dat kan ook, maar dan had ze dat de politie toch wel gemeld, lijkt me?quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:43 schreef deedeetee het volgende:
Het kan best zijn dat ze zus zich door die man verhaaltjes op de mouw heeft laten spelden in dat geval staat haar wellicht een akelige verrassing te wachten
nou, dat is dan een verdomd lange psychose geweest, Re, want hij heeft dan alles keurig opgeruimd in huis (althans dat dacht hij) of in de auto (stel dat hij hen ergens naar toe gebracht heeft, een bos of duingebied) en is gewoon naar werk gegaan, heeft tegen de politie een lulverhaal op gehangen., tegen haar en zijn familie idem dito.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:47 schreef Re het volgende:
het hoeft helemaal geen psychopaat te zijn, kan ook een tijdelijke psychose zijn geweest, een vlaag van verstandsverbijstering
Getver. Kan het dus goed al een week eerder gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:03 schreef milagro het volgende:
De kinderen bleken al eenweek ziek thuis te zijn, las ik , Gia, en ik neem aan dat de moeder dan ook thuis was.
Dus ms waren ze toen al weg, tenzij ze in die week gezien zijn.
tja, dat zou wmb dan al meteen verdacht zijn, als dat zo was, voor de politie blijkbaar niet dan want ze hebben hem een week laten lopen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Getver. Kan het dus goed al een week eerder gebeurd zijn.
Wie heeft ze eigenlijk ziek gemeld?
Als dat vader is geweest, is dat in dit geval toch wel verdacht.
de acties na de daad kunnen gewoon onder normale omstandigheden hebben plaatsgevonden, je weet niet hoe iemand reageert nadat hij/zij realiseerd wat er is gebeurd, de mens is irrationeel op zulk soort momenten, de mens zit vreemd in elkaar somsquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:53 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dat is dan een verdomd lange psychose geweest, Re, want hij heeft dan alles keurig opgeruimd in huis (althans dat dacht hij) of in de auto (stel dat hij hen ergens naar toe gebracht heeft, een bos of duingebied) en is gewoon naar werk gegaan, heeft tegen de politie een lulverhaal op gehangen., tegen haar en zijn familie idem dito.
Het lijkt mij dat als je zoiets doet in een vlaag van, dat je daarna flink overstuur bent en ms zelf wel de politie belt of iig een familielid waarschuwt "er is iets vreselijks gebeurd, kom gauw".
nee, dat geloof ik niet, als hij ze iets aangedaan heeft, dan is hij erna veel te koelbloedig geweest, voor een plotselinge vlaag van.
Misschien gebeurt er nog wel een klein wondertje..quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef Sanne het volgende:
Iedere keer hoop ik dat er nieuws is, dat ze terug zijn.
Maar dit duurt veel te lang.
Ik blijf hopen...
Ik heb er een heel hard hoofd in.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:52 schreef Barcelona het volgende:
Misschien gebeurt er nog wel een klein wondertje..
Relaties & Psychologiequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:34 schreef ymme het volgende:
Ik kan wel janken
Waar zijn de mensen in Nederland toch mee bezig.
We moorden elkaar dadelijk nog helemaal uit
Waarom moet dit nou zo vaak gebeuren, waarom moet dit uberhaut gebeuren???
Ik kan niet tegen zulke dingen, wordt daar helemaal depresief van
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:49 schreef Zephyrus het volgende:
Wat opvallend. Bij iedereen komt ze bekend voor. Ook bij mij, en m'n moeder en een kennis![]()
Zelfs al toen we haar voor de eerste keer al zagen. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Volgens mij gaat dit nog lang duren....
Haal dat maar weer weg.quote:
Dat zou het wel eens kunnen zijn. Ik dacht namelijk dat haar naam met een M begon. Madelon, Manon... Zo iets. Marlies dus.quote:
Ja toeps, het lijkt echt sprékend..quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:17 schreef Toeps het volgende:
Dat zou het wel eens kunnen zijn. Ik dacht namelijk dat haar naam met een M begon. Madelon, Manon... Zo iets. Marlies dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |