volges mij is dat ik de tweede wereld-oorlog niet in de tekst trug kan vinden noujuist geen taal.. maar gwoon geschiedenis....quote:Op maandag 30 mei 2005 18:11 schreef MaRySe het volgende:
Zo van euj watskeburt?
al die vragen waren in een moeilijke taal Nohhh
ik niet begreep niet :/
Ja shit is dat hea... op t tekstgedeelte kon je 29 van de 50 punten halen... en op t tekstgedeelte heb ik ongeveer 8 punten.. lach me niet uitquote:Op maandag 30 mei 2005 17:26 schreef chantaldominique het volgende:
[..]
Ik moest ook een 5.2 halen ofzo, ik heb meer dan de helft van de vragen fout! Echt KUT
Helemaal mee eens, ik vind dat het sedert tot je algemene woordenschat moet behoren. Als dat nog niet zo was, dan is dat nu hopelijk wel zo.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:44 schreef DusDat het volgende:
Al dat gemekker ove sedert. Bij 't eerste vragenpuntje ging het over middeleeuwen tot wo2, en daarna vragen ze sedert wo2...kan je toch wel beetje uit opmaken dat het om sinds/vanaf gaat?
ja en dan nog als je gwoon een goede samenvatting hebt gemaakt heb je al die punten van die vraag daar toch wel in verwerktquote:Op maandag 30 mei 2005 18:46 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik vind dat het sedert tot je algemene woordenschat moet behoren. Als dat nog niet zo was, dan is dat nu hopelijk wel zo.
weetje wel, ouderwets/ nie van deze tijd.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:27 schreef MaRySe het volgende:
sedert is een gewoon woord,
weetje wel, algemene kennis
Bij punt twee ging het toch om toerisME?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:08 schreef sn7ke het volgende:
Mmm beetje vaag
2. De toerist SINDS of na WO II
3. De moderne toerist
Naar mijn ogen waren die laatste 2 punten gewoon hetzelfde.....
Ook mee eens.. we moeten wel een beetje op Havo-niveau blijven hequote:Op maandag 30 mei 2005 18:49 schreef sk888er het volgende:
[..]
ja en dan nog als je gwoon een goede samenvatting hebt gemaakt heb je al die punten van die vraag daar toch wel in verwerkt![]()
Algemene kennis jah... dit moet je ECHT weten hoor... en als je geen geschiedenis meer hebt, heb je het wel in de basisvorming gehad... idd BASISvormingquote:Op maandag 30 mei 2005 17:58 schreef sk888er het volgende:
Ik vind die puntentelling zo associaal he....
Als je bij die open vragen het eerste punt niet heb kun je automatisch het tweede punt niet halen![]()
En volges mij moet je ook geschiedenis hebben om die samenvatting te maken... want hoe weet ik nou wannneer de 2de wereldoorlog was... het stond geen 1 keer in de tekst.....
Huilie...quote:Op maandag 30 mei 2005 18:54 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
weetje wel, ouderwets/ nie van deze tijd.
mijn interesse ligt absoluut nie bij geschiedenis en dat betekend dus absoluut nix kan intereseren...quote:Op maandag 30 mei 2005 19:01 schreef Saekerhett het volgende:
Stelletje jankerds hier hoor...
"Ik weet niet wanneer WO II was"
Ga terug naar de basisschool
Ik wil het wel horen maar dan moet ik vantevoren wel weten wat het is ipv het op een beslissend punt van iets waar vele 5 jaar voor hebben geblokt het ineens krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:12 schreef MaRySe het volgende:
Doe dan bbl als je geen 'moeilijke' woorden wilt horen
Mijn interesse ligt absoluut nieT bij geschiedenis en dat betekenT dus DAT MIJ DAT absoluut NIET kan interesSeren...quote:Op maandag 30 mei 2005 19:07 schreef sk888er het volgende:
[..]
mijn interesse ligt absoluut nie bij geschiedenis en dat betekend dus absoluut nix kan intereseren...
het examen wat we vandaag was nederlands en voor zover ik weer geen geschiedenis...
en dat van die basisschool ga ik maar niet op in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |