Yups.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:46 schreef BVO het volgende:
Zit Willem II nu al in de UEFA-cup?
jaquote:Op donderdag 21 april 2005 22:46 schreef BVO het volgende:
Zit Willem II nu al in de UEFA-cup?
Ach, alsof ploegen als Heerenveen, FC Twente, Vitesse en NEC ons zoveel punten hebben opgeleverd in het verleden.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:48 schreef ASroma het volgende:
gadverdamme wat een nachtmerrie willem 2 in de uefa-cup jezus, volgend jaar weer zo'n jaar waar we 4000 scoren brrrrrrr....willem 2
Terecht als je de bekerfinale haalt en daarin moet aantreden tegen de kampioen. Niets op af te dingen. Zo werkt het in het bekervoetbal.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
jezus... Willem II Europees voetbal.. het moet niet gekker wordenGoed dat ze Ajax verslagen hebben maar zo'n beloning
![]()
twente heeft aardig wat punten verzamelt in het verleden, en heerenveen heeft het aardig gedaan dit jaar. Ik zie willem 2 volgend jaar nog niet eens de groepsfase halenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ach, alsof ploegen als Heerenveen, FC Twente, Vitesse en NEC ons zoveel punten hebben opgeleverd in het verleden.
verdiendquote:Op donderdag 21 april 2005 22:50 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Mwah WillemII heeft terecht gewonnen. Ajax speelt ongeďnspireerd, verprutst levensgrote kansen aan de andere kant WillemII af en toe lucky, maar ook goed keepwerk van Moens. Nou ja tegen PSV geef ik Willem II eigenlijk geen kans
Heerenveen was het lachertje van de Champions League en meestal komen ze niet echt ver, net zoals Twente en Vitesse. Vitesse vliegt er ook uit tegen ploegen als Braga.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef ASroma het volgende:
[..]
twente heeft aardig wat punten verzamelt, en heerenveen heeft het aardig gedaan dit jaar. Ik zie willem 2 volgend jaar nog niet eens de groepsfase halen![]()
precies veel weten het niet maar Twente is nog steeds de 4de club van nederland allertijdenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef ASroma het volgende:
[..]
twente heeft aardig wat punten verzamelt in het verleden, en heerenveen heeft het aardig gedaan dit jaar. Ik zie willem 2 volgend jaar nog niet eens de groepsfase halen![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
verdiend![]()
ik heb ze niet eens zien voetballen de hele wedstrijd lang, hoe kan je dan in godsnaam verdiend winnen![]()
Zeker als ze de finale winnen. Toch heb ik het gevoell dat zelfs RBC dit resultaat had kunnen halen.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Terecht als je de bekerfinale haalt en daarin moet aantreden tegen de kampioen. Niets op af te dingen. Zo werkt het in het bekervoetbal.
RBC heeft de halve finale niet eens gehaald, dus dat is onzin. In de beker moet je wat mazzel hebben, die mazzel heeft Willem II zeker gehad, maar ze knikkeren nu wel Ajax eruit en spelen de finale tegen de landskampioen, dus spelen ze terecht UEFA Cup voetbal.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zeker als ze de finale winnen. Toch heb ik het gevoell dat zelfs RBC dit resultaat had kunnen halen.
vind ik niet, ze draaien een dramatisch seizoen. Dit is een incidentele gebeurtenis die absoluut niet had mogen plaatsvinden! Schande voor het nederlands voetbal bah willem 2quote:Op donderdag 21 april 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
RBC heeft de halve finale niet eens gehaald, dus dat is onzin. In de beker moet je wat mazzel hebben, die mazzel heeft Willem II zeker gehad, maar ze knikkeren nu wel Ajax eruit en spelen de finale tegen de landskampioen, dus spelen ze terecht UEFA Cup voetbal.
quote:Makkie voor Willem II. In de competitiewedstrijd hebben ze niet het achterste van hun tong laten zien en ze weten nu precies hoe ze Ajax moeten bestrijden.
Ze halen de bekerfinale, spelen tegen de landskampioen, dan speel je UEFA Cup. Sim-pel.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:03 schreef ASroma het volgende:
[..]
vind ik niet, ze draaien een dramatisch seizoen. Dit is een incidentele gebeurtenis die absoluut niet had mogen plaatsvinden! Schande voor het nederlands voetbal bah willem 2![]()
Ligt eraan of Wesley van de partij is he.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand die zéker blij zal zijn, is Opstelten van Rotterdam. Rellen tussen WIllem II en PSV zie ik nog niet zo snel ontstaan.
Ondanks dat jou muziek smaak goed isquote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Ik stel voor om Brabant aan België te schenken
Nobody's perfectquote:Op donderdag 21 april 2005 23:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ondanks dat jou muziek smaak goed is
Ben ik het niet helemaal met je eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |