Een toelichting op het 'per ongeluk' is niet nodig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:24 schreef Shirley het volgende:
Ik was 14 en was even in de Etos geweest. Op het moment dat ik de alarmpoortjes passeerde ging het alarm af. Er was per ongeluk expres een kettinkje in m'n jaszak terecht gekomen. Ik werd daar opgehaald door 2 agenten en werd 3 uur lang in een cel van 2 bij 2 geknikkerd.
Ik heb daarna nooit meer iets gejat, zeker m'n lesje geleerd!Schaam me er nu nog voor.
Tsja, je bent jong en zoekt een uitdaging.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een toelichting op het 'per ongeluk' is niet nodig.
Hop, hop. Iets meer uitleg. Vertel je verhaal. Dan doe ik het misschien ook nog straksquote:
Ok. 2 keer. Daarnaast 2 keer op bureau verschenen voor dingen. Eerste keer voor vandalisme en tweede keer paar maanden terug, met oud en nieuw was iemand het ziekenhuis in geslagenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:28 schreef rubbereend het volgende:
JaWi praat toch maar even open over jouw ervaringen
Nu ik dit lees kan ik mij een achtervolging door de politie in Rome herinnerenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:28 schreef cultheld het volgende:
Opgepakt nog nooit; Wel eens kennis mogen maken met een woutenbusje.We waren op werkweek in Berlijn met havo 4 en liepen al 3 uur door Berlijn (het was ongeveer 0:00). Op een gegeven moment zei ik tegen Bart dat ik waarschijnlijk een blaar had onder een voet, dus wij gingen heel ff op een bankje zitten. Liep de rest gewoon verder en voordat we het in de gaten hadden waren we alleen in de pauper-stad Berlijn. Daar liepen we dan, tussen de junkies, zwervers en alcoholisten die ons vuil aankijken. Toen zagen wij een paar ME'ers of zo (Schilden etc. in de bus) en die begonnen ons uit te lachen toen we het verhaal vertelden maar hielpen ons wel. Tot 5 uur in de ochtend met dat busje dom rond gereden door Berlijn omdat we de naam van het hotel niet wisten en toen werden ze eindelijk gebeld dat we als vermist waren opgegeven.
Ik was dertien...quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:28 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hop, hop. Iets meer uitleg. Vertel je verhaal. Dan doe ik het misschien ook nog straks.
Als je "lichtreclame" nou weg had gelaten, dan was jouw verhaal met afstand de mooiste geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:38 schreef APK het volgende:
Nachtje cel wegens openbare dronkenschap en het vernielen van een Ferrari lichtreclame in, hier komt het, Oldenzaal.
Nou ik kwam van de week die ene agent weer tegen, die keek toch wat vreemdquote:
4 x politiebureau oldenzaal hierquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:38 schreef APK het volgende:
Nachtje cel wegens openbare dronkenschap en het vernielen van een Ferrari lichtreclame in, hier komt het, Oldenzaal.
Je bent gewoon een kneus als je dronken gaat rijden. Ze hadden je rijbewijs moeten inemen en niet meer terug geven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:45 schreef FRaGMaN het volgende:
1e keer, 9 jaar oud. blikje fris en een mars gejat uit de appie.
2de keer, 12 jaar strijker naar agent gegooid.
3de keer, 2 jaar terug voor "lokaalvredebreuk" nacht vastgezeten
4de keer, rijden onder invloed 300 euro boete en een rijontzegging
5de keer, knokpartij en een auto gesloopt. (eigen schuld die gast reed op ons in) Nacht vast, voor de rechter, vrijgesproken.
Verder ben ik best lief
Valt me trouwens ook op dat zijn daden steeds erger worden. Ben benieuwd wat nummer 6 wordt!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kneus als je dronken gaat rijden. Ze hadden je rijbewijs moeten inemen en niet meer terug geven.
en wat als die prutsers je er bij lappenquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
nog nooit
alleen prutsers worden opgepakt.
ik vind 4 erger dan 5quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Valt me trouwens ook op dat zijn daden steeds erger worden. Ben benieuwd wat nummer 6 wordt!
o jij bent zo'n relnichtquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:29 schreef rubbereend het volgende:
ME busjesdaar heb k hele slechte ervaringen mee
Ja precies.. dat hoort er gewoon bijquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:37 schreef Captain_Chaos het volgende:
Eén keer in Venlo als dienstplichtig soldaat waar we in de Gouden Tijger een meningsverschil hadden met één of andere motorclub met een voorliefde voor Amerikaanse motoren waarbij de inboedel aan gruzelement ging. Alle bikers gingen naar het politiebureau en alle militairen naar de brigade van de Koninklijke Marechaussee. Na het herstellen van de schade waren we weer meer dan welkom omdat de kroeg zijn bestaansrecht ontleende aan de klandizie van de Frederik Hendrikkazerne in Blerick waar ik gelegerd was.
Eén keer in Duitschland als dienstplichtig soldaat met vier maten op de Reeperbahn als verdacht van het deelnemen aan een vechtpartij. "Die Holländer sind schon wieder dabei" sprak de diender voorin de Opel Vectra over de mobilofoon waarop ik dacht dat het een écht latertje zou gaan worden. Nadat vast kwam te staan dat we niets met de vechtpartij te maken hadden werden we met de grootste spoed door Hamburg naar de 'stapbus' richting Seedorf gebracht.
Allemaal alweer dik 16 jaar geleden.
Them days.... zucht....
Had iemand van jullie soms nierstenen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de enige echte keer was een droge sfeer. ik was 14 jaar ofzo, en mijn vriend dacht dat hij aangeschoten was, dus we gingen vanaf het viaduct af pissen op auto's met z'n 4en.
TS is een pussyquote:
Dat is hetzelfdequote:Op vrijdag 22 april 2005 14:24 schreef Jett het volgende:
niet opgepakt, meerdere keren aangehouden
dan ben ik staande gehouden:{wquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde.
Als je niet bent meegenomen naar het bureau, maar wel een boete/waarschuwing hebt gekregen ben je staande gehouden, niet aangehouden.
Detail![]()
Ah joh, zelfs op tv zeggen ze het verkeerd. (Best irritant als je wel weet hoe het zitquote:
jij bent politieagent? oeps, agentequote:Op vrijdag 22 april 2005 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah joh, zelfs op tv zeggen ze het verkeerd. (Best irritant als je wel weet hoe het zit)
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jij bent politieagent? oeps, agente
overhoren nog wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:01 schreef da_micha_man het volgende:
Een fiets van het station gejat6 uren vastgezeten zodat ze mij en mijn vrienden konden overhoren
![]()
Renesse is gewoon rotzooi, dat is zo saai dat je wel dingen moet slopen uit verveling.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:30 schreef BrauN het volgende:
Twee jaartjes terug, wegens vernielingen, in Renesse.
Nachtje mogen uitslapen en de volgende morgen weer verder met vakantie vieren.
Dat lijkt me reden genoeg om een wapen als illegaal te bestempelen, daarover zou ik niet in discussie gaan hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:45 schreef speedfreakssj het volgende:
wist ik veel, er stond toch geen serienummer op.
Oldenzaal roeleertquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:38 schreef APK het volgende:
Dat laatste heb ik dus laatst ook een keer gedaan, op het bureau van Venlo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:38 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oldenzaal roeleert
Toevallig kennis gemaakt met Agent Kamphuis, Oldenzaal's überwout?
(Die zat ons ook altijd achterna, maar heeft ons nooit te pakken gekregen)
Ennuh die Ferrarigarage is al een hele tijd weg, dat moet dan lang geleden zijn.
Ik heb meerdere keren een nachtje op het bureau doorgebracht. Ik ben nooit aangehouden, vrienden van mij des te vaker, en ik bleef dan braaf wachten tot ze weer mee mochten.
Als het ding al 3 of meer eigenaren heeft gead zonder ENIGE problemen en het ding zelfs mee is geweest bij de registratie en nog gevraagd is wat er nu mee moest en gezegd werd dat et wel goed zat zo..... hoe zou jij je dan voelen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:08 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat lijkt me reden genoeg om een wapen als illegaal te bestempelen, daarover zou ik niet in discussie gaan hoor
Ik zag al helemaal voor me hoe Ome Agent je proefwerk scheikunde overhoort.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:46 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
ja, grapje natuurlijk,.. overhoren -o
![]()
Moraalridders heb je overal.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kneus als je dronken gaat rijden. Ze hadden je rijbewijs moeten inemen en niet meer terug geven.
Ug/l-tjes gaan per 5quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:30 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Moraalridders heb je overal.
Ik had maar 3 bier op maar toch 3 UGL te veel geblazen. Sindsdien drink ik niet meer als ik ga rijden. het is maar dat je het weet.
Verder steel ik niet meer, drink ik niet meer te veel en maak ik geen mot meer dus zeg niet dat de pliesie niks doet.
jij leontien dat je er bentquote:Op zondag 24 april 2005 04:02 schreef schvvmert het volgende:
Mwah wel een paar keer.
Begon met tegen een auto knallen tijdens 't buurtwielrennen en doorrijden om toch nog 3e te worden.
3e is ook best goed.quote:Op zondag 24 april 2005 04:02 schreef schvvmert het volgende:
Mwah wel een paar keer.
Begon met tegen een auto knallen tijdens 't buurtwielrennen en doorrijden om toch nog 3e te worden.
Ja maar doorrijden na aanrijding mag niet.quote:
Ze slaan altijd daarquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:16 schreef Cart_man het volgende:
2x - Stad uitgezet omdat er een noodverordening was.
Meerdere malen een knuppel in mijn nek gehad. Niet fijn kan ik je zeggen.
Hoe hoorde je de bel danquote:Op zondag 24 april 2005 15:53 schreef Realzm het volgende:
Alleen een keer de politie midden in de nacht langs omdat ik per ongeluk de boxen aan had staan toen ik muziek zat te luisteren via mn koptelefoon. (volume op enorm hard)
politie kwam door de nog open achterdeurquote:
ja die leiding zei dat ik nooit geld mocht aannemen, fuck hunquote:Op zondag 24 april 2005 19:24 schreef Shagster het volgende:
Taakstraf hebben en dan nog profiteren van demente bejaarden.
"Hallo oma. Ik heb mijn rapport gehad."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |