Ik maak de samenvatting eerst in klad, daarna in net.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:43 schreef S-Two het volgende:
Mag je trouwens wel gewoon markeren op je examenpapier? Of moet je dat weer ongeschonden inleveren?
Het is helaas niet mijn goeiste vak...quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:36 schreef hoM3r het volgende:
Ik doe VWO en je hebt een onderdeel Letterkunde en een onderdeel Nederlands. Voor Letterkunde doe je geen examen en er zijn verschillende vakken bij betrokken. Mijn cijfer voor Nederlands bestaat uit een mondeling dat ik in de vijfde heb gedaan, in mijn geval een debat, en een schriftelijk tentamen waarin je een betoog of beschouwing moet maken. Die twee cijfers zijn samen mijn schoolexamen van Nederlands. Volgens mij telt het allebei 50% maar dat weet ik niet zeker.
En om even te patsen, ik sta een 8,2Het is dan ook verreweg mijn goeiste vak.
5,0 is genoeg hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:14 schreef Avani het volgende:
Proefexamen ging erg goed, maar ik sta maar een 5.9 dus echt slecht mag ik het niet maken.
5,1 bedoel je!!quote:
Oh zo ja. Ik ga er flink op schrijven en doen, dat mag en het is alleen maar handig.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:48 schreef S-Two het volgende:
Nee ik bedoel op de tekst die je krijgt. Toen we oefenexamens maakten in de les zei onze leraar altijd dat dat handig was, dus nu doe ik dat af en toe wel. Lijkt me dus wel handig als dat tijdens het examen ook gewoon mag. En de samenvatting eerst in klad maken weet ik niet. Hangt er vanaf hoeveel tijd ik nog heb.
Je opgavebladen mag je meenemen na je examen, en ze zijn dus van jou, je mag erop kladden wat je wilt. De blaadjes die je inlevert moeten wel net zijn natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:43 schreef S-Two het volgende:
Mag je trouwens wel gewoon markeren op je examenpapier? Of moet je dat weer ongeschonden inleveren?
Mooi, dan gaat de nomering weer omhoogquote:Op maandag 23 mei 2005 19:18 schreef Skv het volgende:
Jezus, die teksten van vorig jaar lijkt wel arabisch.
Wat een kutzooi.
Tegen de tijd dat ik vrijwillig zulke zooi ga lezen, pleeg ik wel zelfmoord
Idd.. bij examens worden abstracte vakken allemaal zo exact gerekend en nagekeken.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:41 schreef The.PhantoM het volgende:
wat is nederlantstoch een kut vak. Vooral die punten telling. Als je beide punten in je antwoord hebt genoemd krijg je je 3e punt
Zo triest. zitten vast een paar van die alpha lui in het bestuur die alleen maar van zulke domme dingen kunnen verzinnen.
ze proberen van talen vakken volgens mij ook exacte vakken te maken. het is haast nooit eenduidig en toch berust de puntentelling op: je antwoord is goed of helemaal fout.
Wat wil je ook met bijna alleen maar multiplechoice vragen?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:22 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Idd.. bij examens worden abstracte vakken allemaal zo exact gerekend en nagekeken.
Je moet wél de schrijver opnemen in de titel!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:40 schreef PogueMahone het volgende:
dus geen schrijver erbij in de titel?
bijvoorbeeld: ,,De teleurgang van het beukenbos" van Piet Gerritsen
Onze docente zei dat je voor de samenvatting minder lang nodig hebt.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
1 uur voor de tekstverklaring en 2 uur voor de samenvatting
Die multiple-gok bagger lukt me nooitquote:Op maandag 23 mei 2005 19:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Wat wil je ook met bijna alleen maar multiplechoice vragen?
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef chantaldominique het volgende:
Is Nederlands voor de HAVO alleen een tekst en een samenvatting!??????
ja, ik vond het echt té veel voor 2 uur! ik had bij die samenvatting 170 woorden toen ik het eenmaal klaar had, waar je maar 125 mocht.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:30 schreef truSteh het volgende:
Net examen nederlands gehad.. was best wel moeilijk ook al was het vmbo-tl. Het artikel en de brief schrijven waren peanuts, maar je moest een gigantische text ff samenvatten in 125 woordjes. Mij niet gelukt in ieder geval, snap niet hoe je dat moet flikken als je ook niet in telegram stijl mag schrijven, het moesten goed leesbare zinnen zijn.
Ik ook, dat viel me eigenlijk nog best meequote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:30 schreef truSteh het volgende:
Net examen nederlands gehad.. was best wel moeilijk ook al was het vmbo-tl. Het artikel en de brief schrijven waren peanuts, maar je moest een gigantische text ff samenvatten in 125 woordjes. Mij niet gelukt in ieder geval, snap niet hoe je dat moet flikken als je ook niet in telegram stijl mag schrijven, het moesten goed leesbare zinnen zijn.
Ik vond het ook te veel, ik was net op tijd klaar, terwijl de helft van de klas er nog zat. Ik dacht dat ik op het laatst bijna klaar was, maar toen zag ik dat ik nog een hele brief moest...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:52 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ja, ik vond het echt té veel voor 2 uur! ik had bij die samenvatting 170 woorden toen ik het eenmaal klaar had, waar je maar 125 mocht.Toen moest ik dat hele ding weer doorspitten voor wat weg kon enzo... ben nu echt kapot!
Ik vond het:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:57 schreef -chImp- het volgende:
VWO Nederlands, pissie.
Ik heb overigens een klacht verstuurd naar Laksquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:52 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ja, ik vond het echt té veel voor 2 uur! ik had bij die samenvatting 170 woorden toen ik het eenmaal klaar had, waar je maar 125 mocht.Toen moest ik dat hele ding weer doorspitten voor wat weg kon enzo... ben nu echt kapot!
kan ik ook wel eens gaan doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:33 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Ik heb overigens een klacht verstuurd naar Laks.
welk niveau?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, dat viel echt enorm mee.
2 interessante teksten, de samenvatting was niet te moeilijk vond ik..
Opleiding: 6VWO: E&M.quote:
Ja het was echt veeeeel te veeel! Niet normaal meer!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:52 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
euhm wat? twee uur zeg je? wij hadden er drie hoor. en ik denk iedereen toch? of doe je niet vwo?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:52 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |