Ligt eraan of Wesley van de partij is he.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand die zéker blij zal zijn, is Opstelten van Rotterdam. Rellen tussen WIllem II en PSV zie ik nog niet zo snel ontstaan.
Ondanks dat jou muziek smaak goed isquote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Ik stel voor om Brabant aan België te schenken
Nobody's perfectquote:Op donderdag 21 april 2005 23:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ondanks dat jou muziek smaak goed is
Ben ik het niet helemaal met je eens
Dan blijft er een Nederlandse competitie à la Qatar en Oezbekistan over.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Mooi, dan kunnen we een soort Beneliga beginnen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Ach, die twee blonde wefkes ie altijd bij zich heeft, houden hem wel tegen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ligt eraan of Wesley van de partij is he.
Ach, dit is wel leuk zo. Eerste divisieclub Aachen speelde dit jaar ook Uefa op die manier.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:10 schreef ASroma het volgende:
misshien is het leuk om voortaan de winnaar/finalist van de acup een cl plaats te geven, we zijn nu toch al hard op weg het nederlands voetbal te verneuken
Een beneliga lijkt me echt fantastisch, Ajax,PSV, Feyenoord, sc Heerenveen vitesse, nec ,groningen, utrecht, willem 2, nac, Anderlecht, Genk, Luik, Chaleroi, Brugge en gentquote:Op donderdag 21 april 2005 23:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we een soort Beneliga beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |