Mag je mij vertellen waar men de haak dan in kan raggen, zonder het nootje in duizend stukjes te krijgenquote:
nootjes opvreten tijdens het wachten, maden eruitpulken voor aan t haakjequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:27 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Mag je mij vertellen waar men de haak dan in kan raggen, zonder het nootje in duizend stukjes te krijgen
nootje openbreken.. maden aan de haak, en hoppaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:27 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Mag je mij vertellen waar men de haak dan in kan raggen, zonder het nootje in duizend stukjes te krijgen
Vijftig kilometer naast hamburg kennen ze helaas geen C1000quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef -erwin- het volgende:
aldivoor die paar stuivers meer kun je dan beter naar c1000 gaan oid.
ik gee het weinig kans, gezien waar het vandaan komtquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Klachtbrief sturen. Als het een tof bedrijf is, sturen ze als excuses een doos vol gratis producten terug.
Hmm, ik zie het adres nu ja. Jammer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik gee het weinig kans, gezien waar het vandaan komt
Met nog meer maden...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Klachtbrief sturen. Als het een tof bedrijf is, sturen ze als excuses een doos vol gratis producten terug.
Dan ken jij de mentaliteit van de Polen nog nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:11 schreef __Saviour__ het volgende:
nazi!quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Vijftig kilometer naast hamburg kennen ze helaas geen C1000
onzin...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef -erwin- het volgende:
aldivoor die paar stuivers meer kun je dan beter naar c1000 gaan oid.
Geben sie mir mal ihre Ausweis UND SCHNELL !!quote:
Geloof me... nu inderdaad nooit meer...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:08 schreef Koenz0r het volgende:
Echtwaar, als jullie zie zakken zien liggen bij de Lidl.. NIET KOPEN !!
Doe esquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:10 schreef DaYwALKuR het volgende:
pulk de rest ook open, kijken of je meer vindt ?
Het zijn vast geen "Huis, tuin en keukenvlieg-maden" ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:11 schreef BrauN het volgende:
Onzin. Onmogelijk dat er tijdens het productieproces maden in zulke nootjes terecht komen. TS, beetje op zoek naar aandacht?
nee inderdaad, want de fabriek waar ze de nootjes in elkaar zetten (ze maken eerst de schilletjes en daarna spuiten ze er een chemisch goedje in, wat opdroogt tot nootje) is echt wel steriel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:11 schreef BrauN het volgende:
Onzin. Onmogelijk dat er tijdens het productieproces maden in zulke nootjes terecht komen. TS, beetje op zoek naar aandacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |