hoe bedoel je, we hebben toch al een fotoboekquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:01 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
En terecht!We moeten op fok ook zoiets hebben als op sugababes
![]()
![]()
Ze zouden het eigenlijk Br33zAhS moeten noemen ipv kudows. En dan Br33zAhS geven voor het Br33zAh-gehalte.
Neehee kudows en buddy's!quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:03 schreef paultjuhhh het volgende:
hoe bedoel je, we hebben toch al een fotoboek
wat zijn dat voor dingen eigenlijk die kudows en buddys op sugababes, soort van becijferingquote:
ik ga kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:04 schreef gekke_sandra het volgende:
En joehoe Beach, ik heb je een berichtje gestuurd
anti breezahs op sugababes, er klopt iets niet aan die zinquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Ja zoiets en de zogenaamde anti Br33zAhS op sugababes, die hebben nu een andere rating. Des te meer je krijgt, des te slechter.
New ratings at SB, the lower the better
1 > youre just about as sexc as it can get, compliments to mom!
2 > 2 Hot 2 Handle, attitude problem but hey I like you
3 > you can have my three, cause ur nice to see
4 > pretty, but a slut for sure
5 > You're pretty but increase your fashion life!
6 > you didnt reach the middle class, mayb you need a fix
7 > your style but only your style saves you from the eleven
8 > nice face, but you gotta work that weight
9 > i give you nine, cause ur NOT fine
10 > Woman or man? look in the mirror and please Think again
ik zit er toch ook opquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:08 schreef paultjuhhh het volgende:
anti breezahs op sugababes, er klopt iets niet aan die zin
party people 2 go?quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:12 schreef cultheld het volgende:
Weten jullie wat ook wel vermakelijk is? PP2G
ohja sorryquote:
www.partypeeps2000.comquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:13 schreef Beach het volgende:
[..]
party people 2 go?
god hoe weet ik dit allemaal![]()
Weet je wat pas erg is? Oud-klasgenootjes op die site tegenkomen. Vooral als het een oud-klasgenootje betreft die een tijdje gek op je was en is veranderd in een dikke hoerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |