Hier heeft u een gratis exemplaar van de wachttorenquote:Op maandag 25 april 2005 17:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
"Wij kwamen even praten over de Here God"
Zoals wat dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:27 schreef nokwanda het volgende:
Een man die allemaal ranzige nonsens in mijn oor ligt te schreeuwen. Daar droog ik nou spontaan van op.
erg plastische beschrijvingen van het gebeuren bijvoorbeeld (ahhhh, voel je hoe ik mijn....... in jouw.....schuif??) Of uitlatingen als: aaahhh, spuit voor me, schatje. Of : you're my bitch. Of: noem me pappie.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:20 schreef nokwanda het volgende:
erg plastische beschrijvingen van het gebeuren bijvoorbeeld (ahhhh, voel je hoe ik mijn....... in jouw.....schuif??) Of uitlatingen als: aaahhh, spuit voor me, schatje. Of : you're my bitch. Of: noem me pappie.
Echt irritant. Hou gewoon je kop en doe wat je moet doen.
Je bent meer het "pompen en bek houden!" type geloof ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:31 schreef nokwanda het volgende:
Of mannen die je oor penetreren met hun tong zodat het enige dat je hoort "sopsopslurpsop" is.
Ahhhrrgg, om gillend van weg te rennen. SLAAN!!!
dat idee heb ik ook jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Je bent meer het "pompen en bek houden!" type geloof ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |