Yups.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:46 schreef BVO het volgende:
Zit Willem II nu al in de UEFA-cup?
jaquote:Op donderdag 21 april 2005 22:46 schreef BVO het volgende:
Zit Willem II nu al in de UEFA-cup?
Ach, alsof ploegen als Heerenveen, FC Twente, Vitesse en NEC ons zoveel punten hebben opgeleverd in het verleden.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:48 schreef ASroma het volgende:
gadverdamme wat een nachtmerrie willem 2 in de uefa-cup jezus, volgend jaar weer zo'n jaar waar we 4000 scoren brrrrrrr....willem 2
Terecht als je de bekerfinale haalt en daarin moet aantreden tegen de kampioen. Niets op af te dingen. Zo werkt het in het bekervoetbal.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
jezus... Willem II Europees voetbal.. het moet niet gekker wordenGoed dat ze Ajax verslagen hebben maar zo'n beloning
![]()
twente heeft aardig wat punten verzamelt in het verleden, en heerenveen heeft het aardig gedaan dit jaar. Ik zie willem 2 volgend jaar nog niet eens de groepsfase halenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ach, alsof ploegen als Heerenveen, FC Twente, Vitesse en NEC ons zoveel punten hebben opgeleverd in het verleden.
verdiendquote:Op donderdag 21 april 2005 22:50 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Mwah WillemII heeft terecht gewonnen. Ajax speelt ongeďnspireerd, verprutst levensgrote kansen aan de andere kant WillemII af en toe lucky, maar ook goed keepwerk van Moens. Nou ja tegen PSV geef ik Willem II eigenlijk geen kans
Heerenveen was het lachertje van de Champions League en meestal komen ze niet echt ver, net zoals Twente en Vitesse. Vitesse vliegt er ook uit tegen ploegen als Braga.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef ASroma het volgende:
[..]
twente heeft aardig wat punten verzamelt, en heerenveen heeft het aardig gedaan dit jaar. Ik zie willem 2 volgend jaar nog niet eens de groepsfase halen![]()
precies veel weten het niet maar Twente is nog steeds de 4de club van nederland allertijdenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef ASroma het volgende:
[..]
twente heeft aardig wat punten verzamelt in het verleden, en heerenveen heeft het aardig gedaan dit jaar. Ik zie willem 2 volgend jaar nog niet eens de groepsfase halen![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
verdiend![]()
ik heb ze niet eens zien voetballen de hele wedstrijd lang, hoe kan je dan in godsnaam verdiend winnen![]()
Zeker als ze de finale winnen. Toch heb ik het gevoell dat zelfs RBC dit resultaat had kunnen halen.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Terecht als je de bekerfinale haalt en daarin moet aantreden tegen de kampioen. Niets op af te dingen. Zo werkt het in het bekervoetbal.
RBC heeft de halve finale niet eens gehaald, dus dat is onzin. In de beker moet je wat mazzel hebben, die mazzel heeft Willem II zeker gehad, maar ze knikkeren nu wel Ajax eruit en spelen de finale tegen de landskampioen, dus spelen ze terecht UEFA Cup voetbal.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zeker als ze de finale winnen. Toch heb ik het gevoell dat zelfs RBC dit resultaat had kunnen halen.
vind ik niet, ze draaien een dramatisch seizoen. Dit is een incidentele gebeurtenis die absoluut niet had mogen plaatsvinden! Schande voor het nederlands voetbal bah willem 2quote:Op donderdag 21 april 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
RBC heeft de halve finale niet eens gehaald, dus dat is onzin. In de beker moet je wat mazzel hebben, die mazzel heeft Willem II zeker gehad, maar ze knikkeren nu wel Ajax eruit en spelen de finale tegen de landskampioen, dus spelen ze terecht UEFA Cup voetbal.
quote:Makkie voor Willem II. In de competitiewedstrijd hebben ze niet het achterste van hun tong laten zien en ze weten nu precies hoe ze Ajax moeten bestrijden.
Ze halen de bekerfinale, spelen tegen de landskampioen, dan speel je UEFA Cup. Sim-pel.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:03 schreef ASroma het volgende:
[..]
vind ik niet, ze draaien een dramatisch seizoen. Dit is een incidentele gebeurtenis die absoluut niet had mogen plaatsvinden! Schande voor het nederlands voetbal bah willem 2![]()
Ligt eraan of Wesley van de partij is he.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand die zéker blij zal zijn, is Opstelten van Rotterdam. Rellen tussen WIllem II en PSV zie ik nog niet zo snel ontstaan.
Ondanks dat jou muziek smaak goed isquote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Ik stel voor om Brabant aan België te schenken
Nobody's perfectquote:Op donderdag 21 april 2005 23:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ondanks dat jou muziek smaak goed is
Ben ik het niet helemaal met je eens
Dan blijft er een Nederlandse competitie ŕ la Qatar en Oezbekistan over.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Mooi, dan kunnen we een soort Beneliga beginnen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Ach, die twee blonde wefkes ie altijd bij zich heeft, houden hem wel tegen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ligt eraan of Wesley van de partij is he.
Ach, dit is wel leuk zo. Eerste divisieclub Aachen speelde dit jaar ook Uefa op die manier.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:10 schreef ASroma het volgende:
misshien is het leuk om voortaan de winnaar/finalist van de acup een cl plaats te geven, we zijn nu toch al hard op weg het nederlands voetbal te verneuken
Een beneliga lijkt me echt fantastisch, Ajax,PSV, Feyenoord, sc Heerenveen vitesse, nec ,groningen, utrecht, willem 2, nac, Anderlecht, Genk, Luik, Chaleroi, Brugge en gentquote:Op donderdag 21 april 2005 23:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we een soort Beneliga beginnen.
Dat heeft Ajax aan zichzelf te danken!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:52 schreef ASroma het volgende:
misselijke avond voor het nederlands voetbal, internationaal gezien. Willem 2 in de uefa ipv twente, vites of heerenveen brakke avond
Daarom hebben we volgend jaar ook playoffs natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2005 23:10 schreef ASroma het volgende:
misshien is het leuk om voortaan de winnaar/finalist van de acup een cl plaats te geven, we zijn nu toch al hard op weg het nederlands voetbal te verneuken
Wedden dat PSV op 2-0 gaat spelen? Na de 2-0 de handrem er op.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
Tja PSV zal dit wel met een nulletje of 5 winnen denk ik. Willem II is echt dramatisch slecht, maarja als Ajax de kansen niet afmaakt...
Of de handrem er zowiezo op...De dubbel is leuk voor PSV, maar meer dan dat ook niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wedden dat PSV op 2-0 gaat spelen? Na de 2-0 de handrem er op.
u bent duus voor Willem II in Nederland?quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Yes, de finale gehaald. Bijna nog mooier dan de finale halen zijn de reactie's hier van gefrustreerde provincialen, die Ajax via teletekst steunen. Prachtig allemaal.
bel de UEFA en zorg dat de Europacup 2 weer in het leven wordt geroepenquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:20 schreef Kang-He het volgende:
Fijn hoor, een club die Europees gaat spelen terwijl ze met een gat van 7 punten 12e staan.
quote:22 april: Stadionverboden Willem II supporters
Opperbevelhebber Kesler van de knvb heeft laten weten dat alle 431 Willem II supporters die het veld betraden na de gewonnen Amstelcup wedstrijd van donderdag per direct een stadionverbod opgelegd krijgen van twee jaar. Daarnaast zullen zij een boete moeten betalen van 450 euro. Het onrechtmatig betreden van het speelveld, het bedreigen van Ajax-spelers en het uitdagen van het uitvak met Ajax-supporters waren de druppel voor Kesler. "Het moet maar eens afgelopen zijn met het provoceren en het in diskrediet brengen van Ajax-supporters", aldus Kesler.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:55 schreef F1Bas het volgende:
Las dit op de site van de Dapp're Strijders
[..]
Dat hebben ze snel geteld. Het leek er toch vrij rustig aan toe te gaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sneu. Het zag er zo feestelijk uit. Op de beelden dei op TV waren althans. Wat afdruipende, geheel eenzame zwarte shirtjes tussen een feestende massa. Je zag Heijtinga die een hand kreeg van een WII speler, alvorens er een groeps supporters op af stormde. Ze negeerde H volledig en klommen op de WII speler, dat koppie van H sprak boekdelen. Dat uitdagen zal ook wel hebben meegevallen, Dat gebeurt netjes in het vak ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Dan winnen ze wat vaker in het noorden he.quote:
Mooi onzin bericht. Ten eerste:quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Krijg je dat weerquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Yes, de finale gehaald. Bijna nog mooier dan de finale halen zijn de reactie's hier van gefrustreerde provincialen, die Ajax via teletekst steunen. Prachtig allemaal.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:55 schreef F1Bas het volgende:
"Het moet maar eens afgelopen zijn met het provoceren en het in diskrediet brengen van Ajax-supporters", aldus Kesler.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Waar dait op slaat weet ik niet, maar BVV komt/kwam uit den Boschquote:Op donderdag 21 april 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
BVV was ook ooit landskampioen.
Niet zeuren (k)nacworst jullie halve finale vorig jaar was makkelijker en daar deden jullie niks mee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 06:36 schreef Naccie het volgende:
Tilbo's hebben zoveel geluk gehad over het hele toernooi.
Eigen goal van zijm die ze red bij de GAE Eagles en een heel makkelijke loting. Zo kom ik er ook.
Mooi,wanneer zullen we beginnen?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Ja,dat is iequote:Op vrijdag 22 april 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
u bent duus voor Willem II in Nederland?
Nee nee,die stoten we af aan Duitsland,alles achter Tilburg mag Rotterdam hebben en ons mogen ze aan Vlaanderen schenken,geen enkel probleem meequote:
Alles onder de rivier aan Belgie en Duitsland is geen enkel probleem. En alles boven de rivier terugschenken aan de Noordzee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:18 schreef DutchGooner het volgende:
Nee nee,die stoten we af aan Duitsland,alles achter Tilburg mag Rotterdam hebben en ons mogen ze aan Vlaanderen schenken,geen enkel probleem mee
Niet helemaal mee eens,ik wordt niet graag onder hetzelfde kopje als Limburgers geschaard dus doe die maar aan Duitsland,wij gaan wel naar Vlaanderenquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Alles onder de rivier aan Belgie en Duitsland is geen enkel probleem. En alles boven de rivier terugschenken aan de Noordzee.
Ook goed... lekker de bourgondier uithangen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:30 schreef DutchGooner het volgende:
Niet helemaal mee eens,ik wordt niet graag onder hetzelfde kopje als Limburgers geschaard dus doe die maar aan Duitsland,wij gaan wel naar Vlaanderen
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ook goed... lekker de bourgondier uithangen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |