dan ben ik staande gehouden:{wquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde.
Als je niet bent meegenomen naar het bureau, maar wel een boete/waarschuwing hebt gekregen ben je staande gehouden, niet aangehouden.
Detail![]()
Ah joh, zelfs op tv zeggen ze het verkeerd. (Best irritant als je wel weet hoe het zitquote:
jij bent politieagent? oeps, agentequote:Op vrijdag 22 april 2005 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah joh, zelfs op tv zeggen ze het verkeerd. (Best irritant als je wel weet hoe het zit)
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jij bent politieagent? oeps, agente
overhoren nog wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:01 schreef da_micha_man het volgende:
Een fiets van het station gejat6 uren vastgezeten zodat ze mij en mijn vrienden konden overhoren
![]()
Renesse is gewoon rotzooi, dat is zo saai dat je wel dingen moet slopen uit verveling.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:30 schreef BrauN het volgende:
Twee jaartjes terug, wegens vernielingen, in Renesse.
Nachtje mogen uitslapen en de volgende morgen weer verder met vakantie vieren.
Dat lijkt me reden genoeg om een wapen als illegaal te bestempelen, daarover zou ik niet in discussie gaan hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:45 schreef speedfreakssj het volgende:
wist ik veel, er stond toch geen serienummer op.
Oldenzaal roeleertquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:38 schreef APK het volgende:
Nachtje cel wegens openbare dronkenschap en het vernielen van een Ferrari lichtreclame in, hier komt het, Oldenzaal.
Dat laatste heb ik dus laatst ook een keer gedaan, op het bureau van Venlo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:38 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oldenzaal roeleert
Toevallig kennis gemaakt met Agent Kamphuis, Oldenzaal's überwout?
(Die zat ons ook altijd achterna, maar heeft ons nooit te pakken gekregen)
Ennuh die Ferrarigarage is al een hele tijd weg, dat moet dan lang geleden zijn.
Ik heb meerdere keren een nachtje op het bureau doorgebracht. Ik ben nooit aangehouden, vrienden van mij des te vaker, en ik bleef dan braaf wachten tot ze weer mee mochten.
Als het ding al 3 of meer eigenaren heeft gead zonder ENIGE problemen en het ding zelfs mee is geweest bij de registratie en nog gevraagd is wat er nu mee moest en gezegd werd dat et wel goed zat zo..... hoe zou jij je dan voelen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:08 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat lijkt me reden genoeg om een wapen als illegaal te bestempelen, daarover zou ik niet in discussie gaan hoor
Ik zag al helemaal voor me hoe Ome Agent je proefwerk scheikunde overhoort.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:46 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
ja, grapje natuurlijk,.. overhoren -o
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |