdeel van de prijsstrategie.quote:Op zondag 24 april 2005 11:38 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Dat is onzin. Zoals ik ook al aanhaalde gebeurt het ook wel bij een goede winkel, maar het feit dat Aldi altijd overal de goedkoopste rommel vandaan haalt gaat ongetwijfeld ten koste van de kwaliteit Ik zou zeker weten nooit vlees en groenten van de aldi kopen om die reden. En gezien de verhalen die je altijd hoort over de aldi zijn voorverpakte producten ook niet bij voorbaat veilig.
Die beesten zijn beter dan betadine, ze vreten al je rottende vlees weg en laten gezond vlees zitten. Er bestaan ook gewoon madengazen, verband dat vol zit met maden en op een wond wordt aangebracht. Worden heel wat lichaamsdelen mee gered.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:00 schreef LoggedIn het volgende:
nu zaten ze nog in je nootjes.. voor je het weet zitten ze in je been
afbeelding (niet klikken voor/ na het eten of voor het slapen gaan)
1 minute search op google levert dit:quote:Op zondag 24 april 2005 11:47 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Toon maar eens aan dat de aldi slechtere kwaliteit (als bv AH) verkoopt als onderdeel van de prijsstrategie.
Voorlopig eindigen de producten van de aldi altijd hoog in testen van de consumentenbonden en programma´s. Sterker nog, als een product van de aldi in D (het is een D keten) slechts tevredenstellend haalt, dan gaat ie uit het assortie en wordt vervangen door wat anders.
En dat soort maden heb je in je bekquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:00 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Die beesten zijn beter dan betadine, ze vreten al je rottende vlees weg en laten gezond vlees zitten. Er bestaan ook gewoon madengazen, verband dat vol zit met maden en op een wond wordt aangebracht. Worden heel wat lichaamsdelen mee gered.
Waarom denk je dat dat beestje dood wasquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:48 schreef LibertarianX het volgende:
Als er zoveel gif gebruikt wordt, dan zouden er juist geen beestjes in zitten
smaakt naar kipquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:11 schreef MOBO666 het volgende:
Eet smakelijk, maden schijnen best lekker te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |