Vorig jaar November opgepakt in R'dam Stad voor openbare dronkenschap/schending openbare orde of whatever....
Ik was dus gewoon voor een vechtpartij uit de disco gekickt, vervolgens wilde ik terug naar huis en moest ik 40 minuten op de nachtbus wachten. Ik zit dus gewoon netjes, op de grond (ze zijn aan het verbouwen daar dus er zijn geen bankjes bij de bushaltes) komt er zo'n busje aan, moest blazen en mee naar politiebureau.
Daar heb ik 3 uurtjes in de cel gezeten tot me ma me kwam ophalen, werkstuk moeten maken over alcohol en 4 uur taakstraf in een gemeentebedrijf.
Vrijdag werd ik nog wel aangehouden omdat ik door rood licht reed, vraagt die aap of ik me ID bij me heb. Het probleem was alleen dat ik diezelfde week me ID heb ingeleverd bij het gemeentehuis voor een nieuwe (geldige); maar die krijg ik pas morgen. Dus meneer was bijdehand en wilde me meenemen, maar ik liet hem maar met mijn telefoon naar gemeentehuis bellen
![]()
Boete was ¤25.
Vorig jaar November, reed ik vanaf mijn werk naar huis op de brommer, alcoholcontrole, maar zat precies op de grens.
Voor de rest ben ik braaf