Vastquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heeft natuurlijk meer met jouw inteligentie te maken dan met de laagte van het niveau !!!
over die prijs die ze had gewonnen naar eurodisney !quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:58 schreef VoreG het volgende:
Waarom nu weer? Wat is dat voor een groupie!
Ze zat er al een uur hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
En jij zit maar achter de pc en denkt goh, ik zie Xena daar 2 tuinen verderop zitten
REN ER DAN ACHTERAAN!
nou ja zegquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:43 schreef clauwheee het volgende:
Na één pagina teruglezen wist ik genoeg qua niveau![]()
Maar daarvoor was ze toch al op de radio!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
over die prijs die ze had gewonnen naar eurodisney !
En je verliest zo je kind uit het oogquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zat er al een uur hoorhad al 6 blokjes en 2000 keer Xieieieieieientje geroepen
Ze is alweer terug, met buikje over gras kwam ze weer teruggeschuifeld
You lucky basterd....quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:mijn dag is weer goed, het is gelukt kaartjes te krijgen voor PSV - Milan
tsj,ik had ze gisteren alquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:mijn dag is weer goed, het is gelukt kaartjes te krijgen voor PSV - Milan
idd, na de seizoenkaarthouders en de supportersvereniging was al praktisch utiverkochtquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:07 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
You lucky basterd....
Wat kost dat geintje??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |