uit m'n hoofd: tony esposito - papa chico ?quote:op zondag 1 mei 2005 12:06 schreef phaeton het volgende:
papa chico you're my son papa chico telling?? around
papa chico you're (..)
bedankt!!!quote:op zondag 1 mei 2005 12:25 schreef fling het volgende:
[..]
uit m'n hoofd: tony esposito - papa chico ?
dat is dirty vegas - days go byquote:op zondag 1 mei 2005 10:43 schreef brandx het volgende:
ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer waarvan ik alleen nog weet hoe de clip gaat. hopelijk weet iemand hier van wie het is:
ik hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel?
is dat die scene dat ie in zo'n studentenhuis halfnaakt naar de douce loop door een gang? (tijdje terug dat ik 'm gezien heb)quote:op vrijdag 29 april 2005 21:28 schreef wouter.1984 het volgende:
ik ben o pzoek naar een nummer uit the butterfly effect. (heb al op amazon gekeken maar daar staat ie niet tussen) het is het nummer dat wordt gespeeld als evan een verrassingsdiner heeft geregeld voor kayleigh. (het moment vlak dat ie te horen krijgt dat zn auto vernield is).
alvast bedankt.
helemaal geweldig!quote:op zondag 1 mei 2005 13:23 schreef timbob het volgende:
[..]
dat is dirty vegas - days go by
leuk nummertje
nee. het was ''jimmy eat world - hear your me''.quote:op zondag 1 mei 2005 13:26 schreef timbob het volgende:
[..]
is dat die scene dat ie in zo'n studentenhuis halfnaakt naar de douce loop door een gang? (tijdje terug dat ik 'm gezien heb)
want dat is nml my elastic eye.. die kan ik me nog herinneren uit die film
ook goedquote:op zondag 1 mei 2005 13:42 schreef wouter.1984 het volgende:
[..]
nee. het was ''jimmy eat world - hear your me''.
ook een goed nummer
de videoclip ken ik niet. qua tekst zou het dit nummer kunnen zijn: wiseguys met ooh la la...quote:op zondag 1 mei 2005 15:07 schreef sjimz het volgende:
ik zoek een nummer en deze tekst komt er steeds in voor..
say oe la la say oe! say oe
nummer is al paar jaartjes oud..
volgens mij (niet zeker wetend) was de clip met caravans en autoraces.
afgaande aan de songtekst die je gaf denk ik dat het alexia - uh la la la isquote:op zondag 1 mei 2005 15:07 schreef sjimz het volgende:
ik zoek een nummer en deze tekst komt er steeds in voor..
say oe la la say oe! say oe
nummer is al paar jaartjes oud..
volgens mij (niet zeker wetend) was de clip met caravans en autoraces.
i second thatquote:op zondag 1 mei 2005 15:26 schreef airwin het volgende:
[..]
de videoclip ken ik niet. qua tekst zou het dit nummer kunnen zijn: wiseguys met ooh la la...
iets vanquote:op zondag 1 mei 2005 13:59 schreef clara3 het volgende:
ik zoek de naam van een liedje dat denk ik een paar maanden geleden nog in de top40 stond. het is een beetje een dance achtig nummer (?) en er wordt slechts een regel in gezongen. die regel wordt telkens herhaald en het is niet te verstaan. met zo'n distortioneffect erin. ik dacht dat een vriend van mij zei dat het een obscene tekst was, maar hij kan zich dit nu niet meer herinneren.
en o ja, het is niet "i just like to call you my bitch", maar het heeft er wel vaag iets van weg..
het is wel een aanstekelijk nummertjehoop dat iemand het weet met deze vage informatie!
dat is em! dank je!quote:op zondag 1 mei 2005 15:26 schreef airwin het volgende:
[..]
de videoclip ken ik niet. qua tekst zou het dit nummer kunnen zijn: wiseguys met ooh la la...
dave mccullen- bitchquote:op zondag 1 mei 2005 13:59 schreef clara3 het volgende:
ik zoek de naam van een liedje dat denk ik een paar maanden geleden nog in de top40 stond. het is een beetje een dance achtig nummer (?) en er wordt slechts een regel in gezongen. die regel wordt telkens herhaald en het is niet te verstaan. met zo'n distortioneffect erin. ik dacht dat een vriend van mij zei dat het een obscene tekst was, maar hij kan zich dit nu niet meer herinneren.
en o ja, het is niet "i just like to call you my bitch", maar het heeft er wel vaag iets van weg..
het is wel een aanstekelijk nummertjehoop dat iemand het weet met deze vage informatie!
moet hem wezen jaquote:op zondag 1 mei 2005 15:28 schreef timbob het volgende:
[..]
iets van
motherfuckers gonna drop the pressure?
mylo - drop the pressure is dan mijn gok
quote:
quote:op zondag 1 mei 2005 13:59 schreef clara3 het volgende:
ja dat is hem dus! hartstikke bedankt!quote:op zondag 1 mei 2005 15:28 schreef timbob het volgende:
[..]
iets van
motherfuckers gonna drop the pressure?
mylo - drop the pressure is dan mijn gok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |