Hou jij je even in wil je ....quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die nazi-paus had in zijn eerste
Hèquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:16 schreef raptorix het volgende:
[..]er bestaat niet eens iets als een homohuwelijk.
quote:Het homohuwelijk is een huwelijk tussen twee personen van hetzelfde geslacht, die over het algemeen homoseksueel zullen zijn. Het werd achtereenvolgens legaal in Nederland, België en in deelstaten van Canada en de Verenigde Staten.
Het (gewone) huwelijk is ook opengesteld voor homo's. Er is niet zoiets als een apart homohuwelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
HèIn welk land ben ik dan?
Van http://nl.wikipedia.org/wiki/Homohuwelijk
[..]
Klopt, maar veel mensen gebruiken het begrip wel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Het (gewone) huwelijk is ook opengesteld voor homo's. Er is niet zoiets als een apart homohuwelijk.
Dan gebruiken veel mensen het begrip verkeerd...quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:42 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Klopt, maar veel mensen gebruiken het begrip wel.
De grens ligt overduidelijk bij het punt waar beide partijen niet meer met volledige overtuiging achter hun beslissing kunnen staan. Ik heb weleens argumenten gehoord dat het homohuwelijk tot huwelijken met dieren en kleine kinderen zal leiden. Een dier heeft geen stem en een klein kind is nog niet in staat om een goed afgewogen beslissing te maken. Daarom moet dat verboden blijven en het huwelijk tussen twee volwassenen - van toevallig hetzelfde geslacht - gewoon wel worden toegestaan. Die grens lijkt me overduidelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:57 schreef Amando het volgende:
Over een paar jaar is het normaal dat je een koe van achteren neemt... ik bedoel de grenzen vervagen.
Net als stemrecht en gelijkberechtiging voor vrouwen zeker.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:49 schreef JanPoedel het volgende:
Het is enkel de meest logische stap bij het verder afbrokkelen van de normen en waarden in Europa. Niet geheel onverwacht. Wel verwerpelijk.
Sinds wanneer heeft een sexuele voorkeur te maken met normen en waarden? Het betreft twee volwassenen die net als jij en ik in staat zijn om verantwoordelijk te handelen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:49 schreef JanPoedel het volgende:
Het is enkel de meest logische stap bij het verder afbrokkelen van de normen en waarden in Europa. Niet geheel onverwacht. Wel verwerpelijk.
Daar gaat het toch helemaal niet om. Je gaat voorbij aan de kern.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een sexuele voorkeur te maken met normen en waarden? Het betreft twee volwassenen die net als jij en ik in staat zijn om verantwoordelijk te handelen.
Leg eens uit wat homoseksualiteit als Life Style inhoudt?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:25 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om. Je gaat voorbij aan de kern.
Homosexualiteit, als sexuele richting, is een bijna algemeen geaccepteerd feit
Homosexualiteit als Life Style is een opgedrongen Tijdverschijnsel
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:25 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om. Je gaat voorbij aan de kern.
Homosexualiteit, als sexuele richting, is een bijna algemeen geaccepteerd feit
Homoseksualiteit als lifestyle?quote:Homosexualiteit als Life Style is een opgedrongen Tijdverschijnsel
Dat is jouw mening.quote:Homosexualteit in het huwelijk is een caricatuur van het huwelijk.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:34 schreef CANARIS het volgende:
edit
Nee, gewoon Life style . denk er zelf maar over na
Niet? Bedankt voor deze heugdelijke info. Als een rasechte homo als jij het niet eens erkent, moet je dat al helemaalniet van mij verwachten waarde vriendquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:16 schreef raptorix het volgende:
[..]er bestaat niet eens iets als een homohuwelijk.
Als je even verder las, dan kon je in een bericht van mij lezen wat 'ie er (hoogstwaarschijnlijk) mee bedoelt...quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet? Bedankt voor deze heugdelijke info. Als een rasechte homo als jij het niet eens erkent, moet je dat al helemaalniet van mij verwachten waarde vriend
Als homo heb ik niks met life style, ik voetbal, ik drink bier, ga eens per halfjaar naar de kapper, ik ben nog nooit op een blote konten parade geweest, zie er normaal uit, MAG IK NU GODVERDOMME TROUWEN?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:34 schreef CANARIS het volgende:
edit
Nee, gewoon Life style . denk er zelf maar over na
Als veel mensen een begrip verkeerd gebruiken dan wordt dat begrip automatisch weer goed, of zoals de Van Dale zegt:quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:44 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan gebruiken veel mensen het begrip verkeerd...
Die haters vinden homo's minderwaardig en gunnen ze niet met elkaar te trouwen, omdat ze het huwelijk iets heiligs vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als homo heb ik niks met life style, ik voetbal, ik drink bier, ga eens per halfjaar naar de kapper, ik ben nog nooit op een blote konten parade geweest, zie er normaal uit, MAG IK NU GODVERDOMME TROUWEN?
[sub]Raptorix trouwt overigens volgend jaar toch wel. [ /sub]
Niet geheel mee eens.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:39 schreef Elgigante het volgende:
Ik zie werkelijk niet in wat het probleem exact is.
Als het huwelijk dan zo heilig is, waarom scheidt 1 op de 3 paren in Nederland dan, schenden die dan ook niet iets heiligs?
Het huwelijk heeft al lang zijn ware kracht verloren en ik zie het als iets symbolisch om twee geliefden te verbinden, ik kan geen rationele reden verzinnen waarom dat geen twee mensen van hetzelfde geslacht kunnen zijn.
Bron?quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je wat ik zo schijnhelig vindt aan betreffende homo''s en Bernhard Isaak's, ze willen niks te maken hebben met religie's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |