er staat dan ook bij dat ik geen roze heb...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:38 schreef Repeat het volgende:
omg die roze dingen zijn idd ook zo verschrikkelijk
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef TeazNutz het volgende:
[afbeelding] (ZOMER)
Pantofola D'oro
[afbeelding] (WINTER)
Pantofola D'oro
[afbeelding]
Hugo Boss
Deze zitten super, en zijn de schoenen voor onder een pak.
He mag ik vragen waar je die pantofola D'oro's hebt gekocht.. die zijn echtttttttttttttttt veeeettttttttttttttttttt![]()
De humor is verdampt op Fok!???quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Zit er geen hak onder? ik zie mezelf er al op lopen![]()
![]()
uit je andere posts maak ik op dat je een man van kledingsmaak bent, maar dit vind ik minder![]()
sorry![]()
Playersquote:
Hmm is dat dezelfde players als in utrecht zit?.. Alkmaar is mie net iets te verrequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:05 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Players
Mient 27
1811NB Alkmaar
Tel: 072 5202857
Daar hebben ze inderdaad de goeie schoenen zeg maar.
Ach, niet iedereen is italiaanse homoschoenen fetisjist.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:42 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Uit welke gracht zijn deze opgevist...... pimpin' Swiebertje stijl....
Mwah, Soli heeft een punt. Beetje geforceerd 'hip' die dingen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:28 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen is italiaanse homoschoenen fetisjist.
Zoals zoveel geforceerd hip is... Quick bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:29 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Mwah, Soli heeft een punt. Beetje geforceerd 'hip' die dingen.
Is je pa/man boer?quote:
Kijk, en zijn ook nog mensen MET smaakquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:01 schreef Zjwegel het volgende:
Gekocht zonder na te denken maar gelukkig geen spijt van;
[afbeelding]
en verder nog een paar afgetrapte bikkembergs die het toch al bijna een jaar doen
[afbeelding]
mijne zijn wel met een blauwe band maar kon er geen foto van vinden.
Ik ben gister in Utrecht geweest bij Players maar die wisten mij te vertellen dat die schoen niet verder gaan qua maat dan 44/45 :\ Kom ik aan met mijn 46/47quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:43 schreef FokLex het volgende:
[..]
o.a. te koop bij Players (de schoenenwinkel van hun) in Utrecht..... in A'dam zal het ook wel op veel plekken te koop zijn....
Wees blij zou ik zeggen maar ja das mijn persoonlijke smaak. Wil je voor echt mooie voetbalachtige schoenen gaan. Koop dan panofola d'oro's. Zijn misschien wat duurder (hoeft niet altijd) maar ook een stukje exclusiever.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:15 schreef r0b1n het volgende:
[..]
Ik ben gister in Utrecht geweest bij Players maar die wisten mij te vertellen dat die schoen niet verder gaan qua maat dan 44/45 :\ Kom ik aan met mijn 46/47
oeps foutje. Sorry ik dacht dat je op bikkembergs doelde. Die zijn nog wel origineel die kowalski's.quote:
nette schoentjes alleen vind ik dat wit iets te veel afsteken tegen het bruin. Maar dat wordt toch vanzelf een beetje smerig en dan heb je het een stuk minder natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:13 schreef Hugster het volgende:
net gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jij hebt geen recht van spreken wannabe-yuppiequote:Op donderdag 26 mei 2005 17:42 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Uit welke gracht zijn deze opgevist...... pimpin' Swiebertje stijl....
Hoe wordt eigenlijk bepaald of iemand wel of geen recht van spreken heeft? Dat heeft me namelijk altijd al gefascineerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
jij hebt geen recht van spreken wannabe-yuppie
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach over het algemeen ben ik het wel met m eens, blijft een kwestie van smaak volgens mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Idd! Je snapt het, kerel!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:43 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Blijft een kwestie van smaak volgens mij.
Waarom maak jij foto's van je schoenen terwijl ze op een kachel staan en bij een nep "Vermeer meisje"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:17 schreef Stein_W het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
deze net afgelopen week gekocht, ik vindt ze echt geniaal...t zijn mazu's en ze lopen ultiem![]()
zonder spaties maakt de plaatjes zichtbaar
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je nickname doe je schoenen eer aanquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:38 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Kijk, en zijn ook nog mensen MET smaak![]()
@kimmster,
Leuke klompjes meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |