Ok dat is waar, maar je hebt ze er ook tussen zitten die bij voorbaat al zeggen van "dat lust ik niet" terwijl ze het nog nooit gehad hebben.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Het kan ook heel vies zijn hoor allemaal![]()
Ik zal ook niet zeggen dat ik alles lust, er zijn wat groentes bij waar ik niet echt behoefte aan heb ( selderie enzo), maar als ik het op me bord krijg dan eet ik toch wel het meeste op.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:01 schreef buzzer het volgende:
mijn kids zijn net als ik: die lusten alles(ik lust alleen geen gember en blauwschimmelkaas..)
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef Chara het volgende:
ja daar erger ik me ook altijd kapot aan![]()
spinazie is lekkerquote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef speedfreak1 het volgende:
Spruitjes,spinazie, witlof, rode kool, brocolie, dat zijn geloof ik wel de beruchte scoorders.
bleekselderij is veruit mijn favoriete groentequote:Op donderdag 21 april 2005 22:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zal ook niet zeggen dat ik alles lust, er zijn wat groentes bij waar ik niet echt behoefte aan heb ( selderie enzo), maar als ik het op me bord krijg dan eet ik toch wel het meeste op.
Maar dat achterlijke gedoe.....
Leer eten!![]()
Ook zo erg jaquote:Op donderdag 21 april 2005 22:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Of mensen die heel moeilijk doen over een bepaald merk. Als het niet dat en dat merk is, dan lusten ze het ook niet meer.
Verwend, noem ik dat.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:13 schreef flubub het volgende:
Ik lust ook echt bijna niks..kan ik ook niks aan doenAls mn ouders dan kwamen met, je eet maar wat de pot schaft, nou prima, dan at ik niks. geen problemen mee. En ik was al zo mager, dus zij wanhopige pogingen uiteindelijk doen om me iig IETS te laten eten
En het ziet er zo lekker uit!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:11 schreef BertV het volgende:
Al moet ik toegeven dat ik Tripoux, schapenmaag gevuld met schapen ingewanden , alleen nog maar eet als ik er veel geld voor krijg.![]()
[afbeelding]
Ik eet sowieso geen orgaanvlees edquote:Op donderdag 21 april 2005 22:11 schreef BertV het volgende:
Al moet ik toegeven dat ik Tripoux, schapenmaag gevuld met schapen ingewanden , alleen nog maar eet als ik er veel geld voor krijg.![]()
[afbeelding]
Jezus ...quote:Op donderdag 21 april 2005 22:17 schreef dp81 het volgende:
mijn zusje eet alleen maar pistolletjes maar geen normaal brood.. dat noem ik pas verwend ; )
Dat was vroeger inderdaad een groot drama: mn ma kookte af en toe rode bieten met daarbij een stuk gebakken lever (ongemarineerd enzo he, alleen die pure leversmaakquote:Op donderdag 21 april 2005 22:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen orgaanvlees edOok geen levertjes enz
Zie niet in waarom ik de vuilnisbelt van het lichaam zou gaan opeten....
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef beerten het volgende:
-knip-
Dat jij vieze dingen in je mond duwt om het vervolgens te leren eten is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef Heatseeker het volgende:
Je kent ze wel, van die mensen die bij het kijken naar gewoon normaal voedsel, al kots neigingen krijgen terwijl ze het nooit geproefd hebben.
Volgens mij ligt dat puur aan de opvoeding ofzo... Ik heb dan geleerd alles te leren eten. Maar jullie belhamels die bij voorbaat al zeggen van, "Oh dat lust ik niet hoor"daar kots ik op.
Leer verdomme eens eten!
![]()
Daar gaat dit topic niet over, wijsneus. Het gaat om dat er sommige mensen zijn die zonder te proeven al iets vies vinden.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat jij vieze dingen in je mond duwt om het vervolgens te leren eten is niet mijn probleem.
Ik ga echt geen vieze dingen eten als ik daar geen zin in heb. Zijn genoeg andere dingen op de wereld die WEL lekker zijn en die je niet hoeft te leren eten. Maarja, 3 keer in de week aardappelen met groente schijnt normaal te zijn. Enige variatie in de nederlandse keuken is er niet eens.
Ik krijg geen gewone aardappel meer m'n strot af. Dat heb ik me dus echt tegengegeten.
Je vindt iets lekker of je vindt iets vies. Als het lekker is...dan eet ik het vaker! Als het vies is... probeer ik et over een aantal jaar weer eens.
Leren eten![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:32 schreef LangeJan het volgende:
Bepaalde dingen zoals CousCous lust ik wel, maar eet ik niet uit principiele overwegingen.
Dacht dat je et had over het leren eten van iets viesquote:Op donderdag 21 april 2005 22:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet over, wijsneus. Het gaat om dat er sommige mensen zijn die zonder te proeven al iets vies vinden.
Leer jij eerst maar eens lezen.
Reageer dan nietquote:Op donderdag 21 april 2005 22:51 schreef Leintje het volgende:
lekker boeient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |