Ok dat is waar, maar je hebt ze er ook tussen zitten die bij voorbaat al zeggen van "dat lust ik niet" terwijl ze het nog nooit gehad hebben.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Het kan ook heel vies zijn hoor allemaal![]()
Ik zal ook niet zeggen dat ik alles lust, er zijn wat groentes bij waar ik niet echt behoefte aan heb ( selderie enzo), maar als ik het op me bord krijg dan eet ik toch wel het meeste op.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:01 schreef buzzer het volgende:
mijn kids zijn net als ik: die lusten alles(ik lust alleen geen gember en blauwschimmelkaas..)
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef Chara het volgende:
ja daar erger ik me ook altijd kapot aan![]()
spinazie is lekkerquote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef speedfreak1 het volgende:
Spruitjes,spinazie, witlof, rode kool, brocolie, dat zijn geloof ik wel de beruchte scoorders.
bleekselderij is veruit mijn favoriete groentequote:Op donderdag 21 april 2005 22:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zal ook niet zeggen dat ik alles lust, er zijn wat groentes bij waar ik niet echt behoefte aan heb ( selderie enzo), maar als ik het op me bord krijg dan eet ik toch wel het meeste op.
Maar dat achterlijke gedoe.....
Leer eten!![]()
Ook zo erg jaquote:Op donderdag 21 april 2005 22:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Of mensen die heel moeilijk doen over een bepaald merk. Als het niet dat en dat merk is, dan lusten ze het ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |