i second thatquote:op zondag 1 mei 2005 15:26 schreef airwin het volgende:
[..]
de videoclip ken ik niet. qua tekst zou het dit nummer kunnen zijn: wiseguys met ooh la la...
iets vanquote:op zondag 1 mei 2005 13:59 schreef clara3 het volgende:
ik zoek de naam van een liedje dat denk ik een paar maanden geleden nog in de top40 stond. het is een beetje een dance achtig nummer (?) en er wordt slechts een regel in gezongen. die regel wordt telkens herhaald en het is niet te verstaan. met zo'n distortioneffect erin. ik dacht dat een vriend van mij zei dat het een obscene tekst was, maar hij kan zich dit nu niet meer herinneren.
en o ja, het is niet "i just like to call you my bitch", maar het heeft er wel vaag iets van weg..
het is wel een aanstekelijk nummertjehoop dat iemand het weet met deze vage informatie!
dat is em! dank je!quote:op zondag 1 mei 2005 15:26 schreef airwin het volgende:
[..]
de videoclip ken ik niet. qua tekst zou het dit nummer kunnen zijn: wiseguys met ooh la la...
dave mccullen- bitchquote:op zondag 1 mei 2005 13:59 schreef clara3 het volgende:
ik zoek de naam van een liedje dat denk ik een paar maanden geleden nog in de top40 stond. het is een beetje een dance achtig nummer (?) en er wordt slechts een regel in gezongen. die regel wordt telkens herhaald en het is niet te verstaan. met zo'n distortioneffect erin. ik dacht dat een vriend van mij zei dat het een obscene tekst was, maar hij kan zich dit nu niet meer herinneren.
en o ja, het is niet "i just like to call you my bitch", maar het heeft er wel vaag iets van weg..
het is wel een aanstekelijk nummertjehoop dat iemand het weet met deze vage informatie!
moet hem wezen jaquote:op zondag 1 mei 2005 15:28 schreef timbob het volgende:
[..]
iets van
motherfuckers gonna drop the pressure?
mylo - drop the pressure is dan mijn gok
quote:
quote:op zondag 1 mei 2005 13:59 schreef clara3 het volgende:
ja dat is hem dus! hartstikke bedankt!quote:op zondag 1 mei 2005 15:28 schreef timbob het volgende:
[..]
iets van
motherfuckers gonna drop the pressure?
mylo - drop the pressure is dan mijn gok
ik zie het nu pasquote:op zondag 1 mei 2005 17:33 schreef timbob het volgende:
[..]
mja, ik reageerde maar niet
maar lezen is ook een vak apart zo te zien
http://www.imdb.com/title/tt0137523/soundtrackquote:op zondag 1 mei 2005 23:46 schreef #ANONIEM het volgende:
hoe heet dat lied dat aan het eind van de film 'fight club' met brad pit wordt gedraait. wanneer die gebouwen instorten... alvast bedankt
help! ik zoek een nummer/artiest deel 135quote:op maandag 2 mei 2005 12:57 schreef satecl het volgende:
hoe heet dta liedje van die reclame van peugeot 206, dat hij van zon lelijke auto een 'peugeot206' maakt,,,wie weet hoe dta liedje op de achtergrond heet???
ik weet dat song 2 van blur erbij zitquote:op maandag 2 mei 2005 17:36 schreef satecl het volgende:
ik zoek de 'hoofd'soundtracks van de spellen van fifa...wie weet die van elk deel(vanaf fifa98) ..?
dat vroeg laatst iemand ook al, en toen zei ik michael viner's incredible bongo band - apachequote:op maandag 2 mei 2005 18:17 schreef leffe48 het volgende:
het intronummer van big shots op mtv, vrij bekend deuntje. beetje orgel/keyboard achtig deuntje.
dat weet ik ook dus is dat hem ook wel denk ik.quote:op maandag 2 mei 2005 18:22 schreef t1andonly het volgende:
[..]
ik weet dat song 2 van blur erbij zit
divided - easy loverquote:op maandag 2 mei 2005 19:11 schreef billy_mack het volgende:
dag mensen
zojuist zag ik op mtv een leuke clip.
er waren twee jochies (een donkere en een blanke) die op een regisseursstoel keken naar dansende dames in bikini. later komt er ook een (vage) kerel meedansen met die dames.
weet iemand welk nummer dit is en van welke artiest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |