hitmen nog wel...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Morgen al, er moet zo snel mogelijk actie worden ondernomen. Zondag gaan we collecteren om de hitmen voor Danny te betalen![]()
SCH is een pacifist volgens mij, je moet wel een beetje in zijn stijl blijven misschien.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Morgen al, er moet zo snel mogelijk actie worden ondernomen. Zondag gaan we collecteren om de hitmen voor Danny te betalen![]()
Die hitmen (meerderequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:43 schreef Coone het volgende:
[..]
SCH is een pacifist volgens mij, je moet wel een beetje in zijn stijl blijven misschien.![]()
Paintball...tofquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die hitmen (meerdere) schieten niet met scherp maar met verf. Dan issie gewaarschuwd
![]()
ben alleen bang dat er vandaag geen postst meer bijkomen voor hem !quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:52 schreef rubbereend het volgende:die postlijst
en ik voorspel vast dat JaWi in de lijst over vandaag ook ni de top 5 staat want met wat ie vannacht allemaal gepost heeft heeft ie genoeg voor een hele hoge positie
Dat was vorige keer toch wel?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef rubbereend het volgende:
ojeee, algehele forum ban, kunnen ze hem niet gewoon voor t hele forum behalve VBL bannen?
Usericoon op zwart misschien?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik opteer voor een minuut stilte voor SCH
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben alleen bang dat er vandaag geen postst meer bijkomen voor hem !
jij was ook nog lekker lang wakker
geen idee. dat vind k een mooie onzin regel waarom zouden wij niet een ban van een andere user mogen besprekenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was vorige keer toch wel?
bans worden niet besproken blabla.. rond 14:00 komt Golfer binnen
Slaat inderdaad nergens opquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee. dat vind k een mooie onzin regel waarom zouden wij niet een ban van een andere user mogen bespreken
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Iemand deze al gezien? http://www.vrtnieuws.net/(...)r/index.html?video_1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |