* Aaah is playing Audio Bullys - we don't care.mp3quote:Op donderdag 21 april 2005 22:15 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik vind dat icoontje een beetje ongepast. Een beetje ranzig zelfs
Ach, als je een associatie met homo-erotische icoontjes wilt hebben. Het zal mij m'n reet roestenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
* Aaah is playing Audio Bullys - we don't care.mp3
Man, JIJ woont in een homo-stad, heb je daar genoeg van?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ach, als je een associatie met homo-erotische icoontjes wilt hebben. Het zal mij m'n reet roesten
Alles liever dan een fascistenstad. Ik ben zelfs een beetje trots op ons homo-monument naast een heuse pisbak. Hebben jullie die ook, gietijzeren krullen?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Man, JIJ woont in een homo-stad, heb je daar genoeg van?
OMFG, wat een uitspraak.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Alles liever dan een fascistenstad. Ik ben zelfs een beetje trots op ons homo-monument naast een heuse pisbak. Hebben jullie die ook, gietijzeren krullen?
ik vind van wel. Sorensen zou bij ons geen voet aan de grond krijgenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
OMFG, wat een uitspraak.Rotterdam is een fascistische stad?
Sinds vanavond vind ik je echt een stuk dommer geworden.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ik vind van wel. Sorensen zou bij ons geen voet aan de grond krijgen![]()
quote:
Niet dat ik hetniet graag aan jou verkoop. Maar ja fatsoensregels enzowquote:Op donderdag 21 april 2005 22:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Ik heb je in de wachtrij gezet voor de 1700+, heb jij tijd om te kijken wat je nu hebt.
En kan ik uitvogelen of die kerel het wil komen ophalen.
Sinds ik dat fokblock gebruik niet meerquote:Op donderdag 21 april 2005 22:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heeft iemand nog iets van Monidique gezien of gehoord?
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Niet dat ik hetniet graag aan jou verkoop. Maar ja fatsoensregels enzow![]()
wat nou als jullie net doen alsof Du_ke overbied?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Niet dat ik hetniet graag aan jou verkoop. Maar ja fatsoensregels enzow![]()
De meester van de monologen.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ach, af en toe was die best grappig.
Een tikkeltje autistisch is die wel, maar dat geeft hem ook die extra kwaliteiten.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:45 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De meester van de monologen.
Je moet natuurlijk wel willen!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:44 schreef du_ke het volgende:
[..]och ik had ook gewoon wat eerder kunnen reageren
. Maar ik zal binnenkort eens uitzoeken of ik die bende er eigenlijk wel in zou kunnen bouwen.
Ach nee we doen het gewoon netjesquote:Op donderdag 21 april 2005 22:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
wat nou als jullie net doen alsof Du_ke overbied?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |