Moet je ook niet meer vragenquote:Op donderdag 21 april 2005 16:38 schreef Dannytjeuh het volgende:
zij: Kom maar lekker in mijn mondje
Ik; Echt ?
Zij: Nee
Ik:
"Kut, ik moet pissen..."quote:Op donderdag 21 april 2005 16:38 schreef HuHu het volgende:
Godver, wat moet ik nodig poepen zeg.
Zoooooooooooooooooo herkenbaar..............rotbeestenquote:Op donderdag 21 april 2005 16:47 schreef WeirdMicky het volgende:
*miauw
en dan hangt er een kat aan je ballen
Nee, dat wil je niet horenquote:Op donderdag 21 april 2005 16:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Schat, ik heb een ander
Whoehahahahahaquote:Op donderdag 21 april 2005 16:58 schreef richie29 het volgende:
*tijdens neuken*..
Ik: 'Schat, gebruik jij eigenlijk een spiraaltje?'
Zij: 'uhm, nee...hoezo?'
Ik: 'Oh...dan zit ik met m'n lul tussen de bed-veren vast'
whahaquote:Op donderdag 21 april 2005 16:44 schreef RX_Shorty het volgende:
"Ik moet een scheetje laten"
Laat me raden: jij was de vader..?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:24 schreef Adfundum het volgende:
en dan nu één uit de praktijk.
openslaande deur, kinderstemmetje:
Pappa, mama, mag ik tussen jullie in slapen? ik heb naar gedroomd.
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 21 april 2005 20:24 schreef Adfundum het volgende:
en dan nu één uit de praktijk.
openslaande deur, kinderstemmetje:
Pappa, mama, mag ik tussen jullie in slapen? ik heb naar gedroomd.
oke die zin komt me zo bekend voor... waar is het vanquote:Op donderdag 21 april 2005 19:30 schreef hallo_mensen het volgende:
Stop Hammer time !
Nee , ík heb gisteren naar gedroomd...quote:Op donderdag 21 april 2005 20:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Laat me raden: jij was de vader..?
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:36 schreef Dannytjeuh het volgende:
Of: "Mam en pap.....zouden jullie een beetje stiller willen sexen aub .....gniffel....gniffel....(dochter 14jaar)
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:58 schreef richie29 het volgende:
*tijdens neuken*..
Die is echt geniaalquote:Op donderdag 21 april 2005 16:58 schreef richie29 het volgende:
*tijdens neuken*..
You're my bitchquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:06 schreef lucienne2 het volgende:
ooooh mama, wat lekker
Daar zeg ik NOOIT nee tegen hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 19:22 schreef Dos37 het volgende:
bier
Nou....als de buurvrouw dat tegen me zegt tijdens de sex......zou ik niet erg vindenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:19 schreef L.Denninger het volgende:
"buurman, u hier ?"
Idd, die vraag terwijl ie er al tot de wortel in zit(klopt ergens anders gelezen).quote:
"Ja, geil hè?"quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:05 schreef placebeau het volgende:
"De nieuwe paus is een duitser"
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Moet je ook niet meer vragenmaar gewoon haar hele bek volspuiten
whahaha.. die moet ik onthoudenquote:
Ja lekker dan, belt ze in jouw geval gelijk de ambulancequote:Op vrijdag 22 april 2005 13:25 schreef klaplong het volgende:
je eigen naam schreeuwen als je klaarkomt![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:30 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Ja lekker dan, belt ze in jouw geval gelijk de ambulance![]()
" nu iig wel! bwahahaha!"quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:47 schreef star_gazer het volgende:
"jij had toch ook HIV?"
Druk je hem in haar ster, wedden dat ze dan wel kan schreeuwen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef Laptoptekoop het volgende:
[..]
Idd, die vraag terwijl ie er al tot de wortel in zit(klopt ergens anders gelezen).
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:36 schreef Dannytjeuh het volgende:
Zijn we druk doende in ons piepende bed...... horen we een klein kinderstemmetje...."ik wil ook een beetje op jullie bed springen"![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:43 schreef Dannytjeuh het volgende:
Zou je effe die bril willen uitzetten tijdens het beffen........ik krijg blauwe plekken op mijn billen
quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:45 schreef Yepperdepep het volgende:
[..]
Even later: Zet die bril maar weer op, je ligt nu al 5 minuten aan de bank te likken...![]()
quote:ONZ Wat wil je niet horen tijdens de sex 2 3 » Dannytjeuh 104 1621 23/04 22:23 - star_gazer
SEX Nieuwe moderator gezocht voor SEX 2 3 » erodome 112 2524 23/04 22:22 - Jerruh
quote:
niet zo letterlijk.. maar wel heel bewust gedaan jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:06 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
"addie84, wil je theeeee-heeeeeeeee?"
Ik ben d'r klaar voor! Ik ben d'r klaar voor! Ik ben d'r klaar voor! Ik ben d'r klaar voor!quote:Op zondag 24 april 2005 14:17 schreef Hugo- het volgende:
Komtie dan he, komtie komtie dan he.
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:58 schreef richie29 het volgende:
*tijdens neuken*..
quote:SEX Dove vriendin schreeuwt te hard tijdens seks 2 » dolledingo 62 1985 24/04 22:16 - Viking84
ONZ Ik ben griesmeelpudding aan het maken. » -=Bioslock=- 46 269 24/04 22:16 - Sorella
quote:SEX Dove vriendin schreeuwt te hard tijdens seks 2 » dolledingo 63 2027 24/04 22:30 - Erick1985
R&P "Het lijkt me beter om ermee te stoppen" » Patron 20 730 24/04 22:28 - Barcelona
Hier heeft u een gratis exemplaar van de wachttorenquote:Op maandag 25 april 2005 17:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
"Wij kwamen even praten over de Here God"
Zoals wat dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:27 schreef nokwanda het volgende:
Een man die allemaal ranzige nonsens in mijn oor ligt te schreeuwen. Daar droog ik nou spontaan van op.
erg plastische beschrijvingen van het gebeuren bijvoorbeeld (ahhhh, voel je hoe ik mijn....... in jouw.....schuif??) Of uitlatingen als: aaahhh, spuit voor me, schatje. Of : you're my bitch. Of: noem me pappie.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:20 schreef nokwanda het volgende:
erg plastische beschrijvingen van het gebeuren bijvoorbeeld (ahhhh, voel je hoe ik mijn....... in jouw.....schuif??) Of uitlatingen als: aaahhh, spuit voor me, schatje. Of : you're my bitch. Of: noem me pappie.
Echt irritant. Hou gewoon je kop en doe wat je moet doen.
Je bent meer het "pompen en bek houden!" type geloof ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:31 schreef nokwanda het volgende:
Of mannen die je oor penetreren met hun tong zodat het enige dat je hoort "sopsopslurpsop" is.
Ahhhrrgg, om gillend van weg te rennen. SLAAN!!!
dat idee heb ik ook jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Je bent meer het "pompen en bek houden!" type geloof ik
ach, dat helpt dan weer bij het uitstellen van het hoogtepunt. Zo heb je er langer lol van.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:12 schreef addie84 het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook jamijn vriendin vind dat soort dingen juist wel weer leuk
erg genant en afleidend om te horen is dat je toch weer eens wat olie tussen de metalen delen van je bed moet doen..
"ieeep, ieeep, ieeep", is niet erg romantisch
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ach, dat helpt dan weer bij het uitstellen van het hoogtepunt. Zo heb je er langer lol van.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Je bent meer het "pompen en bek houden!" type geloof ik
Met het risico giantisch off topic te gaan:quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:33 schreef nokwanda het volgende:
![]()
Da's nou ook weer een tikkie ongenuanceerd.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:33 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Met het risico giantisch off topic te gaan:
Wat beschouwt u dan wel als lief en romantisch?
in woord en daad?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:47 schreef nokwanda het volgende:
![]()
![]()
![]()
I only kiss and tell when it's really bad
In woord natuurlijk. Als het bad is dan kick ik in daadquote:
Tijdens de daad??!quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:07 schreef Kajalevi het volgende:
Als een man tegen mij zou zeggen :"mag ik zo jou jurk en panty even passen?"![]()
kleine correctie:quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
I only kiss and tell when it's really bad
Dat staat op plaats 2quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:00 schreef gein het volgende:
een piepend en krakend bed
quote:Op woensdag 27 april 2005 00:02 schreef Laton het volgende:
Sorry lieverd maar ik heb in bed gescheten en alle stront in je kut gedouwd.
sommige zullen wel echt gebeurt zijn........ maar het blijft fun om dit allemaal door te lezen.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:13 schreef nokwanda het volgende:
Ik vraag me af welke van al deze uitspraken echt uit eigen ervaring zijn.
Rook jij ook altijd na de sex?quote:
Ja, hallo, iemand die dat zegt is redelijk goed te herkennen.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:47 schreef Nevada92 het volgende:
"Kan je me zo nog even afzetten op de Keileweg ?"
Gebeurt niet!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:00 schreef Dezz het volgende:
Een andere jongensnaam dan mijn naam!
Je bent beter in bed dan mijn vader/moederquote:Op woensdag 27 april 2005 09:59 schreef buitenbeentje het volgende:
"Je bent beter in bed dan je vader/moeder."
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:38 schreef no-way het volgende:
[..]
Je bent beter in bed dan mijn vader/moeder![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:38 schreef no-way het volgende:
[..]
Je bent beter in bed dan mijn vader/moeder![]()
of schni schna schnappiquote:Op donderdag 28 april 2005 03:07 schreef Tichelaar het volgende:
Als iemand ineens het Wilhelmus gaat zingen
LOL, die ga ik serieus proberen.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Beetje off-topic:
toppunt van egoïsme.... Je eigen naam roepen als je klaarkomt....
En dat dan zelf tegen ze zeggen terwijl je naakt met een stijve de deur opendoetquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:35 schreef Dannytjeuh het volgende:
[..]
Hier heeft u een gratis exemplaar van de wachttoren
Men, denk jij daarover na als je aan het klaarkomen bent? Zo van: ik kooo....... o ja, mijn eeeiiigen naaaam!!!!quote:
Nadenken en klaarkomen tegelijk? Da's net zoiets als niezen en je ogen openhouden. Praktisch onmogelijkquote:Op donderdag 28 april 2005 14:37 schreef nokwanda het volgende:
Men, denk jij daarover na als je aan het klaarkomen bent? Zo van: ik kooo....... o ja, mijn eeeiiigen naaaam!!!! Dat verpest de actie.
Zou dat niet moeten zijn 'mijn moeder' of ga jij standaard vreemdquote:Op donderdag 28 april 2005 13:43 schreef Slaaitjuh het volgende:
*trouwens, even over je schoonmoeder...*
Ziet nu tv scherm met reclame waarin Arafat zogenaamd in vreselijk fout engels een tekst over niezen uitspreekt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:20 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Nadenken en klaarkomen tegelijk? Da's net zoiets als niezen en je ogen openhouden. Praktisch onmogelijk
of: hoe heet je eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:18 schreef jakoko het volgende:
Dit is ook een leuke om na de sex te horen:
wie ben jij?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:18 schreef jakoko het volgende:
Dit is ook een leuke om na de sex te horen:
wie ben jij?
yeah.. of t bed dat uit elkaar donderd (jaja... ken t...)quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:49 schreef addie84 het volgende:
*BAM!
(als je een rek boven je bed hebt en je gaat plotseling omhoog met je hoofd
Jaah, duh!!! Tuurlijk krijgt je vriendin dan de slappe lach. Jij ook, maar dan niet van het lachen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:12 schreef addie84 het volgende:
het is dan ook nog des te irritanter als je vriendin spontaan de slappe lach krijgt..
pink floydquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:52 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
"Be careful with that axe, eugené.."
Nee tijdens de sex is dat een onzinnige opmerking.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:23 schreef Slaaitjuh het volgende:
*kun je het zeepje even oprapen, schatjuh*
nou als me vriendin dat zou zeggen tijdens de sex met een lage stem denk ik niet dat ik lang in der blijf.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee tijdens de sex is dat een onzinnige opmerking.
Maar net een fractie ervoor.......makes sense.![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:07 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
nou als me vriendin dat zou zeggen tijdens de sex met een lage stem denk ik niet dat ik lang in der blijf.
voor een vrouw kan et lichtelijk erotisch zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor een man geen lekker bericht nee. Hoewel... smaken verschillen.
Maar ik ben geen man dus ligt/staat dat net ff anders.
mwoah, lichtelijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:11 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
voor een vrouw kan et lichtelijk erotisch zijn.
ik zeg lieverquote:
me oor?! WAT DOE JE!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:34 schreef PallominnoXIII het volgende:
Man: Wat voel ik daar?
Vrouw: Da's mn lul..
Ja, ze worden steeds krommer en flauwer, weet niks meer
Nee, maar ik zing het liedje welquote:Op donderdag 28 april 2005 13:22 schreef Hugo- het volgende:
Denk jij aan schnappi tijdens de seks dan?
Schudden met die billeh!!11(Of pillenquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:39 schreef Slaaitjuh het volgende:
of tegen je meid;
KOMT IE DAN, KOMTIE KOMTIE DAN HE!!
of las ik die net hier
Der zit een haaaar in me glas...quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:39 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Schudden met die billeh!!11(Of pillen)
Lijkt me vrij ernstig, lig je daar zo te hobbelen in je bed en hoor je achter je, Dit is ali b hardcore to the bone..quote:
of dat het liedje "van vooor naar achter van linksss naar reeeheechts " opstaat en zij mee doet.. *auw*quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:46 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Lijkt me vrij ernstig, lig je daar zo te hobbelen in je bed en hoor je achter je, Dit is ali b hardcore to the bone..![]()
shit zeg moet ik dat niet meer zeggenquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:50 schreef M1stig het volgende:
shit ik ben al 2 dagen de pil vergeten
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:24 schreef ForumGek het volgende:
Toen ik een meisje zo aan het vingeren was en zij zat over me gezicht te aaien zei ze zo:
"je moet je scheren"
Ik zo (met hand bij poes): "ja jij ook"
Vond ze niet zo leuk
Maar het blijft de waarheidquote:Op donderdag 10 november 2005 15:24 schreef ForumGek het volgende:
Toen ik een meisje zo aan het vingeren was en zij zat over me gezicht te aaien zei ze zo:
"je moet je scheren"
Ik zo (met hand bij poes): "ja jij ook"
Vond ze niet zo leuk
alle hoeren sorteren op naamquote:Op donderdag 10 november 2005 19:31 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Joah je kutje krijgt van me te heure![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |