helaas niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:30 schreef MrAbagnale het volgende:
[..]
euhm wat? twee uur zeg je? wij hadden er drie hoor. en ik denk iedereen toch? of doe je niet vwo?
Ja. Das nie slim.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:33 schreef Woutey het volgende:
die tweede tekst was zoooo saai die eerste ging over mijzelf dus dat vond ik wel oke
kon me bij die 2e nie goed meer concentreren, had veel te veel redbull op en moest na een kwartier al knetterhard pissen, maar leek me ook zo raar als ik daar naar de plee ga na een kwartier, dus heb k t maar opgehouden wat dus uitliep tot heel het examen.
Jup, want we hebben hem pas om 13.30 toch?quote:Op zondag 29 mei 2005 10:41 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ga Nederlands voor morgenochtend bewaren denk ik.
- beste vak...quote:Op maandag 23 mei 2005 18:03 schreef RyanDunn het volgende:
[..]
Het is helaas niet mijn goeiste vak...* 3.8
Ik denk niet dat ie dat express deed..quote:Op zondag 29 mei 2005 15:42 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
- beste vak...
Geen wonder dat het niet je goeiste vak is![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:10 schreef The_Viper het volgende:
Dus je mag gewoon met pen of stift in je examen alle kernzinnen/verbindingswoorden etc. omcirkelen/onderstrepen?
je mag natuurlijk dingen in je tekst onderstrepen als je dat fijn vind. ik zelf doe dat persoonlijk wel, de belangrijkste zinnen per alinea eruit halen. daarna ga ik op een kladpapiertje de aanwijzingen opschrijven met daarachter de uitwerking. deze praat ik op het einde aan elkaar en je hebt een goede samenvatting met alle aanwijzingen erin verwerkt..quote:Op zondag 29 mei 2005 23:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ga slapen en morgenochtend examenbundel van NL is openslaan - iemand tips over hoe je het het beste kan begrijpen allemaal?
En mag je op je examen nu alles onderstrepen?
He, was dat toevallig 2004-tijdvak 2quote:Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef --Globe-- het volgende:
Ik weet niet wat k hier van kan verwachten.. ik heb een tekst gemaakt waar ik een 8,1 voor had, en een tekst waar ik echt halverwege gestopt ben omdat t niet te doen was (vond ik dan) maar ja... zal wel goed komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |