dat maakt dus echt geen drol uit.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:00 schreef Maaark het volgende:
Stelletje apen, een nieuwe alinea begint gewoon op een nieuwe regel, geen witregel ertussen.
Een witregel word bij ons op proefwerken foutgeteld.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:16 schreef Blu het volgende:
[..]
dat maakt dus echt geen drol uit.
of je nou een regel wit er tussenlaat, of gewoon de volgende regel begint maakt dus echt niets uit.
bij beide kun je zien dat je bij de volgende alinea bent. bij een witte regel ertussen laten misschein nog wel beter
Die moest je in de samenvatting verwerken, verder vond ik het ook niet heel moeilijk ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:11 schreef littledrummergirl het volgende:
moest je trws die vragen boven die samenvatting op je blad beantwoorden ( heb het nl wel gedaan ) ?
moeie wel beetje mee oppassen, als de corrector het verkeerd telt kun je de lul zijn als je geen marge hebt.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:04 schreef BadBadPresident het volgende:
max 200 ja maar afwijking van 10% dus eigenlijk max 220 200-220 is o punten aftrek
Ik moest ook een 5.2 halen ofzo, ik heb meer dan de helft van de vragen fout! Echt KUTquote:Op maandag 30 mei 2005 17:14 schreef Dinamiet het volgende:
Ik vond het echt té moeilijk ..
had vanochtend een proefexamen gedaan, echt een eitje.
Maar dit waren zulke moeilijke vragen...zoals die vraagstelling bij de samenvat opdracht: wat de belangrijkste kenmreken zijn van het toerisme SEDERT de Tweede Wereldoorlog. Ik wist niet eens wat sedert betekende, dus kon ik de vraag niet beantwoorden. En nou moet ik eigenlijk zeggen dat mijn woordenschat niet slecht is.... shit ik baaaaaaaaaal want kmoest een 5 halen, nou die heb ik zeker niet.
ik heb ook geen actie opgeschreven , omdat het toch geen zin zou hebben ( en dat met een uitleg ) miss dat het met de uitleg erbij nog n puntje waard isquote:Op maandag 30 mei 2005 17:10 schreef PLAE@ het volgende:
Belachelijk die vraag 13:
Welke concrete actie zou, gelet op alinea 12, mogen worden verwacht om een einde te maken aan de toestand in Malawi, zoals geschetst op fragment 1?
Maar in alinea 12 staat juist dat er alleen internationaal ingegrepen wordt bij mensonterend geweld en dat het zou moeten gebeuren bij mensonterende armoede. Maar dat gebeurt niet.
Dus zou je toch geen actie verwachten?????!?!?
En volgens het antwoorden blad dus wel
Lompe vraag als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |