Ah, je gooit er een krat pils bijquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel willen!
Bierquote:Op donderdag 21 april 2005 22:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ah, je gooit er een krat pils bij![]()
Ik garandeer je, je koopt geen kat in de zak. En met inbouwen kan ik je natuurlijk altijd helpen.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:51 schreef du_ke het volgende:
[..]jaja maar ik heb echt de ballen verstand van computers dus ik moet er wel even goed over nadenken wat ik koop. Anders zit ik met spul dat er niet in past of niet kan werken ofzo
.
quote:
Heb Nederlandse XPquote:Op donderdag 21 april 2005 22:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik garandeer je, je koopt geen kat in de zak. En met inbouwen kan ik je natuurlijk altijd helpen.
kijk s via control panel -> system -> general. Daar staat een korte samenvatting van de processor en hoeveel geheugen je in je pc hebt zitten.
Nee, zou Kickie hem geband hebben? Van Kickie zien we ook niets meer.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is toch niet hetzelfde zonder hem.![]()
![]()
de 1700+ is wel ongeveer 5 keer zo rap. En het past waarschijnlijk wel. Je moet even controleren hoe groot de voeding is kwa WATTquote:Op donderdag 21 april 2005 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb Nederlandse XP.
Aha hier zie ik het
AMD Duron(tm) processor
699 Mhz
256 mb Ram
Maar ja of er in die kast ook wat anders past (zou haast wel moeten lukken het is zo'n zelf samengestelde Norrodbak van een jaar of 5 oud geloof ik).
ja ik plop er ook nog maar een openquote:
je bent wel een autist, geef je gewoon overquote:Op donderdag 21 april 2005 22:48 schreef Monidique het volgende:
Ik ben geen autist. Onzin.
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja ik plop er ook nog maar een open.
Iemand anders nog bier? Ik trakteer.
Ja ja, trakteren van het geld dat belastingbetalers verstrekten.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja ik plop er ook nog maar een open.
Iemand anders nog bier? Ik trakteer.
OK, dan niet!quote:Op donderdag 21 april 2005 23:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dankzij jullie heb ik al bijna een alcoholverslaving
Zie je tenminste nog van dat geld terug, niet zo zeuren Aaahquote:Op donderdag 21 april 2005 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja ja, trakteren van het geld dat belastingbetalers verstrekten.![]()
hoe gaat het eigenlijk met je v-dingetje?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wie wil er kroketjes!!!!!!!!
Dat is ook weer zo, een sigaar uit eigen doos is zelfs lekkerder!quote:Op donderdag 21 april 2005 23:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zie je tenminste nog van dat geld terug, niet zo zeuren Aaah
Want?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hoe gaat het eigenlijk met je v-dingetje?
Van de vrachtwagen gevallen?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
de 1700+ is wel ongeveer 5 keer zo rap. En het past waarschijnlijk wel. Je moet even controleren hoe groot de voeding is kwa WATT
Nee, dat gebeurt alleen met biertransporten, nooit met snacksquote:Op donderdag 21 april 2005 23:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Van de vrachtwagen gevallen?![]()
![]()
![]()
En dat ik allemaal cent voor cent mag terugbetalenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Achterdocht maakt je niet knapper hoorquote:
Lekkerquote:Op donderdag 21 april 2005 23:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ben je weer dronken?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Achterdocht maakt je niet knapper hoor
Tja en bier met scherven of fusten met deuken zijn ook niet ideaalquote:Op donderdag 21 april 2005 23:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt alleen met biertransporten, nooit met snacks
Nee, maar ik laat wel de hele tijd scheten. Telt dat ook?quote:
Is dat homo-erotiek?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee, maar ik laat wel de hele tijd scheten. Telt dat ook?
Jij?
quote:
Op mijn kast staat het achterop bij de bovenste ventilator....quote:Op donderdag 21 april 2005 23:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat?Dat staat zeker ergens op de voeding binnen in de kast? Kan het bij systeembeheer gevonden worden?
Bierscheetjesquote:Op donderdag 21 april 2005 23:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee, maar ik laat wel de hele tijd scheten. Telt dat ook?
Jij?
Welk bier drink jij dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bierscheetjes.
Die ruiken bij mij altijd naar madeliefjes.
de PvdA bestaat al.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
een partij voor alcoholisten zou leuk zijn, veel mensen uit verschillende partijen die dan ineens in een partij zouden passen
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:23 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding] Trouble!
[afbeelding] You loser!!
Duo voorzitterschap van Pronk en Weisglas.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
een partij voor alcoholisten zou leuk zijn, veel mensen uit verschillende partijen die dan ineens in een partij zouden passen
= 12 V * 0,14 Aquote:Op donderdag 21 april 2005 23:24 schreef du_ke het volgende:
Daar staan 12 V, 0,14 A en 240 vac maar niets over watten.
Grolsch meestal.quote:
Dan staat aan de binnenkoantquote:Op donderdag 21 april 2005 23:24 schreef du_ke het volgende:
Daar staan 12 V, 0,14 A en 240 vac maar niets over watten.
Ja, da's waarquote:Op donderdag 21 april 2005 23:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Grolsch meestal.
Vooral de combinatie van fijne sigaren en herstbok doet het erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |