wat is jou sugababesquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:33 schreef gekke_sandra het volgende:
Wie op fok hebben een sugababes of superdudes profiel?
En gaan jullie dan ook echt smsen om op die ronddraaibalk te komen voor meer kudows?
Ik had er een aangemaakt om iemand te irriteren. Altijd leukquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:40 schreef paultjuhhh het volgende:
lama
ja ik had je eerst gequote maar zag dat je al antwoord had gemaakt toen had ik dat berichtje weer gewist en ip ervan lama gezet snappiequote:Op vrijdag 22 april 2005 01:42 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Apart.. je bericht staat in de quote heel anders.. ben je een moderator ofzo?
Ik had er een aangemaakt om iemand te irriteren. Altijd leuk![]()
Ok dan.. ja maar hier zag ik het niet.. wel als ik jou wilde quoten, beetje vaagquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:43 schreef paultjuhhh het volgende:
ja ik had je eerst gequote maar zag dat je al antwoord had gemaakt toen had ik dat berichtje weer gewist en ip ervan lama gezet snappie
checktquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:45 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
sugababes.nl/loveishere
Oh yeah8-)
Sandra kan wel merken dat het alweer bedtijd is.quote:
Jij ziet er ook goed uitquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:47 schreef Nagz het volgende:
Ik niet, maar een vriend van mij wel.
Ach ja, hij is gezegend met goede looks dus waarom geen gebruik maken ervan
Ik ben faliekant tegen die sitesquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij ziet er ook goed uitjij moet er ook één hebben
![]()
je vindt het nog leuk ook als een man je leuk vindt?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:49 schreef Nagz het volgende:
[..]
Ik ben faliekant tegen die sites
Thanks anyway
Ach, ik lig nog niet in bed met iemand toch?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:50 schreef Beach het volgende:
[..]
je vindt het nog leuk ook als een man je leuk vindt?
Als je die webmasters zietquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:51 schreef gekke_sandra het volgende:
Beach, je hebt geen eens buddies man! En 0 kudowsIk word wel je vriendje dan
Maar goed, wat ik dus eigenlijk aan wou snijden is hoe triest zo'n site wel niet is. De meeste meisjes staan er half naakt in sexy poses op om zoveel mogelijk punten binnen te slepen. Waarom? Omdat ze een professionele fotoshoot willen winnen. Van al dat geld dat ze smsen naar Sugababes moet zo'n fotoshoot ook wel te betalen zijn. Ik vraag me af hoeveel er voor die makers van de site per dag aan geld binnenstroomt.
Ja, wat is dat voor breezah site? Ik kreeg een mailtje van een klasgenootje dat ik me aan moest melden. Ik meld me aan, zij wordt mijn vriendje.. zie ik allemaal connecties hoe bepaalde mensen weer bij mij komen via haar. Wtf.. dan zie je pas echt goed hoe klein de wereld is. Gelukkig hebben mijn vrienden geen hyvesquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:52 schreef cultheld het volgende:
Leuk topic.Al mag ik eigenlijk niet veel zeggen sinds ik me over heb laten halen om me aan te melden bij 'Hyves'
Ik werd aangemeld door een vriend van mij. Overigens is 't juist alles behalve breezah. Het heeft juist een hoog hockey-studiepikken gehalte. Daarom kom ik er nooit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:54 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja, wat is dat voor breezah site? Ik kreeg een mailtje van een klasgenootje dat ik me aan moest melden. Ik meld me aan, zij wordt mijn vriendje.. zie ik allemaal connecties hoe bepaalde mensen weer bij mij komen via haar. Wtf.. dan zie je pas echt goed hoe klein de wereld is. Gelukkig hebben mijn vrienden geen hyves
vind je dat zo'n hunkquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:49 schreef Nagz het volgende:
Oh ja, mijn beste vriend: http://www.superdudes.nl/dazzled
Dan zullen de BrEeZaHs het ook snel komen verloederen! Zitten er dan geen BrEeZahS op fok?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:56 schreef cultheld het volgende:
Ik werd aangemeld door een vriend van mij. Overigens is 't juist alles behalve breezah. Het heeft juist een hoog hockey-studiepikken gehalte. Daarom kom ik er nooit.
Je weet wel beste vriend als in: Kroegmaat en uitgaan met je vrienden?quote:
Wij hadden ons alleen maar aangemeld vanwege onze vakantie. We waren van plan om een Alanya-hyves aan te maken maar het is er nooit van gekomen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:58 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dan zullen de BrEeZaHs het ook snel komen verloederen! Zitten er dan geen BrEeZahS op fok?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:59 schreef Nagz het volgende:
[..]
Je weet wel beste vriend als in: Kroegmaat en uitgaan met je vrienden?
Jezus puber.... ga niet gelijk de hahahaha zie mij eens een leuke post maken dude uithangen.
Anders ram ik die camera je strot in.
Nou nou. Lief blijven hè, meneer de oude barkrukquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:59 schreef Nagz het volgende:
Je weet wel beste vriend als in: Kroegmaat en uitgaan met je vrienden?
Jezus puber.... ga niet gelijk de hahahaha zie mij eens een leuke post maken dude uithangen.
Anders ram ik die camera je strot in.
En terecht!quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:00 schreef JaWi het volgende:
Er is trouwens een reeks hierover.
* JaWi zoeken isquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:01 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
En terecht!We moeten op fok ook zoiets hebben als op sugababes
![]()
![]()
hoe bedoel je, we hebben toch al een fotoboekquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:01 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
En terecht!We moeten op fok ook zoiets hebben als op sugababes
![]()
![]()
Ze zouden het eigenlijk Br33zAhS moeten noemen ipv kudows. En dan Br33zAhS geven voor het Br33zAh-gehalte.
Neehee kudows en buddy's!quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:03 schreef paultjuhhh het volgende:
hoe bedoel je, we hebben toch al een fotoboek
wat zijn dat voor dingen eigenlijk die kudows en buddys op sugababes, soort van becijferingquote:
ik ga kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:04 schreef gekke_sandra het volgende:
En joehoe Beach, ik heb je een berichtje gestuurd
anti breezahs op sugababes, er klopt iets niet aan die zinquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Ja zoiets en de zogenaamde anti Br33zAhS op sugababes, die hebben nu een andere rating. Des te meer je krijgt, des te slechter.
New ratings at SB, the lower the better
1 > youre just about as sexc as it can get, compliments to mom!
2 > 2 Hot 2 Handle, attitude problem but hey I like you
3 > you can have my three, cause ur nice to see
4 > pretty, but a slut for sure
5 > You're pretty but increase your fashion life!
6 > you didnt reach the middle class, mayb you need a fix
7 > your style but only your style saves you from the eleven
8 > nice face, but you gotta work that weight
9 > i give you nine, cause ur NOT fine
10 > Woman or man? look in the mirror and please Think again
ik zit er toch ook opquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:08 schreef paultjuhhh het volgende:
anti breezahs op sugababes, er klopt iets niet aan die zin
party people 2 go?quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:12 schreef cultheld het volgende:
Weten jullie wat ook wel vermakelijk is? PP2G
ohja sorryquote:
www.partypeeps2000.comquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:13 schreef Beach het volgende:
[..]
party people 2 go?
god hoe weet ik dit allemaal![]()
Weet je wat pas erg is? Oud-klasgenootjes op die site tegenkomen. Vooral als het een oud-klasgenootje betreft die een tijdje gek op je was en is veranderd in een dikke hoerquote:
post haar profiel eensquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:22 schreef cultheld het volgende:
Beiden. Gelukkig heb ik er nooit wat mee gedaan.
waarom niet>quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:31 schreef Heatseeker het volgende:
nee
Understatement. Ook nog eens oerdom, een slet en geen persoonlijkheid.quote:
Waarom? Neukt ze met antillianen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Understatement. Ook nog eens oerdom, een slet en geen persoonlijkheid.Al zal ze dit hopelijk nooit lezen, want dan heb ik straks schietgrage Antillianen achter me aan.
quote:
Jawel, zag haar laatst nog in de stad. Ze keek me zo aan met de verwachting dat ik wat zou zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:37 schreef gekke_sandra het volgende:
Gatverdamme! Sommige foto's van haar.. is ze pot ofzo?Maar zo lelijk en dik is ze toch ook weer niet?
*kras*quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Kansloos, zonder profiel hoor je er niet bij
Zie je wel dat er een doelgroep is voor die TelSell Reduce-Fat pillenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://www.partypeeps2000(...)sp?nAccountID=114787
Helemaal onderaan "hmmmm kapot lekker"quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://www.partypeeps2000(...)sp?nAccountID=114787
Het is ook niet kei serieus enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Had ik niet van jou verwacht !
Die naam, mijn ogen, wat doe je?quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Het is ook niet kei serieus enzo.
^^LiicaloO_*
Whatevâhquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:37 schreef Skaai het volgende:.
En het is kudo's, geen kudows.
De doorgeslagen Sugababe/Superdude noemt ze zelfs Q-do's.
En nee, ik doe niet aan sms-balkjes.
Surequote:Op vrijdag 22 april 2005 01:42 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik had er een aangemaakt om iemand te irriteren. Altijd leuk![]()
kapot erg, nohquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:42 schreef Rev- het volgende:
[..]
Helemaal onderaan "hmmmm kapot lekker"
![]()
WTF , ken genoeg mensen die die straattaal gebruiken maar deze heb ik nognooit gehoord
Ik sta er ook opquote:
Gaaf, ik ben stiekem ergens ook een breezerquote:Op zondag 24 april 2005 20:35 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik ben er van overtuigd dat iedereen met zo'n site een breezerpersoon in zich heeft
antibreezah op sugababes is net zoiets als naar een coffeeshop gaan en je ergeren aan alle blowers die er rond lopen
uiteraard heb ik zelf iets vergelijkbaars breezersletterigs: www.cu2.nl/eminemruleert
Wahahaha.. en dan ga je mij beschulidigen....quote:Op zondag 24 april 2005 21:10 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Gaaf, ik ben stiekem ergens ook een breezer
soms wel jaquote:Op zondag 24 april 2005 20:45 schreef cultheld het volgende:
Daarom erger ik me ook niet aan breezah's; Ik vind ze meestal best wel vermakelijk.
Ik kan het in de regel toch altijd nog beter vinden met dronken skihut-breezah's dan met corpsballen/nerds hoor.quote:
Allebeiquote:Op maandag 25 april 2005 17:34 schreef Loco het volgende:
Wahahaha.. en dan ga je mij beschulidigen....
We zijn het dus allebij.... niet..
Breezers uitlachenquote:Op zondag 24 april 2005 20:45 schreef cultheld het volgende:
Daarom erger ik me ook niet aan breezah's; Ik vind ze meestal best wel vermakelijk.
Moet ik hier nog op reageren...quote:Op maandag 25 april 2005 18:07 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Allebei
In zijn theorie ben ik een breezer, maar ik weet dat ik het feitelijk niet ben
Jij bent er gewoon wel een hoor.. beetje zeuren over stylo's in now&wowpfff en zelf naar de Bacardi Bat Beats gaan
waar?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je die webmasters zietzoek maar in het breezahtopic
Ik zeg ook niet dat je niet vriendelijk bent. Grapje hoorquote:Op maandag 25 april 2005 18:15 schreef Loco het volgende:
Moet ik hier nog op reageren...hehe..... ben zelf ook wel beetje een stylo... maar in veel minder maten als de mensen daar..En ik ben wel vriendelijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |