global deejays - the sound of san fransisco [2005]quote:op zondag 17 april 2005 15:03 schreef exterminator het volgende:
ik ben op zoek naar dat "dance" nr waarin dat stukje zit van "going to san francisco"
is nu vaker op tmf te zien.
greetz
ralph mctell - the streets of london [1972]quote:op zondag 17 april 2005 15:48 schreef _elmaikel_ het volgende:
hoe heet het nummer dat guus meeuwis heeft gecoverd?
de nederlandse versie heet- op straat
dat is volgens mij die ene track van outblast vs dj d, weet alleen ff de titel niet uit mn hoofdquote:op zondag 17 april 2005 16:30 schreef sweetangel16 het volgende:
heyhey! weet iemand hoe dat nummer heet van de dvd preview op de site van outblast?(www.outblast.nl)
alvast bedankt!
je bedoelt intwine - cruel man?quote:op zondag 17 april 2005 16:38 schreef satecl het volgende:
hoe heet dat nummer die ook bij de dominee wordt gespeeld???
jaaa geweldigquote:op zondag 17 april 2005 16:36 schreef clawhammer het volgende:
heb ff opgezocht en is dus outblast vs dj d - electro shocking![]()
zie http://www.sector-1.com/product_info.php?cpath=168_28&products_id=4113
misschien is de titel wel 'hair'quote:op zondag 17 april 2005 17:43 schreef lu_uk het volgende:
ik zoek het nummer uit de musical hair, waarschijnlijk wel het bekendste,
met de woorden, she's got hair long beautiful hair..
dat is iig het begin meer weet ik niet.
er is niet een bepaalde artiest die dat zingt. het is een liedje uit de musical dus zal het ergens wel op een soundtrack album staan.quote:
oke, ik ga wel even zoeken dan, bedanktquote:op zondag 17 april 2005 18:04 schreef charmian het volgende:
[..]
er is niet een bepaalde artiest die dat zingt. het is een liedje uit de musical dus zal het ergens wel op een soundtrack album staan.
zen - hairquote:op zondag 17 april 2005 17:43 schreef lu_uk het volgende:
ik zoek het nummer uit de musical hair, waarschijnlijk wel het bekendste,
met de woorden, she's got hair long beautiful hair..
dat is iig het begin meer weet ik niet.
hij wordt vaak op arrow gedraait iig
adverteerder/merk: peugeotquote:op zondag 17 april 2005 22:15 schreef xqz-me het volgende:
hey hey!
ik ben opzoek naar het nummer dat in de reclame wordt gedraait van peugeot 206.
het is (volgens mij) een arabisch nummer.
(in de reclame zie je een man een auto bewerken met een hamer.....je ziet hem met de auto tegen de muur rijden en hij laat er een olifant op zitten....)
hopelijk weet iemand welk nummer ik bedoel.......zelf kom ik er namelijk niet op!
thnx! dat was 'em idd!quote:op zondag 17 april 2005 22:20 schreef charmian het volgende:
[..]
adverteerder/merk: peugeot
product: auto's
titel commercial: sculpture
reclamebureau: benjamens van doorn euro rscg
eerste uitzending: 1 september 2002
afkomst muziek: bestaande muziek
oorspronkelijke titel: husan
componist: onbekend
uitvoerende(n): bhangra knights vs husan
yep... jij ook bedankt!quote:op zondag 17 april 2005 22:23 schreef doeka het volgende:
husan van bhangra knights vs husan. als ik me niet vergis is dit zelfs nederlands!
he! das van 'husan' genaamd: 'bald 'n spikey' althans, zo heet het origineel versie in de clip kan goed de remix van bhangra knights zijnquote:op zondag 17 april 2005 22:15 schreef xqz-me het volgende:
hey hey!
ik ben opzoek naar het nummer dat in de reclame wordt gedraait van peugeot 206.
het is (volgens mij) een arabisch nummer.
(in de reclame zie je een man een auto bewerken met een hamer.....je ziet hem met de auto tegen de muur rijden en hij laat er een olifant op zitten....)
hopelijk weet iemand welk nummer ik bedoel.......zelf kom ik er namelijk niet op!
bedoel je niet oostblok - a.n.t.o.n. ?quote:op zondag 17 april 2005 22:24 schreef bambino het volgende:
hallo
ik ben op zoek naar een twentsche rap hij is volgens mij afkomstig van anton maar kan hem nergens vinden weet iemand hoe de rap heet en waar ik die kan downen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |