Het is ook niet kei serieus enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Had ik niet van jou verwacht !
Die naam, mijn ogen, wat doe je?quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Het is ook niet kei serieus enzo.
^^LiicaloO_*
Whatevâhquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:37 schreef Skaai het volgende:.
En het is kudo's, geen kudows.
De doorgeslagen Sugababe/Superdude noemt ze zelfs Q-do's.
En nee, ik doe niet aan sms-balkjes.
Surequote:Op vrijdag 22 april 2005 01:42 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik had er een aangemaakt om iemand te irriteren. Altijd leuk![]()
kapot erg, nohquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:42 schreef Rev- het volgende:
[..]
Helemaal onderaan "hmmmm kapot lekker"
![]()
WTF , ken genoeg mensen die die straattaal gebruiken maar deze heb ik nognooit gehoord
Ik sta er ook opquote:
Gaaf, ik ben stiekem ergens ook een breezerquote:Op zondag 24 april 2005 20:35 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik ben er van overtuigd dat iedereen met zo'n site een breezerpersoon in zich heeft
antibreezah op sugababes is net zoiets als naar een coffeeshop gaan en je ergeren aan alle blowers die er rond lopen
uiteraard heb ik zelf iets vergelijkbaars breezersletterigs: www.cu2.nl/eminemruleert
Wahahaha.. en dan ga je mij beschulidigen....quote:Op zondag 24 april 2005 21:10 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Gaaf, ik ben stiekem ergens ook een breezer
soms wel jaquote:Op zondag 24 april 2005 20:45 schreef cultheld het volgende:
Daarom erger ik me ook niet aan breezah's; Ik vind ze meestal best wel vermakelijk.
Ik kan het in de regel toch altijd nog beter vinden met dronken skihut-breezah's dan met corpsballen/nerds hoor.quote:
Allebeiquote:Op maandag 25 april 2005 17:34 schreef Loco het volgende:
Wahahaha.. en dan ga je mij beschulidigen....
We zijn het dus allebij.... niet..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |